Przetargi.pl
OCHRONA FIZYCZNA SIEDZIBY URZĘDU KONTROLI SKARBOWEJ W ZIELONEJ GÓRZE PRZY UL. STEFANA BATOREGO 18

Urząd Kontroli Skarbowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-083 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 456-08-00 , fax. 0-68 456-08-04
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej
    ul. Stefana Batorego 18 18
    65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 456-08-00, fax. 0-68 456-08-04
    REGON: 97003483500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA FIZYCZNA SIEDZIBY URZĘDU KONTROLI SKARBOWEJ W ZIELONEJ GÓRZE PRZY UL. STEFANA BATOREGO 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    całodobowa fizyczna ochrona obiektów, mienia i osób przebywających w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO - budynku administracyjno - biurowym przy ul. Stefana Batorego 18 w Zielonej Górze, usytuowanym na działce o powierzchni 1.200 m2, oznaczonej geodezyjnie nr 129/1. Ochrona mienia i osób będzie realizowana na podstawie zatwierdzonego przez KWP w Gorzowie Wlkp. Planu Ochrony Obiektu, zgodnie z umową i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Ochrona, o której mowa w ust. 1 polegać będzie w szczególności na: 1) całodobowej fizycznej ochronie mienia i osób przebywających w obiekcie ZAMAWIAJĄCEGO, o którym mowa w ust. 1 przez pracowników WYKONAWCY posiadającego pozwolenie na broń na okaziciela i koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, legitymujących się co najmniej licencją pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz całodobowym dozorze posesji i parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami; 2) stałym dozorze zainstalowanych w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO systemów: monitoringu, urządzeń alarmowych i ostrzegawczych, elektroenergetycznych, gazowych, wodnych i innych, 3) niezwłocznym powiadamianiu ZAMAWIAJĄCEGO i organów porządkowych, o każdym zdarzeniu /lub próbie/ włamania, utraty mienia, zagrożeniu osób i innych zdarzeniach losowych a w razie pożaru powiadomieniu straży pożarnej, 4) świadczeniu usług portiersko-recepcyjnych w portierni polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu i wydawaniu kluczy, obsłudze interesantów, 5) ochronie obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom, aktom wandalizmu, 6) przestrzeganiu zarządzeń i instrukcji ZAMAWIAJĄCEGO, regulujących m.in. zasady ochrony mienia i osób, powiadamiania w razie wystąpienia zagrożeń, przebywania w obiektach pracowników i innych osób po godzinach pracy Urzędu, 7) obchodzie obiektu po godzinach urzędowania ZAMAWIAJĄCEGO, kilkukrotnym sprawdzeniu w tym okresie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń pod kątem prawidłowego zabezpieczenia obiektu oraz przepisów ppoż., 8) udzielaniu wsparcia przez grupę interwencyjną szybkiego reagowania w czasie do 15 min. od momentu zgłoszenia. 3.Wszyscy pracownicy WYKONAWCY zatrudnieni dla potrzeb wykonania niniejszej umowy winni być umundurowani w sposób schludny, jednolity, wyposażeni w imienne identyfikatory oraz środki przymusu wyszczególnione w § 3 pkt 3 umowy. 4. Zadania dla pracowników ochrony na poszczególnych rodzajach służby. Służba ochronna pełniona jest w systemie dwuzmianowym. Zadania w porze dziennej (PS): 1)strzeżenie mienia Urzędu przed jego umniejszeniem na skutek działania osób lub zdarzeń losowych, 2)ochrona osób, 3)wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych upoważnionym pracownikom, 4)sprawdzanie uprawnień osób do przebywania na terenie chronionego obiektu, 5)powiadamianie telefoniczne pracowników Urzędu o przybyciu interesantów, 6)podejmowanie interwencji w stosunku do osób zakłócających porządek na terenie obiektu, 7)niewpuszczanie na teren obiektu osób trudniących się handlem obnośnym i akwizycją, 8)nadzór doraźny nad pojazdami znajdującymi się na parkingu, 9)prowadzenie ewidencji pracowników znajdujących się w obiekcie po godzinach pracy, 10)informowanie dyrekcji o zdarzeniach losowych lub działaniach osób trzecich, 11)przestrzeganie postanowień odpowiednich instrukcji służbowych, 12)prowadzenie dokumentacji ochronnej, Zadania w porze wieczorowo-nocnej: 1)strzeżenie mienia Urzędu przed włamaniem lub zdarzeniami losowymi, 2)przestrzeganie zasad i postanowień przepisów wewnętrznych Urzędu w zakresie ochrony mienia i osób, 3)sprawdzanie obiektu czy po godzinach pracy przebywają pracownicy upoważnieni przez kierującego Urzędem, 4)wpuszczanie po godzinach pracy osób wyłącznie, po uprzednim upewnieniu się, że są do tego upoważnione, z zachowaniem maksymalnych środków ostrożności, 5)odmowa wstępu na teren obiektu osobom nieupoważnionym, 6)dokonywanie w nieregularnych odstępach czasowych (co 1 godz.) patrolu obiektu, 7)otwieranie drzwi wejściowych przed godzinami rozpoczęcia pracy Urzędu, 8)wydawanie kluczy upoważnionym pracownikom, 9)prowadzenie dokumentacji ochronnej, 10)informowanie osób funkcyjnych o zdarzeniach losowych lub działaniach osób trzecich. Ponadto do obowiązków pracowników ochrony należy (dwie zmiany) informowanie pracodawcy o występujących zagrożeniach, jak również podejmowanie innych działań określonych oddzielnymi poleceniami i instrukcjami, stosownie do rodzaju występującego zagrożenia, jak też nakazanych przez powiadomioną osobę funkcyjną lub jednostkę organizacyjną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach