Przetargi.pl
Ochrona fizyczna osób i mienia na obiektach należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp. OSiR/ZP/01/2010

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Słowiańska 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7287610, 7287617 , fax. 0-95 7287630
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Słowiańska 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7287610, 7287617, fax. 0-95 7287630
    REGON: 00059554200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna osób i mienia na obiektach należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp. OSiR/ZP/01/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował całodobową stałą bezpośrednią ochronę fizyczną mienia oraz obsługę urządzeń monitoringu w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp., tj. w przejściu podziemnym (Info - Glob) przy Moście Staromiejskim w Gorzowie Wlkp., u zbiegu ulic Grobla, Przemysłowa i Wał Okrężny, a także na stadionie żużlowym w Gorzowie Wlkp., przy ul. Kwiatowej 55. 3. Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje przede wszystkim: 1. wezwanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku publicznego, 2. zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich policji, 3. ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego, 4. zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu, 5. czynną działalność zmierzającą do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych, 6. podejmowanie działań określonych dla ochrony w instrukcji ppoż. oraz na wypadek innych zagrożeń, 7. bezzwłoczne wysyłanie Grupy Interwencyjnej - patrolu samochodowego - czas reakcji Grupy Interwencyjnej nie może być dłuższy niż 10 minut, w razie potrzeby powiadomienie o alarmie stanowiska Dyżurnego Komendy Policji w celu podjęcia wspólnych działań, 8. utrzymanie ładu i porządku publicznego. 4. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 5. Podstawowe obowiązki zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego ujęte są we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Info - Glob ( 24 - godzinny wymiar ochrony obiektu). Stadion żużlowy (w soboty, niedziele i święta - 24-godzinny wymiar pracy, w pozostałe dni w okresie od 01.03.2010r. do 31.03.2010r. i od 01.11.2010r. do 28.02.2011r. - 16 - godzinny wymiar ochrony obiektu ( od godziny 15:00 do godziny 07:00 ), a w okresie od 01.04.2010r. do 31.10.2010r. - 12 - godzinny wymiar ochrony obiektu ( od godziny 19:00 do godziny 07:00 ) ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7 siwz, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 18 ustawy o ochronie osób i mienia, 2). oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego, 3). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4). oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz, 5). pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 6). wykaz wykonanych i/lub aktualnie wykonywanych kontraktów w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dotyczących usług ochrony osób i mienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje ( co najmniej 3 kontrakty + referencje ), 7). polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, 8). wykaz przedstawiający ilość członków Grupy Interwencyjnej oraz wykaz pojazdów, którymi grupa dysponuje. Pojazdy te muszą być oznaczone napisem Grupa interwencyjna lub Patrol interwencyjny. Ponadto do oferty należy dołączyć: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do siwz, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o wyposażeniu pracowników ochrony w środki łączności radiowej, - zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do siwz, - załączony kosztorys - załącznik nr 5 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osir.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach