Przetargi.pl
Ochrona fizyczna obiektu, mienia i osób przebywających w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze

Urząd Kontroli Skarbowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-083 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 456-08-00 , fax. 0-68 456-08-04
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej
    ul. Stefana Batorego 18 18
    65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 456-08-00, fax. 0-68 456-08-04
    REGON: 97003483500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna obiektu, mienia i osób przebywających w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona będzie polegać w szczególności na : 1) całodobowej fizycznej ochronie obiektu i mienia oraz osób przebywających w obiekcie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 przez pracowników kwalifikowanych ochrony fizycznej posiadających legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni Wykonawcy posiadającego świadectwo broni i koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz całodobowym dozorze posesji i parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami; ochrona mienia i osób będzie realizowana na podstawie, zatwierdzonego przez KWP w Gorzowie Wlkp., Planu Ochrony Obiektu (wyciąg z planu stanowi integralną część umowy), 2) stałym dozorze zainstalowanych w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO systemów: monitoringu, urządzeń alarmowych i ostrzegawczych, elektroenergetycznych, gazowych, wodnych i innych, 3) niezwłocznym powiadamianiu ZAMAWIAJĄCEGO i organów porządkowych, o każdym zdarzeniu /lub próbie/ włamania, utraty mienia, zagrożeniu osób i innych zdarzeniach losowych a w razie pożaru powiadomieniu straży pożarnej, 4) świadczeniu usług portiersko-recepcyjnych w portierni polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu i wydawaniu kluczy, obsłudze interesantów, 5) ochronie obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom, aktom wandalizmu, 6) przestrzeganiu zarządzeń i instrukcji ZAMAWIAJĄCEGO, regulujących m.in. zasady ochrony mienia i osób, powiadamiania w razie wystąpienia zagrożeń, przebywania w obiektach pracowników i innych osób po godzinach pracy Urzędu, 7) obchodzie obiektu po godzinach urzędowania ZAMAWIAJĄCEGO, kilkukrotnym sprawdzeniu w tym okresie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń pod kątem prawidłowego zabezpieczenia obiektu oraz przepisów ppoż., 8) udzielaniu wsparcia przez grupę interwencyjną szybkiego reagowania w czasie do 15 min. od momentu zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy, do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że usługę ochrony będzie mógł świadczyć wykonawca, którego personel świadczący usługę (określoną w załączniku nr 1 do ww. umowy), będzie na czas realizacji zamówienia zatrudniony na podstawie umowy o pracę. Za dopuszczalną formę zatrudnienia, Zamawiający uzna także zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, która stanowi szczególny rodzaj umowy o pracę uregulowany w ustawie z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 166, poz. 1608). Zamawiający zastrzega, że usługę ochrony będzie mógł świadczyć wykonawca posiadający paralizator elektryczny i świadectwo broni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach