Przetargi.pl
Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
  • Data zamieszczenia: 2015-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sulechowska 41 41
    65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
    REGON: 00098692300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1 Przedmiotem zamówienia jest Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze. Postępowanie to prowadzone jest w częściach. 7.2 Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie dozoru obiektów i mienia przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 7.3 Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a) na obiektach MOSiR wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. Lokalizacja wybranych obiektów (mapy) stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Dni, godziny oraz ilość osób bezpośrednio przewidzianych do ochrony obiektów MOSiR zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ; b) w okresie zimowym poprzez patrolowanie lodowiska znajdującego się przy parkingu Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 od poniedziałku do niedzieli od 2100 do 700 następnego dnia. Usługa realizowana będzie od momentu montażu lodowiska o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie do momentu demontażu i złożenia lodowiska. Funkcjonowanie lodowiska uzależnione będzie od warunków atmosferycznych. 7.4. Obowiązki Wykonawcy: 1) zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia; 2) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren (obiektu) objęty przedmiotem zamówienia; 3) zapewnienie osobom pełniącym służbę ochrony jednolitego i oznakowanego ubioru; 4) wyposażenie pracowników ochrony w sprzęt łączności; 5) wyposażenie pracowników ochrony w telefon kontaktowy (np. komórkowy), umożliwiający bezpośredni kontakt z Zamawiającym; 6) zapoznanie pracowników ochrony z Regulaminami Obiektów, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego, Planami obiektów, regulaminem organizacyjnym Zamawiającego, przepisami BHP i ppoż.; 7) dopuszczanie do wykonywania przedmiotu zamówienia wyłącznie kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; 8) prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; 9) ciągły obchód obiektów w trakcie pełnienia dyżuru; 10) montaż Systemu Kontroli Pracy na wskazanych obiektach zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony w trakcie pełnienia dyżuru dokonali rejestracji w punktach Systemu Kontroli Pracy minimum 3 razy w trakcie zmiany w ustalonych z Zamawiającym odstępach czasowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do każdorazowego wglądu w rejestr Systemu Kontroli Pracy. 11) ścisłe współdziałanie z pracownikami Zamawiającego; 12) zgodne współdziałanie z pracownikami pełniącymi ochronę fizyczną osób i mienia w budynku CRS przy ul. Sulechowskiej 41 poprzez bezpośrednią łączność telefoniczną/radiową. W przypadku otrzymania informacji od pracownika ochrony budynku CRS, który obserwuje teren przy pomocy umieszczonych wokół budynku kamer o podejrzanej sytuacji na terenie objętym monitoringiem (parking, lodowisko przy parkingu, teren bezpośrednio wokół budynku CRS) pracownik ochrony fizycznej terenów zewnętrznych zobowiązany jest przyjąć zgłoszenie i podjąć czynności interwencyjno-sprawdzające. 13) współpraca z podmiotami sprawującymi ochronę podczas imprez organizowanych w objętym umową obiekcie na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 611 ze zm.) 14) posiadanie w dyspozycji i zapewnienie przyjazdu w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub na wezwanie Zamawiającego grupy alarmowo-interwencyjnej bez dodatkowego wynagrodzenia. Czas reakcji od momentu wezwania do 10 min; 15) przyjmowanie zgłoszeń od dyspozytora sygnałem ALARMU oraz dokonywanie wspólnie kontroli obiektów w sytuacjach przyjazdu grupy interwencyjnej. 16) udostępnianie parkingu znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 17 Kompleks Sportowy Basen i Hala osobom upoważnionym, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wykazem osób. Zadaniami pracownika ochrony fizycznej przy ul. Wyspiańskiego 17 będzie dozór obiektu - Kompleks Sportowy Basen i Hala z przyległym terenem wraz z kortami i parkingiem, udostępnianie parkingu poprzez otwieranie i zamykanie szlabanu oraz pilnowanie zaparkowanych pojazdów. Ponadto w okresie jesienno-zimowym do obowiązków pracownika ochrony będzie grabienie liści oraz pomoc w odśnieżaniu terenu wokół obiektu. 17) znajomość lokalizacji głównych zaworów odcinających media (w szczególności wodę) na obiekcie przy ul. Wyspiańskiego 17 - Zespół Sportowy Basen i Hala oraz w razie wystąpienia awarii natychmiastowa reakcja na zaistniałą sytuację; 18) ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, napadem, kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi; 19) obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na dokonanie przestępstwa (atak na personel, uszkodzenie, instalacji, wzniecenie ognia, podłożenie ładunku wybuchowego); 20) w określonych sytuacjach pracownicy ochrony mogą podjąć działanie w strefie peryferyjnej chronionego obiektu. 21) wykonywanie innych czynności w przypadku ich wystąpienia uzgodnionych przez strony umowy - uzgodnienia muszą mieć formę pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 7.5 Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wypełniać swoje obowiązki poprzez: 1) podejmowanie działań prewencyjnych zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, jak również ujęcie osób popełniających przestępstwa i wykroczenia godzące w dobra Zamawiającego oraz stosowne zabezpieczenie terenu; 2) sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb; 3) sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników Zamawiającego, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia; 4) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie do stanu zabezpieczenia mienia w ochranianym obiekcie; 5) ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy w ochranianych obiektach; 6) ustalanie przez pracowników ochrony uprawnień osób do przebywania w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; 7) wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku; 8) 24h nadzór nad służbą z wpisem kontroli do wglądu przez dyrekcję obiektu, 9) wyznaczenie konsultanta ds. bezpieczeństwa będącego w dyspozycji 24h/dobę dla pracowników ochrony, personelu pracowniczego ochranianego obiektu oraz dyrekcji ochranianego obiektu, 10) ścisłą współpracę z podległymi terytorialnie placówkami Policji, Straży Pożarnej, Szpitala, Pogotowia Gazowego, Pogotowia Energetycznego oraz innych służb, 11) ścisłą współpracą z administracją, służbami technicznymi i porządkowymi Zamawiającego; 12) zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych i kreowanie procedur postępowania w zdarzeniach nadzwyczajnych, 7.6. Wykonawca wykonywać będzie czynności ochronne w ramach uprawnień osób posiadających legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 7.7. Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia gwarantuje wykonanie go z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, w szczególności ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1099); 7.8. Pracownicy ochrony wykonywać będą czynności ochronne w ubraniach z emblematami agencji. 7.9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia pracy, sprzęt techniczny i materiały niezbędne do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy. 7.10. Odpowiedzialność Wykonawcy za szkodę w mieniu objętym przedmiotem zamówienia wynikłą z czynu niedozwolonego lub z niewykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy kształtuje się w oparciu o przepisy prawa cywilnego. 7.11. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy i nieprzekazywania osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach. 7.12. Na czas wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zabezpieczy pomieszczenie socjalne dla pracowników Wykonawcy na terenie ochranianych obiektów. 7.13. Wykonawca nie ma prawa do korzystania w jakiejkolwiek formie ze sprzętu (np. komputerów, kserokopiarek) będącego na wyposażeniu Zamawiającego. 7.14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki. W przypadku gdy termin obowiązywania polisy OC będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 7.15. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych złożonych w ostatnim dniu roboczym miesiąca którego dotyczą (podstawowy okres rozliczeniowy wynosi miesiąc kalendarzowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 3000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość osób
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-bip.e-partner.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach