Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Lucjana Szenwalda ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Cypriana Kamila Norwida 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 816 49 66
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Lucjana Szenwalda
ul. Cypriana Kamila Norwida 30 30
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 816 49 66
REGON: 07057597300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona mienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ochrona fizyczna mienia (teren o powierzchni 16 000 m2 i budynek z wyłączeniem mienia znajdującego się wewnątrz budynku) Szkoły Podstawowej nr 18 w Bielsku-Białej przy ul. C.K. Norwida 30, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następu-jące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę do-kumentu, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 1 SIWZ. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępo-wania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę do-kumentów, o których mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 5 i 6 SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - przedłożenie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 600 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 4 i 7 SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (spółka cywil-na, konsorcjum, małżonkowie, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę do-kumentów, o których mowa w Części VII SIWZ. 5. Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w Części VII , punkt.II, ppkt. 8 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał oferty przetargowej sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. (w przypadku przedsiębiorców występu jących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 4. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem wyda ną przez MSWiA. 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości co najmniej 600 000,00. 6.Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz dat wykonania. 7. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z pkt 5 - usługi zostały wykonane należycie (referencje zamawiających). 8.Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), zwanej dalej Pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsor cjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 9. Oświadczenie wykonawcy na formularzu Oferta przetargowa Załącznik Nr 1 do SIWZ, - o związaniu ofertą przez okres 30 dni, - o zdobyciu informacji koniecznej do sporządzenia oferty, - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.bielsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia składowiska odpadów należącego do BPK Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r..
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach do końca roku 2016
Dodano: 2016-07-22 - Usługa ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Katowicach oraz usługa prowadzenia szatni w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
Dodano: 2016-07-21 - Usługa ochrony osób i mienia 2016
Dodano: 2016-07-20 - usługa ochrony fizycznej i technicznej osób i mienia SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku wraz z zapewnieniem funkcjonowania bezobsługowych systemów parkingowych i usługą zimowego utrzymania terenu szpitala (zamówienie: TAG-313-PN/42-2016)
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r.
Dodano: 2016-07-12 - ochrona fizyczna nowo budowanego budynku Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-06 - Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz transport wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-05