Przetargi.pl
OCHRONA KOMPLEKSU REKREACYJNEGO ARKONKA W SZCZECINIE

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71080 Szczecin, ul. Ku Słońcu
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 484 82 94 , fax. 91 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu
    71080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 484 82 94, fax. 91 484 80 55
    REGON: 36300958600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA KOMPLEKSU REKREACYJNEGO ARKONKA W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona kompleksu rekreacyjnego Arkonka w Szczecinie. CPV 79710000-4 Usługi ochroniarskie 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) bezpośrednią całodobową ochronę fizyczną prowadzoną odpowiednio: a) w okresie od dnia 01.02.2017 r. (w dniu 01.02.2017 r. od godz. 10.00) do dnia 26.02.2017 r.: A. w godzinach 9.00 – 21.00 przez 2 osoby jednocześnie, w tym: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie lodowiska, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 21.00 – 9.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, b) w okresie od dnia 27.02.2017 r. do dnia 31.05.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 18.00 przez 2 osoby jednocześnie, w tym: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej patrolującego kompleks, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 18.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, W Dniu Święta Magnolii, prawdopodobnie 21.05.2017 r. (o dokładnej dacie Wykonawca zostanie poinformowany z 7-dniowym wyprzedzeniem), kompleks będzie patrolowany dodatkowo przez 3 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. c) w okresie od dnia 01.06.2017 r. do dnia 04.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, d) w okresie od dnia 05.06.2017 r. do dnia 08.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 20.00 przez 4 osoby jednocześnie, w tym: - 3 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 1 kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej przy kasach, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 20.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, e) w okresie od dnia 09.06.2017 r. do dnia 11.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, f) w okresie od dnia 12.06.2017 r. do dnia 14.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 20.00 przez 4 osoby jednocześnie, w tym: - 3 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 1 kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej przy kasach, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 20.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, g) w okresie od dnia 15.06.2017 r. do dnia 18.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, h) w okresie od dnia 19.06.2017 r. do dnia 22.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 20.00 przez 4 osoby jednocześnie, w tym: - 3 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 1 kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej przy kasach, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 20.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, i) w okresie od dnia 23.06.2017 r. do dnia 25.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, j) w okresie od dnia 26.06.2017 r. do dnia 29.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, k) w dniu 30.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, l) w okresie od dnia 01.07.2017 r. do dnia 02.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, m) w okresie od dnia 03.07.2017 r. do dnia 06.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, n) w okresie od dnia 07.07.2017 r. do dnia 09.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, o) w okresie od dnia 10.07.2017 r. do dnia 13.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, p) w okresie od dnia 14.07.2017 r. do dnia 16.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, r) w okresie od dnia 17.07.2017 r. do dnia 20.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, s) w okresie od dnia 21.07.2017 r. do dnia 23.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, t) w okresie od dnia 24.07.2017 r. do dnia 27.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, u) w okresie od dnia 28.07.2017 r. do dnia 30.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, w) w dniu 31.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, x) w okresie od dnia 01.08.2017 r. do dnia 03.09.2017 r.: A. w godzinach 10.00 – 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 – 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, y) w okresie od dnia 04.09.2017 r. do dnia 30.11.2017 r. (w dniu 30.11.2017 r. do godz. 10.00): A. w godzinach 10.00 – 18.00 przez 2 osoby jednocześnie, w tym: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej patrolującego kompleks, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 18.00 – 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, wraz z podejmowaniem doraźnych interwencji, 2) otwieranie i zamykanie bram wejściowych i wyjściowych, zgodnie z godzinami otwarcia i zamknięcia kompleksu, 3) otwieranie i zamykanie bram wjazdowych zaopatrzenia i obsługi technicznej, 4) otwieranie i zamykanie szlabanów parkingowych dla zaopatrzenia i obsługi technicznej, 5) odczytywanie biletów i karnetów mobilnym urządzeniem przy wejściu na kompleks w sezonie letnim, 6) pomoc klientom przy odbijaniu biletów przy kołowrotkach wejściowych w sezonie letnim i zimowym 7) konwojowanie pracowników na obiekcie podczas poboru gotówki z kas kompleksu, 8) stałe patrolowanie, w tym obchód kompleksu, o którym mowa w ppkt 11 niniejszego pkt i monitoring stanu kompleksu oraz niezwłoczne informowanie Przedstawiciela Zamawiającego o zauważonych zagrożeniach i nieprawidłowościach, 9) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych i obsługa zainstalowanych na kompleksie elektronicznych systemów zabezpieczeń i systemów alarmowych, w sposób zgodny z obowiązującymi zasadami użytkowania tych urządzeń oraz doraźna interwencja, (w przypadku odebrania sygnału o zdarzeniu, natychmiastowa reakcja, w tym skierowanie grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia, o gwarantowanym czasie dojazdu do chronionego kompleksu, nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania wezwania; czas dojazdu zostanie zaproponowany przez Wykonawcę), 10) wsparcie przez zmotoryzowaną grupę interwencyjną (Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej jedną zmotoryzowaną grupą interwencyjną o gwarantowanym czasie dojazdu do chronionego kompleksu, nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania wezwania; czas dojazdu zostanie zaproponowany przez Wykonawcę) w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, odmowa wykonania poleceń dotyczących np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie, 11) kontrolę ruchu wszystkich pojazdów wjeżdżających na teren kompleksu i wyjeżdżających z terenu kompleksu, w uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego, 12) obchód kompleksu z wykorzystaniem systemu kontroli wartowników opartego na technologii GPS, posiadającego 4 punkty kontrolne mobilne (lokalizacja każdorazowo wskazana przez Przedstawiciela Zamawiającego) z możliwością weryfikacji wykonanych tras w czasie przeszłym i teraźniejszym, oraz nieodpłatne udostępnianie w formie elektronicznej - na każde żądanie Zamawiającego - dziennych raportów tras wykonanych przez patrole. Częstotliwość obchodu kompleksu to: a) w okresie od dnia 01.02.2017 r. (w dniu 01.02.2017 r. od godz. 10.00) do dnia 26.02.2017 r.: A. w godzinach 9.00 – 21.00 – 6 razy, tj. o godz. 9.00, 12.00, 14.00, 16.00, 18.00, 20.00, b) w okresie od dnia 27.02.2017 r. do dnia 31.05.2017 r. A. w godzinach 10.00 – 18.00 – 5 razy, tj. o godz. 10.00, 12.00, 14.00, 15.30, 17.00, c) w okresie od dnia 01.06.2017 r. do dnia 03.09.2017 r. odpowiednio: A. w godzinach otwarcia kompleksu: 10.00 – 21.00 – 6 razy, tj. o godz. 10.00, 12.00, 14.00, 16.00, 18.00, 20.00, B. w godzinach otwarcia kompleksu: 10.00 – 20.00 – 5 razy, tj. o godz. 10.00, 12.00, 14.00, 16.30, 19.00, d) w okresie od dnia 04.09.2017 r. do dnia 30.11.2017 r. (w dniu 30.11.2017 r. do godz. 10.00): A. w godzinach 10.00 – 18.00 – 5 razy, tj. o godz. 10.00, 12.00, 14.00, 15.30, 17.00. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 4. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, b) innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 4) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy, poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany i jej charakter, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania oraz wpływ zmiany na termin realizacji umowy. 5) Wprowadzenie zmiany do umowy będzie możliwe po potwierdzeniu okoliczności – zawartych w propozycji, o której mowa powyżej, przez drugą Stronę i zawarcie stosownego aneksu do umowy. 5. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności fizyczne w zakresie realizacji zamówienia; 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach