Przetargi.pl
Ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu przy ul. Modrzejewskiej 20

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2011-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia publicz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu przy ul. Modrzejewskiej 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu wokół budynku mieszkalnego przy ulicy Modrzejewskiej 20 w Świnoujściu. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 1. Wykonawca zapewni: 1. Ochronę fizyczną budynku przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia w tym minimum dwa obchody pomieszczeń wspólnych w różnych godzinach nocnych od 23,00 do 5,00 przez patrol odrębny od osoby dyżurującej ( nie przerywając dozoru na portierni), z odnotowaniem godziny wykonania obchodów w dzienniku prowadzonym na obiekcie w portierni ( do wglądu dla Zamawiającego). 2. Monitorowanie obiektu oraz otoczenia w oparciu o instalację telewizji przemysłowej. 3.Niezwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej do chronionego obiektu po odebraniu sygnału o bezpośrednim zagrożeniu życia, zdrowia lub mienia i zabezpieczenie obiektu w razie potrzeby do czasu niezwłocznego przybycia uprawnionych osób lub organu. 4. Czas przyjazdu grupy interwencyjnej na sygnał alarmu nie przekraczający 5-ciu minut. 5. Zgłaszanie Zamawiającemu i Policji najpóźniej w następnym dniu roboczym od zajścia zdarzenia informacji dotyczących wszelkich zdarzeń mających znamiona wandalizmu, wykroczenia lub przestępstwa. 6. Usuwanie z terenu obiektu osób niepowołanych, w tym na zgłoszenie Zamawiającego. 7. Zminimalizowanie skutków włamania lub napadu. 8. Ujęcie w obiekcie lub jego pobliżu osób, które dopuściły się zamachu na chronione dobro, - zabezpieczenia chronionego obiektu w przypadku usunięcia zabezpieczenia (wybicia szyby, wyłamania drzwi itp.) do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego i Policji. 9.Zabezpieczenie dowodów świadczących o popełnieniu przestępstwa na szkodę Zamawiającego. 10.Obsługę skrzynki korespondencji znajdującej się na portierni. 11. Wydawanie kluczy do pomieszczeń zamkniętych i kontroli stanu pomieszczeń przed i po oddaniu kluczy. 12.Niezwłoczne interweniowanie w stosunku do osób, które swoim niewłaściwym zachowaniem czynią uciążliwym korzystanie z budynku innym użytkownikom, z powiadomieniem Policji. 13.Kontrolowanie osób nie będących mieszkańcami po godz.22,00 do godz.6,00 (sprawdzanie personaliów i ustalenie uprawnienia do przebywania w obiekcie na podstawie danych dostarczonych przez Zamawiającego) - doprowadzenie do opuszczenia przez nich obiektu. 14.Prowadzenie dziennika osób nie będących najemcami lokali mieszkalnych wchodzących i wychodzących po godz. 22,00 do godz.6,00. 15.Zawiadamianie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego i inne organizacje w celu podjęcia właściwych działań. 16.Wykonawca zapewni wyposażenie portierni w sprzęty niezbędne do realizacji zamówienia we własnym zakresie. 17.Wykonawca ma obowiązek przechowywania nagrań w oparciu o istniejące urządzenia telewizji przemysłowej przez 5 dni od zajścia zdarzenia, zgodnie z wymogami Zamawiającego i możliwością sprzętu. 18.Dostarczenie na żądanie zamawiającego kopii przechowywanych nagrań dotyczących obiektu w formie elektronicznej na nośniku CD lub urządzeniem przenośnym umożliwiającym zgranie na komputer w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Jaracza 65a. Uwaga! Sprzęt do wykonywania kopii zapewnia Wykonawca. 19.Wykonawca zapewni konserwację, naprawę i wymianę okablowania i urządzeń telewizji przemysłowej w okresie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia publ
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach