Przetargi.pl
Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA

Galeria Bielska BWA ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 125 861 , fax. 338 124 119
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Galeria Bielska BWA
    ul. 3 Maja 11
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 125 861, fax. 338 124 119
    REGON: 72342753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.galeriabielska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę budynku i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku Białej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitorowania sygnałów alarmowych z 2 obiektów: a) Budynku Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11w Bielsku-Białej. Jest to budynek 3-kondygnacyjny posiadający 1 klatkę schodową, powierzchnia użytkowa ogółem 968 m2, w tym 2 sale wystawowe, klubokawiarnia oraz biura. W budynku obowiązuje następujący czas pracy: a. biura 7.00-16.00. b. sale wystawowe 10.00 - 18.00 c. klubokawiarnia 10.00 - 22.00 Ochrona tego obiektu polegać będzie na: - bezpośredniej ochronie fizycznej (1 pracownik ochrony na portierni) - monitorowaniu sygnałów alarmowych wysyłanych do centrali Zleceniobiorcy i reagowaniu przez Zleceniobiorcę poprzez wysłanie patrolu interwencyjnego do miejsca skąd wysłano sygnał b) Willi Teodora Sixta przy ul. Adama Mickiewicza 24 (budynek jest obecnie poddawany rewitalizacji – system alarmowy zostanie uruchomiony po zakończeniu robót budowlanych w 1 połowie 2020 r. Od chwili uruchomienia systemu Zleceniobiorca rozpoczyna monitorowanie sygnałów alarmowych a dodatkowo pracownicy ochrony fizycznej w budynku Galerii Bielskiej nadzorują za pomocą systemu wizyjnego obiekt przy ul A. Mickiewicza 24) Jest to 4 kondygnacyjny budynek główny posiadający 1 klatkę schodową i windę, o powierzchni użytkowej około 1246,88 m2 i budynek gospodarczy 1 kondygnacyjny usytuowany w ogrodzie (cała posesja jest ogrodzona i zamykana, z bramą i szlabanem, klucze z posesji są po skończonej pracy zdawane na portierni budynku Galerii BWA a system alarmowy włączany i wyłączany przez upoważnianego pracownika Galerii Bielskiej BWA. Na portierni w Galerii Bielskiej BWA znajduje się monitor z podglądem z kamer znajdujących się wewnątrz i na zewnątrz budynku głównego willi Teodora Sixta przy ul. A. Mickiewicza 24, a sygnał z monitoringu wysyłany jest zarówno do centrali Zleceniobiorcy jak i na monitor na portiernię w Galerii) 1. Wykonawca zobowiązuje się do dozorowania obiektu w następujący sposób: - całodobowy dozór i ochrona mienia poprzez monitorowanie sygnałów – informacji cyfrowych systemu alarmowego znajdującego się w siedzibie (budynku) Galerii Bielskiej BWA w Bielsku-Białej przy ul. 3 Maja 11 oraz dozór fizyczny – obsługa portierni - monitorowanie sygnałów – informacji cyfrowych systemu alarmowego oraz monitoring wizyjny w willi Teodora Sixta przy ul. Adama Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej przy czym stanowisko monitoringu wizyjnego znajduje się na portierni Galerii Bielskiej BWA (na stanowisku pracy pracownika ochrony) 2. Portiernia mieści się w holu na parterze przy ul. 3 Maja 11 – obsługa portierni obejmuje wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami – posterunek jednoosobowy, w następujący sposób: a) Obsługa portierni codziennie w godz. 18.00 – 10.00, b) Obsługa portierni lub sali wystawowej w budynku Zleceniodawcy we wszystkie poniedziałki w godz. 10.00-18.00 w umownym okresie Obsługa portierni w budynku Zleceniodawcy w godz. 10.00-18.00 w następujących dniach w 2019 r.: - 1 i 6 stycznia - 11,12,13 kwietnia, - 1 i 3 maja, - Boże Ciało - 15 sierpnia, - 1 i 11 listopada, - 24, 25, 26, 31 grudnia. 4. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje codzienne sprzątanie wokół budynku Galerii przy ul. 3 Maja 11, w szczególności: chodnika wzdłuż całej elewacji, schodów na plac przy Galerii i przed drzwiami bocznymi budynku Galerii, chodnika wokół kasztanów, trawników poprzez zbieranie śmieci, zamiatanie liści, odśnieżanie, posypywanie piaskiem/solą chodnika w okresie zimowym. W przypadku zanieczyszczenia elewacji (za wyjątkiem pomalowania sprayem bądź farbą) lub chodnika należy je wyczyścić. Wymienione czynności Wykonawca będzie realizował własnym sprzętem i własnymi środkami czystości. Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienione czynności były zakończone do godz. 7.00. rano. W okresie zimowym należy odśnieżać oraz posypywać piaskiem/solą również bezpośrednio po godz. 18.00. 5. Okres wykonywania usługi ochrony: od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Łączna ilość godzin w tym okresie: 6376 Uwaga!: pierwszy dyżur rozpoczyna się 1 stycznia 2020 r. o godz. 10.00, a ostatni kończy 1.01.2021 r. o godz. 10.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca spełni ten warunek jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r, o ochronie osób i mienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę według formuły ”spełnia – nie spełnia”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do siwz b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, c) Oświadczenie Wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (jeżeli dotyczy). d) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp e) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach