Przetargi.pl
Ochrona fizyczna osób i mienia, monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych wraz z interwencją grupy samochodowej, konwojowanie wartości pieniężnych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego do banku na terenie Słubic oraz przegląd, konserwacja i naprawa systemów alarmowych z interwencyjnym usuwaniem usterek i wadliwej pracy systemów alarmowych w siedzibach Zamawiającego na terenie miasta Słubice, tj. w budynkach przy ul. Jedności Robotniczej 15, Piłsudskiego 4 i Mickiewicza 3.

Sąd Rejonowy w Słubicach ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Jedności Robotniczej 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7582466 , fax. 095 7580515
  • Data zamieszczenia: 2011-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Słubicach
    ul. Jedności Robotniczej 15 15
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 095 7582466, fax. 095 7580515
    REGON: 00645642000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna osób i mienia, monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych wraz z interwencją grupy samochodowej, konwojowanie wartości pieniężnych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego do banku na terenie Słubic oraz przegląd, konserwacja i naprawa systemów alarmowych z interwencyjnym usuwaniem usterek i wadliwej pracy systemów alarmowych w siedzibach Zamawiającego na terenie miasta Słubice, tj. w budynkach przy ul. Jedności Robotniczej 15, Piłsudskiego 4 i Mickiewicza 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych wraz z interwencją grupy samochodowej, konwojowanie wartości pieniężnych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego do banku na terenie Słubic oraz przegląd, konserwacja i naprawa systemów alarmowych z interwencyjnym usuwaniem usterek i wadliwej pracy systemów alarmowych w siedzibach Zamawiającego na terenie miasta Słubice, tj. w budynkach przy ul. Jedności Robotniczej 15, Piłsudskiego 4 i Mickiewicza 3. 1. Usługa ochrony osób i mienia realizowana będzie celem udaremnienia lub odparcia bezpośredniego zamachu na mienie chronione oraz zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Słubicach przy ul. Piłsudskiego 4. Wykonawca w toku wykonywania umowy powinien postępować z należytą starannością oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. Zamawiający wymaga, aby stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia świadczona była na rzecz Sądu Rejonowego w Słubicach stale, przez 24 godziny na dobę, włącznie z dniami wolnymi od pracy, przez jednego pracownika ochrony na zmianie, posiadającego licencję, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. Pod pojęciem ochrony, rozumie się: - stałą obecność osoby świadczącej ochronę w pomieszczeniu dla niej przeznaczonym, znajdującym się na parterze budynku Sądu przy ul. Piłsudskiego 4, z wyjątkiem potrzeby interwencji na zewnątrz w/w pomieszczenia oraz w innych uzasadnionych przypadkach, w tym podczas obchodów ochranianych obiektów, - prowadzenie obserwacji za pośrednictwem monitorów obrazów pochodzących z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku Sądu przy ul. Piłsudskiego 4, Jedności Robotniczej 15, - prowadzenie obserwacji i obsługi (aktywacja, dezaktywacja) sygnalizatorów powstania alarmu (włamania, napadu, ppoż). W przypadku zaistnienia alarmu, osoby świadczące ochronę muszą udać się na miejsce, z którego został wywołany alarm i zapewnić tam bezpieczeństwo. W przypadkach zagrożenia osoby świadczące ochronę zobowiązane są do powiadomienia właściwych służb (Straż Pożarna, Policja, grupa interwencyjna) a także w każdym przypadku osobę przewidzianą do kontaktów z Wykonawcą ze strony Sądu Rejonowego w Słubicach. Osoby chroniące obiekt powinny prowadzić gospodarkę kluczami, tj. wpisywać datę, godzinę, imię i nazwisko osoby pobierającej i zdającej klucze oraz żądać potwierdzenia pobrania (zdania) klucza, poprzez złożenie czytelnego podpisu. W trakcie przekazywania służby osoby świadczące ochronę odnotowują fakt przekazania kompletu kluczy do wszystkich pomieszczeń Sądu. Wykaz osób upoważnionych do pobierania kluczy od poszczególnych pomieszczeń Sądu i pomieszczeń użytkowanych w budynku zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Każde opuszczenie pomieszczenia ochrony powinno być odnotowane w Książce Dyżurów, ze wskazaniem przyczyny i czasu przebywania poza pomieszczeniem. Wykonawca ma obowiązek kontrolowania osób świadczących ochronę w budynku Sądu po godzinach urzędowania oraz w dni wolne od pracy za pomocą połączeń telefonicznych oraz doraźnego patrolu kontrolnego - co najmniej raz na dobę, po godzinach urzędowania Sądu. Działania patrolu mają polegać na przybyciu do Sądu celem sprawdzenia poprawności pełnionej służby oraz sprawdzenia na miejscu stanu bezpieczeństwa obiektu Sądu. W czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. 2. Usługa w formie dozoru sygnałów alarmowych tj. monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, obejmuje budynek Sądu Rejonowego w Słubicach przy ul. Jedności Robotniczej 15, Mickiewicza 3 i ul. Piłsudskiego 4. Monitorowanie odbywać się będzie poprzez prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych emitowanych z obiektów wymienionych powyżej. Sygnał alarmowy przekazany zostanie drogą telefoniczną (internetową) na numer alarmowy Centrum Monitorowania w postaci komunikatu informującego o naruszeniu strefy chronionej lub za pośrednictwem osoby świadczącej ochronę fizyczną przy użyciu bezprzewodowego przycisku alarmowego. Wykonawca powinien wysłać na teren obiektu, z którego został przekazany sygnał alarmowy, grupę interwencyjną natychmiast po odebraniu sygnału alarmowego. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu, ustalenie przyczyny, która wywołała alarm i ewentualne przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej w godzinach pomiędzy 6:30 a 16:00 wynosi 10 minut, w pozostałym zakresie czasowym - 5 minut od momentu otrzymania informacji. Wykonawca zapewni archiwizację zarejestrowanych zdarzeń alarmowych przez okres min. 2 miesięcy oraz udostępnienie wyciągu z odpowiednich rejestrów ze wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego. Osoba świadcząca ochronę fizyczną powinna być wyposażona w podręczny, monitorowany całodobowo - dowolną drogą transmisji, bezprzewodowy przycisk alarmowy, który umożliwi wezwanie grupy interwencyjnej. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grup interwencyjnych powinny być uwzględnione w kosztach usługi. 3. Konwojowanie wartości pieniężnych wykonywane będzie w zależności od potrzeb na podstawie każdorazowego pisemnego zlecenia, zawierającego datę i godzinę świadczenia usługi, przekazanego Wykonawcy na wskazany numer faxu z minimum trzygodzinnym wyprzedzeniem. W/w usługi powinny być świadczone zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. Z 2005 r. , Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzeniem MSWiA z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U.Nr 129, poz. 858 z późn. zm.). Usługa konwojowania polegać będzie na przewożeniu upoważnionego pracownika Sądu Rejonowego w Słubicach wraz z wartościami pieniężnymi do banku na terenie Słubic. Osoba przenosząca wartości pieniężne powinna mieć zapewnioną asystę konwojenta od momentu opuszczenia budynku banku do momentu przybycia do kasy Sądu bądź odpowiednio od kasy Sądu do drzwi wejściowych budynku banku. Ochronę wartości pieniężnych i upoważnionego pracownika Sądu powinni wykonywać konwojenci wyposażeni w środki łączności. 4. Przegląd, konserwacja i naprawa systemów alarmowych z interwencyjnym usuwaniem usterek i wadliwej pracy systemów alarmowych : systemu sygnalizacji napadu i włamania, systemu sygnalizacji przeciwpożarowej, systemu kontroli dostępu, systemu telewizji przemysłowej, mające na celu uzyskanie bezawaryjnej eksploatacji urządzeń oraz spełnienie wszelkich wymogów podyktowanych przepisami prawa i warunków gwarancji. Bieżąca konserwacja oraz dokonywanie napraw i przeglądów prewencyjnych systemów instalacji i urządzeń może być wykonywana przez pracownika zabezpieczenia technicznego posiadającego licencję minimum I stopnia oraz posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa, związnaego umową z wykonawcą. W ramach bieżących czynności konserwacyjnych Wykonawca powinien dbać o sprawne funkcjonowanie wszystkich elementów wyżej wymienionych systemów: sprawdzanie poprawności działania czujek, kamer, przycisków napadowych, elementów systemu kontroli dostępu i ewentualna ich regulacja; sprawdzenie okablowania i oprzewodowania; sprawdzenie poprawności działania centrali alarmowych oraz manipulatorów; sprawdzenie stanu i działania sygnalizatorów optycznych i akustycznych; sprawdzenie torów transmisji; udostępnianie i zmiana kodów dostępu na żądanie Zamawiającego; założenie, prowadzenie i uzupełnianie wpisów dziennika operacyjnego dla poszczególnych systemów. Terminy realizacji przeglądów: pierwszy - kwiecień 2011, kolejne w odstępach 4 miesięcznych. Czas rozpoczęcia interwencyjnego usuwania usterek i wadliwej pracy systemu - nie dłużej niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. Koszt wymienianych elementów systemów wymaga akceptacji Zamawiającego i jest ponoszony przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slubice.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach