Przetargi.pl
Ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 i ul. Wyspiańskiego 35 C

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2014-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 i ul. Wyspiańskiego 35 C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu przyległego do budynku socjalnego położonego w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 Szczegółowy zakres usług przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Ochrona fizyczna budynku oraz terenu przyległego do budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35 C: 1) od poniedziałku do piątku - od godz. 15:30 do godz. 07:30 dnia następnego, 2) w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - w systemie całodobowym. Szczegółowy zakres usług przedstawiono w załączniku nr 1 a do SIWZ. 3. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym na własny koszt wyposaży pracowników ochrony pełniących służbę w obiekcie w jednolite mundury z emblematami firmowymi i identyfikatory, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia związany z prawidłowym wykonywaniem ochrony. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania obiektów Zamawiającego. 4. Wykonawca w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy opracuje Instrukcję Ochrony Obiektu którą uzgodni z Zamawiającym. 5. Wykonawca do ochrony obiektu wyznaczy minimum 3 stałych pracowników, jednak nie więcej niż 5-ciu pracowników (w tym min. 1 pracownik winien posiadać licencje kwalifikowanego pracownika ochrony oraz min. 1 pracownik winien posiadać licencje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego), osoby te muszą być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzoną zgodnie ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) 6. Wykonawca po zawarciu umowy (nie później niż trzy dni przed datą rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia) dostarczy Zamawiającemu: - wykaz pracowników skierowanych do realizacji obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia, - kserokopii legitymacji służbowych pracowników, - podpisane przez pracowników zobowiązania o przestrzeganiu tajemnicy służbowej, poświadczone za zgodność przez Wykonawcę, - dokumentu potwierdzającego, że pracownicy są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) 7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czynności wymienionych w załączniku Nr 1 i 1 a do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia). 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub podanie przez Wykonawcę (firm) podwykonawców , na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b i 2 e ustawy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę nw. części zamówienia: 1) ochronę fizyczna obiektu, 2) monitoring obiektu i terenu wokół obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach