Przetargi.pl
Ochrona fizyczna osób, obiektów i mienia na terenie Muzeum oraz podczas transportów zbiorów organizowanych przez Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy

Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-006 Bydgoszcz, ul. Gdańska 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5859966 , fax. 52 5859968
  • Data zamieszczenia: 2015-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy
    ul. Gdańska 4 4
    85-006 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5859966, fax. 52 5859968
    REGON: 09255420900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna osób, obiektów i mienia na terenie Muzeum oraz podczas transportów zbiorów organizowanych przez Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób, obiektów i mienia na terenie Muzeum oraz podczas transportów zbiorów, organizowanych przez Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy. Usługa ta polega na bezpośredniej stałej i doraźnej ochronie fizycznej, monitorowaniu sygnałów przesyłanych z systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz konwojowaniu zbiorów (muzealiów oraz innych zabytków i przedmiotów) podczas transportów organizowanych przez zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający: - wykaz lokalizacji obiektów podlegających ochronie, - zakres, formy i sposób realizowania ochrony (rodzaje służby), - wskazanie planowanej przez zamawiającego ilości roboczogodzin koniecznych do realizacji zamówienia, - kwalifikacje pracowników realizujących usługę, - wyposażenie pracowników ochrony, - podstawowe obowiązki pracowników ochrony, znajduje się w Załączniku Nr 3. do SIWZ. UWAGA: Zamawiający używając w SIWZ i załącznikach do SIWZ określenia pracownik ochrony lub pracownik realizujący usługę ma na myśli osobę wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, i wykonującą zadania ochrony w ramach wewnętrznej służby ochrony albo na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, lub osobę wykonującą zadania ochrony, w zakresie niewymagającym wpisu na te listy, na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (zgodnie z definicją zawartą w art.2 ust 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - tekst jednolity: Dz. U. 2014 poz. 1099) bez względu na formę zatrudnienia przyjętą przez Wykonawcę. Zamawiający nie określa w SIWZ formy zatrudnienia osób realizujących usługę będącą przedmiotem zamówienia. 3. Ochrona realizowana będzie w obiektach objętych, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 poz. 1099), ochroną obowiązkową i w obiektach niepodlegających obowiązkowej ochronie, oraz zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Ochrona realizowana będzie zgodnie z dokumentacją dotyczącą ochrony obowiązującą u zamawiającego, zgodnie z Planem ochrony. Wszystkie osoby oddelegowane przez wykonawcę do realizacji zadań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia będą zobowiązane do zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których będą mieli dostęp w związku z wykonywaniem zadań wynikających z umowy w trakcie wykonywania umowy, jak i po jej ustaniu, na co będą składały odpowiednie oświadczenia. Wykonawca, jako podmiot, któremu zamawiający powierzy przetwarzanie danych osobowych w trybie przewidzianym art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych, oświadczy i zagwarantuje, że przekazane dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Powierzone dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu realizacji niniejszej umowy, w zakresie czynności wynikających z jej zakresu przedmiotowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych art. 36 - 39. Wykonawca zapewni, że przed przystąpieniem do realizacji umowy przedstawi zamawiającemu listę osób, które z jego strony będą realizować zapisy umowy. Po realizacji umowy wykonawca zapewni, że trwale usunie dane pozyskane od zamawiającego w związku z umową. 4. Istotne warunki umowy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik Nr 6. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł (dziesięć tysięcy zł). 2. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek zamawiającego: Bank Handlowy S.A. 65 1030 1090 0000 0000 8780 7002. 4. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeum.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach