Zespół Składnic Lasów Państwowych ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, ul. Wojska Polskiego 43
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3124818 , fax. 094 3122122
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych
ul. Wojska Polskiego 43 43
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3124818, fax. 094 3122122
REGON: 33004436400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona mienia ZSLP w Białogardzie w 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony fizycznej mienia składnic drewna w Skibnie, Łubowie, Jankowie Pomorskim: - obiektów socjalno biurowych - wszelkich urządzeń technicznych, w tym parku maszynowego - zgromadzonego na placach składowych drewna oraz pozostałych składników majątkowych stanowiących własność Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Białogardzie.Ochrona mienia będzie wykonywana we wszystkie dni robocze od godziny 15.00 do godziny 7.00 dnia następnego a w soboty oraz dni wolne od pracy-całodobowo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.Dokument wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony mienia - oświadczenie o osobach,którymi będzie dysponował wykonawca i które bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - oświadczenie o posiadaniu przez wykonawcę doświadczenia,wiedzy i potencjału technicznego do wykonania zamówienia -informacji z banku wykonawcy o posiadaniu na rachunku bankowym wykonawcy środków finansowych w wysokości minimum 15000 zł lub zaświadczenie o posiadaniu zdolności kredytowej w w/w kwocie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do wysokości 100000 zł W odniesieniu do dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej zastosowanie ma art .26 ust. 2c ustawy Pzp -oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu wokół budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Steyera 51
Dodano: 2016-01-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej i monitoring budynków Szpitala
Dodano: 2016-01-14 - Całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu wokół budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4
Dodano: 2015-12-15 - Ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu wokół budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Steyera 51
Dodano: 2015-01-09 - Ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 i ul. Wyspiańskiego 35 C
Dodano: 2014-12-19 - Ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu wokół budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Steyera 51
Dodano: 2014-12-12 - Ochronę fizyczną i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul.Modrzejewskiej 20 i ul.Wyspiańskiego 35 C
Dodano: 2014-12-10 - Ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 i ul. Wyspiańskiego 35 C
Dodano: 2014-11-15 - Ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu przy ul. Modrzejewskiej 20
Dodano: 2011-10-25 - Ochrona mienia ZSLP w Białogardzie w latach 2011-2013
Dodano: 2011-01-17