Przetargi.pl
Ochrona mienia znajdującego się w budynku w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 wraz z obsługą recepcji i świadczeniem prac porządkowych w okresie 1.11.2022-31.10.2023

AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA AKCYJNA ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Aleja Najświętszej Maryi Panny 24 lokal 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 730-813-114
  • Data zamieszczenia: 2022-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA AKCYJNA
    Aleja Najświętszej Maryi Panny 24 lokal 8
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 730-813-114
    REGON: 150565527
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia znajdującego się w budynku w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 wraz z obsługą recepcji i świadczeniem prac porządkowych w okresie 1.11.2022-31.10.2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa w zakresie fizycznej ochrony mienia znajdującego się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121, stanowiącym własność Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A., wraz z obsługą recepcji i świadczeniem prac porządkowych w okresie od 1.11.2022 r. do 31.10.2023 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki:1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na sprawowaniu ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1432);b) wykonawca zobowiązany jest przedłożyć koncesję na ochronę osób i mienia wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej;2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 4 500 000 zł wraz ze zobowiązaniem do przedłużenia ważności polisy na czas trwania realizacji zamówienia, jeżeli z treści polisy wynikałoby, że okres ubezpieczenia jest krótszy niż okres realizacji zamówienia;b) wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;3) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:a) zamawiający wymaga aby wykonawca lub łącznie wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna), wykonywali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie (licząc od terminu składania ofert), co najmniej 5 usług ochrony mienia w budynkach biurowych o powierzchni co najmniej 4 000 m2 każdy. Dla wymienionych w wykazie usług należy dołączyć dowody, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami tymi może być: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem składania ofert; oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w tiret pierwsze;b) zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: grupą interwencyjną lub umową z podwykonawcą oferującym usługi grupy interwencyjnej, której dojazd do nieruchomości, o której mowa w ROZDZIALE IV ust. 1, nie przekracza 10 minut. systemem kontroli obchodów, tj. elektronicznym systemem weryfikującym wykonanie obchodów przez pracownika kontroli na uprzednio wyznaczonych trasach; traktorkiem kosiarką spalinową 4-kołową z napędem, który w okresie od 1.03.2023 r. do 31.10.2023 r. będzie na stałe parkowany na przedmiotowej nieruchomości i w każdym czasie (całodobowo) będzie gotowy do pracy na zlecenie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usług koszenia przy pomocy podwykonawców; podkaszarką; szorowarką przemysłową do mycia kostki brukowej, pługopiaskarką, która w okresie od 1.11.2022 r. do 30.04.2023 r. będzie na stałe parkowana na przedmiotowej nieruchomości i w każdym czasie (całodobowo) będzie gotowa do pracy na zlecenie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usług odśnieżania przy pomocy podwykonawców;c) zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami, które dla wykonywania zadań pracownika ochrony: nie są karane, posiadają zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wymaganym przez ustawę o ochronie osób i mienia, posiadają minimum średnie wykształcenie oraz minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze recepcji w obiektach biurowych lub budynkach użyteczności publicznej w przypadku pracownika wyznaczonego do obsługi recepcji w godzinach od 7.00 do 17.00;d) dodatkowo każdy z pracowników ochrony wyznaczony do obsługi recepcji podczas wykonywania obowiązków musi posiadać tak samo wyglądający strój wizytowy – garnitur. Zamawiający wymaga od wykonawcy na czas trwania umowy montażu na własny koszt systemu kontroli obchodów, tj. elektronicznego systemu weryfikującego wykonanie obchodów przez pracownika kontroli na uprzednio wyznaczonych trasach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach