Przetargi.pl
Ochrona mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach. 1.Całodobowe, nieprzerwane pełnienie ochrony mienia i budynków przez pracowników ochrony bez licencji: - jeden posterunek całodobowy we wszystkie dni tygodnia i w święta w budynku przy ul. Rynek 4 w Tarnowskich Górach, - jeden posterunek całodobowy we wszystkie dni tygodnia i w święta w budynku przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach. 2.Obowiązki pracowników ochrony: 1)Nadzór nad ruchem osobowym w obiekcie, w tym obserwacja osób wchodzących wychodzących do obiektu, obserwacja ciągów komunikacyjnych, zwłaszcza w obrębie pomieszczeń kasowych, dziedzińca (tzw. Patio). 2) Nie wpuszczanie osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.), a także spowodowanie usunięcia poza teren obiektu osób zakłócających właściwą pracę Urzędu. 3) Nie wpuszczanie na teren obiektu akwizytorów, osób o podejrzanym wyglądzie. 4) Zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki, pozostawione na strzeżonym terenie, mogące zawierać ładunek wybuchowy, w razie podejrzenia istnienia zagrożenia powiadomienie grupy interwencyjnej i odpowiednich służb wskazanych w pkt.13. 5) Ochrona stacjonarno - obchodowa przed włamaniem, włamaniem z kradzieżą, kradzieżą, zalaniem, pożarem, zniszczeniem, uszkodzeniem i innym bezprawnym naruszeniem mienia Zamawiającego. 6) Ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia w obiektach oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego. 7) Obsługa dozoru wizyjnego w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Rynek 4, pok. 3, w tym: a)dozór systemu kamer umieszczonych na terenie obiektu, b)stały nadzór z pełnym wykorzystaniem możliwości systemu dozoru wizyjnego w zakresie niedopuszczenia do kradzieży, rozboju, niszczenia majątku i zabezpieczenie mienia Zamawiającego, c)przekazywanie dozoru wizyjnego kolejnej zmianie ochrony z uwzględnieniem zaistniałych, zauważonych usterek, d)natychmiastowa reakcja na wszystkie zauważone nieprawidłowości na terenie obiektu, zaobserwowane przez system dozoru wizyjnego, oraz zaznaczenia w księdze dyżurów zauważonych dzięki dozorowi wizyjnemu nieprawidłowości, usterek lub prób kradzieży oraz dokładne określenie jakie podjęto środki aby zapobiec zdarzeniu. e) zgłaszanie nieprawidłowości systemu lub nieprawidłowości zarejestrowane przez system Naczelnikowi Wydziału Administracyjno-Gospodarczego i Kierownikowi Ochrony, f)dbanie o powierzony przez Zamawiającego sprzęt - urządzenia dozoru wizyjnego. 8)Zamykanie i otwieranie obiektów chronionych o określonych godzinach, uzgodnionych z Zamawiającym w Protokole przekazania i przejęcia pod ochronę mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach. 9) Zamykanie i otwieranie windy w budynku przy ul. Sienkiewicza 2 o określonych godzinach, uzgodnionych z Zamawiającym w Protokole przekazania i przejęcia pod ochronę mienia i budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach. 10) Udostępnienie pomieszczeń biurowych w dniach i godzinach wolnych od pracy wyłącznie pracownikom Urzędu i radnym Rady Miejskiej, a także osobom uczestniczącym w organizowanych przez Urząd Miejski i Radę Miejską spotkaniach, sympozjach, konferencjach, sesjach Rady Miejskiej, Komisjach Rady Miejskiej po wcześniejszym poinformowaniu pracownika ochrony przez Zamawiającego. 11) Po godzinach pracy Urzędu sprawdzanie w budynkach zabezpieczeń wszystkich drzwi zewnętrznych. 12) Prowadzenie cyklicznych (nie rzadziej niż co 2 godziny) obchodów po zamknięciu Urzędu ze zwróceniem uwagi na stan zabezpieczenia obiektu, sprawdzenie pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych, takich jak: zamki, kłódki, plomby, okna, drzwi, drzwi zewnętrzne, oświetlenie, alarmy, kraty oraz reagowanie na wszelkie sygnały wskazujące na zagrożenie mienia Zamawiającego. 13) Zapobieganie niepożądanym zdarzeniom, a w przypadku ich wystąpienia, podejmowanie odpowiednich działań (w tym powiadamianie i współdziałanie z odpowiednimi służbami, jak: Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska, Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, Pogotowie Energetyczne, Ratunkowe, Wodociągowe, osób wskazanych przez Zamawiającego itp.) w szczególności, gdy zdarzenie dotyczy: kradzieży, pożaru, awarii instalacji elektrycznej,telefonicznej, cieplnej, wodno - kanalizacyjnej, zakłócenia porządku, ataku terrorystycznego, itp. 14) Bieżąca obsługa istniejącej centrali p.poż.. uzbrajanie i rozbrajanie systemów alarmowych pomieszczeń kasowych. 15)Podejmowanie interwencji w razie zagrożenia bezpieczeństwa osób przebywających w budynkach Urzędu i mienia Zamawiającego lub stwierdzenia naruszenia porządku publicznego. 16) Utrzymywanie łączności między pracownikami ochrony, a grupami interwencyjnymi. 17) Wstępne zabezpieczenie śladów i dowodów zaistniałych po niepożądanych zdarzeniach. 18)Taktowne i profesjonalne traktowanie osób wchodzących do budynku, udzielanie im niezbędnych informacji. 19)Prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru, przebiegu służby, godzin wejścia i wyjścia do obiektów chronionych pracowników Urzędu w dni ustawowe i urzędnicze wolne od pracy oraz w dni robocze po godzinach urzędowania. Wpisywanie również informacji o wydanych kluczach , a także zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby, dokonywanych kontrolach, zaleceniach przełożonych. 20)Przyjmowanie i wydawanie pracownikom Urzędu kluczy od pomieszczeń biurowych, w tym pomieszczeń szczególnie chronionych, technicznych i magazynowych. 21)Zapalanie i gaszenie w chronionych obiektach świateł nocnych zewnętrznych i wewnętrznych w zależności od pory roku. 22)Pełna znajomość topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, drzwi i dróg ewakuacyjnych itp. 23)Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych. 24)Natychmiastowe reagowanie na wszelkie sygnały z instalacji alarmowych zainstalowanych w budynkach, zgodnie z procedurami postępowania, określonymi w szczegółowych instrukcjach. 25)Obserwowaniu prawidłowości działania dźwigu w budynku przy ul. Sienkiewicza 2 a w przypadku awarii dźwigu natychmiastowym powiadomieniu konserwatora dźwigu i odpowiedniego przedstawiciela Zamawiającego. 26) Po godzinach pracy Urzędu obsługa w kancelarii ogólnej telefonu stacjonarnego w zakresie zapewnienia kontaktu z Zamawiającym i odpowiednimi służbami. 27) Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu. 3.Wykonawca zapewni stały bezpośredni kontakt z osobami nadzorującymi i kontrolującymi pracę ochrony obiektów Zamawiającego. 4.Wykonawca zapewni jednolite umundurowanie i identyfikatory, które będą wymagały akceptacji Zamawiającego. 5.Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w systemy łączności bezprzewodowej. 6. Wykonawca powinien posiadać grupy interwencyjne, co najmniej 2 - osobowe z licencją pracownika ochrony I lub II stopnia, wyposażone w samochody zdolne do odjęcia interwencji na obiektach Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 5 minut w nocy i 15 minut w dzień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach