Przetargi.pl
Ochrona mienia ZSLP w Białogardzie w 2010 roku.

Zespół Składnic Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. Wojska Polskiego 43
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3124818 , fax. 094 3122122
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych
    ul. Wojska Polskiego 43 43
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3124818, fax. 094 3122122
    REGON: 33004436400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarząd Mienia Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia ZSLP w Białogardzie w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony fizycznej mienia składnic drewna w Skibnie, Łubowie, Jankowie Pomorskim: - obiektów socjalno biurowych - wszelkich urządzeń technicznych, w tym parku maszynowego - zgromadzonego na placach składowych drewna oraz pozostałych składników majątkowych stanowiących własność Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Białogardzie.Ochrona mienia będzie wykonywana we wszystkie dni robocze od godziny 15.00 do godziny 7.00 dnia następnego a w soboty oraz dni wolne od pracy-całodobowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.Dokument wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony mienia - oświadczenie o osobach,którymi będzie dysponował wykonawca i które bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - oświadczenie o posiadaniu przez wykonawcę doświadczenia,wiedzy i potencjału technicznego do wykonania zamówienia -informacji z banku wykonawcy o posiadaniu na rachunku bankowym wykonawcy środków finansowych w wysokości minimum 15000 zł lub zaświadczenie o posiadaniu zdolności kredytowej w w/w kwocie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do wysokości 100000 zł W odniesieniu do dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej zastosowanie ma art .26 ust. 2c ustawy Pzp -oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach