Urząd Skarbowy w Drezdenku ogłasza przetarg
- Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady 21
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7637300 , fax. 095 7637302
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Drezdenku
ul. Pierwszej Brygady 21 21
66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
tel. 095 7637300, fax. 095 7637302
REGON: 21128391900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://us-drezdenko.iskarb.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna oraz monitoring Urzędu Skarbowego w Drezdenku, przy ul. Pierwszej Brygady 21 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie na rzecz Urzędu Skarbowego w Drezdenku następujących usług wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1. Usługi Ochroniarskie budynku i mienia Urzędu Skarbowego w Drezdenku - CPV 79.71.00.00-4. 2. Monitoring budynku i mienia Urzędu Skarbowego w Drezdenku - CPV 79.71.10.00-1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: ? Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ? Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, ? Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. ? Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ? Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - kwota minimalna ubezpieczenia wynosi 200.000zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 SIWZ). 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do dostarczenia w terminie kompletnej Oferty wraz z podpisami na załączonym formularzu oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art.22 Pzp stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 4) umowy spółki cywilnej jeżeli składającym ofertę jest spółka cywilna. 5) Oświadczenia podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się m.in. do: 5.1. solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 5.2. nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, 5.3. ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z określeniem zakresu pełnomocnictwa, 5.4. niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, 5.5. przedstawienia podziału usług wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. 6) aktualnej koncesji Wykonawcy. Koncesja winna być wydana przez właściwy organ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia /jedn. tekst Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm./. Termin ważności koncesji nie może być krótszy niż termin realizacji przedmiotowego zamówienia. 2. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - kwota minimalna ubezpieczenia wynosi 200.000zł. Dokumenty wymienione powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y) reprezentującą(e) Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dojazdu grupy interwencyjnej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us-drezdenko.iskarb.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Całodobowa Ochrona Fizyczna Osób i Mienia Teatru im Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim. Przetarg II
Dodano: 2016-07-22 - ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY MIENIA NA RZECZ CELOWEGO ZWIĄZKU GMIN CZG-12 W ZUOK W DŁUGOSZYNIE ORAZ NA BAZIE PRZEŁADUNKOWEJ W BUKOWCU GM. MIĘDZYRZECZ
Dodano: 2016-07-01 - Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
Dodano: 2016-06-30 - Ochrona osób i mienia w siedzibie Lubuskiego Oddziału Regionalnego, monitorowanie elektronicznych Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz wykrywania pożaru, przeglądy i konserwacje urządzeń instalacji systemów alarmowych w siedzibach 12 Biur Powiatowych i Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-06-17 - Ochrona fizyczna osób i mienia Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2016-05-16 - CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA TEATRU IM. JULIUSZA OSTERWY W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Dodano: 2016-05-11 - Ochrona osób i mienia w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. (postępowanie nr 2)
Dodano: 2016-03-11 - Ochrona osób i mienia w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2016-02-26 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynkach Izby Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego
Dodano: 2016-02-11 - Odbiór pakietów z kasy ZGM w Gorzowie Wlkp. zlokalizowanej w siedzibie ADM Nr 3 przy ulicy Armii Polskiej 29 wraz z transportem gotówki do Jednostki Poczty.
Dodano: 2016-02-04