Przetargi.pl
Ochrona mienia na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Brodnicy, ul. Ustronie 20C

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Gajdy 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 4983073 , fax. 0-56 4982863
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    Gajdy 13 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 4983073, fax. 0-56 4982863
    REGON: 87112393000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Brodnicy, ul. Ustronie 20C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Ochrona mienia na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Brodnicy przy ulicy Ustronie 20C. Obiekt o powierzchni 7,2 ha. Obiekt ogrodzony i częściowo oświetlony. Obiekt wyposażony w cztery kamery przemysłowe. Na terenie składowiska znajduje się pomieszczenie socjalno - biurowe o powierzchni około 25 m2. Stały dostęp do telefonu stacjonarnego. Dozór powinien odbywać się w poszczególnych dniach w godzinach według poniższego zestawienia: Od poniedziałku do piątku w godzinach 17.00 do 7.00 następnego dnia, W soboty od 15.00 do 24.00, W niedziele i święta - całodobowo, do poniedziałku do 7.00 Przewiduje się około 520 godzin dozoru na miesiąc. Wymaga się, aby osoby dokonujące dozoru były sprawne ruchowo. Preferowany wiek pracowników ochrony - do 65 lat. Pracownicy powinni być wyposażeni w identyfikator. Wymagane ubranie ochroniarskie (z logo firmy ochroniarskiej). Firma dokonująca dozoru powinna umieścić minimum 1 tabliczkę z identyfikatorem firmy ochroniarskiej na bramie głównej na teren składowiska. Firma dozorująca umieści urządzenia monitorujące przy stacji pomp i na koronie składowiska. Koszt urządzeń wliczony w cenę usługi. Po wygaśnięciu umowy urządzenia przechodzą na własność Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Brodnicy. Wymagane jest udokumentowanie obchodu terenu składowiska trzy razy w ciągu zmiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmian.) tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (rejestr KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (oświadczenie): Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się oferentów, którzy nie spełniają warunków określonych w artykule 24 ust.1 pkt. 1-10 oraz ust. 2 pkt. 1- 3, ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych oferentom przez Zamawiającego oraz uzyskania formalnej poprawności ofert, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, zaświadczeń, lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1) Wypełniony i podpisany druk (Formularz ofertowy) przez osoby upoważnione (załącznik nr 1), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6, miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, (informacja o osobie), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, (informacja o podmiocie zbiorowym), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli dotyczy 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 7) Koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych. 9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje minimum 3), 10) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. 11) Bilans oraz rachunek zysków i strat za 2008 rok, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2008 rok 12) Informację banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 13) Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z warunkami przetargu i nie podlega wykluczeniu na podstawie artykułu 24 ustawy prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2), 14) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 15) Podpisany projekt umowy (załącznik nr 3), 16) Kserokopia nadania numeru NIP; 17) Kserokopia nadania numeru REGON; Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, stosownie do obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach