Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-216 Sosnowiec, ul. Grenadierów 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 263 47 23 w. 104; w. 119 , fax. 32 263 47 23
- Data zamieszczenia: 2015-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
ul. Grenadierów 21 21
41-216 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 263 47 23 w. 104; w. 119, fax. 32 263 47 23
REGON: 24149164600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgo.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTÓW I MIENIA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Sp. z o.o. w SOSNOWCU ORAZ KONWÓJ WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r. A) Ochrona fizyczna obejmuje: 1) składowisko A - 1 osoba: - poniedziałek-piątek: 14.00 - 22.00 i 22.00 - 6.00 tj. (253 dni robocze x 16 godz.)= 4048 godz. - dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta: 24 godz/dobę tj. (113 dni wolnych x24 godz. = 2712 godz). Razem: 6760 godz. 2) składowisko B - 1 osoba poniedziałek-piątek od 22.00 do 6.00 tj. 253 dni robocze x 8 godz. = 2024 godz. dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta: tj.113 dni x 24 godz.= 2712 godz. Razem: 4736 godz. 3) Zakład Przetwarzania i Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZPiUOK): poniedziałek-piątek: 6.00 do 22.00 (1 osoba)tj. (253 dni robocze x 16 godz. = 4048 godz.) od 22.00 do 6.00 (2 osoby) tj. 253 dni x 16 godz. = 4048 godz., dni wolne od pracy: soboty, niedziele, święta: od 6.00 do 14.00 (1 osoba), od 14.00 do 22 (1 osoba)tj. 113 dni x 16 godz. = 1808 godz. od 22.00 do 6.00 (2 osoby) tj. 113 dni x 16 godz. = 1808 godz. Razem: 11 712 godz. Łączna ilość godzin ochrony fizycznej (pkt 1+2+3) : 23 208 godz. 2. W ramach usługi Wykonawca wykonywał będzie obsługę istniejącego u Zamawiającego systemu monitoringu (kamery w ZPiUOK oraz na składowisku B). Wymagany będzie montaż co najmniej 2 kamer (w zestawie rejestrator i monitor) na składowisku A na koszt Wykonawcy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości poniżej 50 m pomiędzy kamerami. 3. W ramach usługi Wykonawca Zamawiający wymaga utrzymania w czystości dojścia od ulicy do miejsca dozorowania (zamiatanie, odśnieżanie w razie potrzeby, łącznie około 150 m. kw. powierzchni, w tym po około 50 m.kw. na każdym ze składowisk i w ZPiUOK). 4. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania stanu trzeźwości pracowników MPGO Sp. z o.o. osób przebywających w ZPiUOK. Kontrole będą dokonywane doraźnie, w miarę potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego (co najmniej 4 razy w miesiącu). Zamawiający udostępni Wykonawcy urządzenie niezbędne do przeprowadzenia badania stanu trzeźwości. 5. W ramach przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności kontrolowania osób - pracowników Zamawiającego i ich pojazdów podczas wjazdu i wyjazdu z zakładu Zamawiającego, wzywając do okazania posiadanych przez nich przedmiotów i udostępnienia wnętrza pojazdów. W przypadku nieuzasadnionej odmowy ze strony pracowników zamawiającego w szczególności w wypadku powzięcia przez pracownika ochrony uzasadnionego przypuszczenia, że mogło dojść w związku z tym do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, jest on zobowiązany do niezwłocznego wezwania policji i powiadomienia zawiadamiającego. 6. Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany będzie dokonywać obchodu przynajmniej 1 raz na każde 1,5h służby ochroniarskiej. Punkty obchodu: wszystkie obiekty w Zakładzie Przetwarzania i Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZPiUOK), w tym zwłaszcza budynek administracyjny, sortownia, kompostownia (teren wokół wymienionych obiektów). 7. W ramach usługi Wykonawca zagwarantuje gotowość stawiennictwa grupy interwencyjnej w razie wystąpienia sytuacji wymagającej dodatkowego wsparcia posterunkom stacjonarnym w czasie nie dłuższym niż 15 minut w porze dziennej i 10 minut w porze nocnej od chwili zgłoszenia alarmu. B) Konwój wartości pieniężnych 8. Konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie stosownie do potrzeb Zamawiającego, co najmniej 1 raz w miesiącu, na terenie Sosnowca, jednak nie więcej niż 24 konwoje w całym okresie obowiązywania umowy. Wskazana ilość konwojów (24) stanowi maksymalną ilość konwojów w okresie realizacji zamówienia, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację 18 konwojów - pozostała ilość konwojów tj. 6 zostanie zrealizowana w przypadku nieprzewidzianych okoliczności powodujących konieczność zorganizowania konwoju - Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania tych 6 konwojów, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 9. Konwój wartości pieniężnych będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgo.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia składowiska odpadów należącego do BPK Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r..
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach do końca roku 2016
Dodano: 2016-07-22 - Usługa ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Katowicach oraz usługa prowadzenia szatni w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
Dodano: 2016-07-21 - Usługa ochrony osób i mienia 2016
Dodano: 2016-07-20 - usługa ochrony fizycznej i technicznej osób i mienia SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku wraz z zapewnieniem funkcjonowania bezobsługowych systemów parkingowych i usługą zimowego utrzymania terenu szpitala (zamówienie: TAG-313-PN/42-2016)
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r.
Dodano: 2016-07-12 - ochrona fizyczna nowo budowanego budynku Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-06 - Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz transport wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-05