Przetargi.pl
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
  • Data zamieszczenia: 2012-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sulechowska 41 41
    65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
    REGON: 00098692300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.1 Przedmiotem zamówienia jest Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki. Postępowanie to prowadzone jest w częściach. 6.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: - ochronę fizyczną osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze, - monitorowanie terenów zewnętrznych, poprzez obserwację obrazu wyświetlanego przez monitor znajdujący się w informacji CRS, - konwój wartości pieniężnych Wszystkie ww. czynności należy wykonać przez licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej. 6.3 Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a) od poniedziałku do piątku od 600 do 2200 przez 1 pracownika ochrony; b) w sobotę i niedzielę od 600 do 2200 przez 2 pracowników ochrony; c) od poniedziałku do niedzieli od 2200 do 600 przez 1 pracownika ochrony; d) konwój odbywać się będzie dwa razy dziennie każdego dnia tygodnia w godzinach pomiędzy: 1445 a 1515 i 2215 a 2245. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług w konwojowaniu wartości pieniężnych z pominięciem dni wolnych tj. 01.11.2013r., 25-26.12.2013r., oraz przerwy technologicznej w okresie września 2013 r. (czas przerwy wynosi między 7 a 10 dni). O planowanym zamknięciu basenu na czas przerwy technologicznej Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie z 15 dniowym wyprzedzeniem, chyba, że przyczyną wystąpienia przerwy technologicznej będzie zdarzenie nagłe, którego Zamawiający przewidzieć nie mógł. W takiej sytuacji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia. 6.4 W okresie zimowym, przedmiot zmówienia obejmował będzie również konwój wartości pieniężnych z lodowiska znajdującego się przy parkingu Centrum Rekreacyjno-Sportowego ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze. 6.5 Usługa konwojowania wartości pieniężnych z lodowiska rozpocznie się z chwilą udostępnienia lodowiska i rozpoczęcia sprzedaży biletów o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie. Konwój odbywać się będzie raz dziennie każdego dnia funkcjonowania lodowiska w godzinach pomiędzy: 2020 a 2040. W przypadku warunków atmosferycznych niesprzyjających funkcjonowaniu lodowiska usługa nie będzie realizowana. 6.6 Obowiązki Wykonawcy: 1) zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia; 2) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren (obiektu) objęty przedmiotem zamówienia; 3) zapewnienie jednolitego ubioru, oznakowania oraz uzbrojenia osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami art. 20-21 oraz 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 tekst jedn. z późn. zm.); 4) wyposażenie pracowników ochrony w sprzęt łączności; 5) zapoznanie pracowników ochrony z Regulaminem Obiektu, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego, Planami obiektu regulaminem organizacyjnym Zamawiającego, przepisami BHP i ppoż.; 6) dopuszczanie do wykonywania przedmiotu zamówienia wyłącznie licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej; 7) wykorzystywanie przy dozorze obiektu istniejącego systemu alarmowego, bez dodatkowego wynagrodzenia; 8) prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; 9) ścisłe współdziałanie z pracownikami Zamawiającego; 10) zgodne współdziałanie z pracownikami ochrony fizycznej pełniących dozór zewnętrzny obiektów w szczególności obiektu CRS i terenów zewnętrznych poprzez bezpośrednią łączność telefoniczną/radiową. W przypadku zauważenia na monitoringu podejrzanych sytuacji pracownik ochrony zobowiązany jest skontaktować się z pracownikami pełniącymi ochroną fizyczną terenów zewnętrznych w celu podjęcia przez nich czynności interwencyjno-sprawdzających. 11) współpraca z podmiotami sprawującymi ochronę podczas imprez organizowanych w objętym umową obiekcie na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. 2009 nr 62 poz. 504 z późn. zm.); 12) zapewnienie przyjazdu, bez dodatkowego wynagrodzenia, na wezwanie Zamawiającego grupy alarmowo - interwencyjnej. Czas reakcji od momentu wezwania do 15 min; 13) monitoring sygnału alarmowego z punktów obsługi klienta - cichy alarm (recepcja, kasy) - podłączenie do bazy Wykonawcy (bez dodatkowego wynagrodzenia). 14) monitorowanie (obserwowanie kamer przy pomocy monitora) terenów zewnętrznych obiektu CRS z uwzględnieniem parkujących pojazdów i lodowiska (w okresie zimowym); 15) kierowanie ruchem osób pieszych wchodzących na basen i inne imprezy celem zapobiegania przestojów i tłoków; 16) odbiór i transport własnym środkiem transportu, przy udziale uzbrojonych licencjonowanych pracowników Wykonawcy wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie zamkniętej, odebranych z kasy Zamawiającego i doręczanych do Banku obsługującego Zamawiającego mającego siedzibę na terenie miasta Zielona Góra, tj. Bank PKO BP SA oddział 2 w Zielonej Górze 65-807, ul. Powstańców Warszawy 7. 17) przyjmowanie zgłoszeń od dyspozytora sygnałem ALARMU oraz dokonywanie wspólnie kontroli obiektów w sytuacjach przyjazdu grupy interwencyjnej. 6.7 Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wypełniać swoje obowiązki poprzez: 1) podejmowanie działań prewencyjnych zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, jak również ujęcie osób popełniających przestępstwa i wykroczenia godzące w dobra Zamawiającego oraz stosowne zabezpieczenie terenu; 2) sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb; 3) sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników Zamawiającego, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia; 4) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie do stanu zabezpieczenia mienia w ochranianym obiekcie; 5) ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy w ochranianych obiektach w czasie określonym niniejszą umową; 6) ustalanie przez pracowników ochrony uprawnień osób do przebywania w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; 7) wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku; 8) kierowanie i udzielanie informacji o obiekcie klientom, 9) obsługę systemu monitoringu przeciwpożarowego w CRS (lokalizacja zagrożenia, potwierdzenia lub odwołanie alarmu itd.) 10) monitoring sygnału alarmowego z punktów obsługi klienta (recepcja, kasy) - cichy alarm 11) 24h nadzór nad służbą z wpisem kontroli do wglądu przez dyrekcję obiektu, 12) wyznaczenie konsultanta ds. bezpieczeństwa będącego w dyspozycji 24h/dobę dla pracowników ochrony, personelu pracowniczego ochranianego obiektu oraz dyrekcji ochranianego obiektu, 13) ścisłą współpracę z podległymi terytorialnie placówkami Policji, Straży Pożarnej, Szpitala, Pogotowia Gazowego, Pogotowia Energetycznego oraz innych służb, 14) ścisłą współpracą z administracją, służbami technicznymi i porządkowymi Zamawiającego 15) zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych i kreowanie procedur postępowania w zdarzeniach nadzwyczajnych, 6.8 Wykonawca wykonywać będzie czynności ochronne w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony. 6.9 Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia gwarantuje wykonanie go z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, w szczególności ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 tekst jedn. z późn. zm.). 6.10 Pracownicy ochrony wykonywać będą czynności ochronne w ubraniach z emblematami agencji. 6.11 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia pracy, sprzęt techniczny i materiały niezbędne do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy. 6.12 Odpowiedzialność Wykonawcy za szkodę w mieniu objętym przedmiotem zamówienia wynikłą z czynu niedozwolonego lub z niewykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy kształtuje się w oparciu o przepisy prawa cywilnego. 6.13 Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy i nieprzekazywania osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach. 6.14 Na czas wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zabezpieczy pomieszczenie socjalne dla pracowników Wykonawcy na terenie ochranianego obiektu. 6.15 Wykonawca nie ma prawa do korzystania w jakiejkolwiek formie ze sprzętu (np. komputerów, kserokopiarek) będącego na wyposażeniu Zamawiającego. 6.16 Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki. W przypadku gdy termin obowiązywania polisy OC będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 6.17 Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych złożonych po upływie okresu, którego dotyczą (podstawowy okres rozliczeniowy wynosi miesiąc kalendarzowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 1.600,00 złotych (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach