Przetargi.pl
Ochrona fizyczna mienia RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o. w Wojkowicach

"Recykling Wojkowice" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Długosza 27
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 769 68 50 , fax. 0-32 769 68 50
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Recykling Wojkowice" Sp. z o.o.
    ul. Długosza 27 27
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 769 68 50, fax. 0-32 769 68 50
    REGON: 27607047500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.recyklingwojkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna mienia RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o. w Wojkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej terenu, na którym znajduje się siedziba zamawiającego, zlokalizowanego w Wojkowicach przy ulicy Długosza 27, w tym następujących obiektów zamawiającego: - budynku socjalno-bytowego - budynku wagi samochodowej - budynku garażu - sortowni odpadów wraz z linią do segregacji 2. Zakres wykonywanych czynności: a) Strzeżenie powierzonego mienia, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem w dni robocze od 15.00 do 7.00dnia następnego, w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) całodobowo to jest od godziny 15.00 następującego przed dniem wolnym od pracy dnia do godziny 7.00 następującego po dni wolnym od pracy dnia, b) Obchody obiektu chronionego - co najmniej dwukrotny obchód nocny /od godziny 22.00 do 6.00 chronionego obiektu/ a w dni wolne od pracy co najmniej 4 obchody c) Udaremnienia prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego. d) Interwencje w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniom, kradzieżom lub innym naruszaniem substancji chronionego mienia. e) Nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zdarzeń mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności informacji o pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz zagrożeniu ich powstania. f) W razie potrzeby porządkowanie (sprzątanie, zamiatanie, odśnieżanie) terenu: - wokół zaplecza (parkingi, chodniki, tereny zielone), - placu sortowni, - wagi samochodowej, g) Włączanie ogrzewania w godzinach wskazanych przez przedstawiciela spółki - w okresie jesienno - zimowo - wiosennym, h) Koszenie, podlewanie trawników, porządkowanie terenów zielonych, i) Napełnianie w razie potrzeby myjki kół samochodowych, j) Wydawanie towarów z sortowni oraz umożliwianie wjazdu na składowisko po uzyskaniu informacji o powyższym od upoważnionego przedstawiciela spółki - zapisywanie wag (odczyt z czytnika ważącego) wraz z nazwą kontrahenta i nr rejestracyjnym pojazdu, k) Rejestracja opadów atmosferycznych i odnotowywanie tego faktu w stosownym dokumencie, l) Usuwanie folii PCV z butelek typu PET, m) Segregacja odpadów ze złomu (oddzielanie złomu stalowego od puszek aluminiowych) 3. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do: a) Zapewnienia stałego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym, b) Zachowania czystości i porządku w punkcie ochrony i wokół budynków, c) Prowadzenia książki raportów, d) Przestrzegania przepisów i regulaminów wewnętrznych Zamawiającego, e) Zapewnienia kontroli prawidłowości pełnienia obowiązków przez pracowników ochrony. 4. Pracownik Wykonawcy chroniący obiekt jest zobowiązany o zaistniałym zdarzeniu niezwłocznie zawiadomić zamawiającego oraz właściwe podmioty /w szczególności straż pożarną, policję/, jak również poczynić kroki mające na celu zabezpieczenie miejsca zdarzenia, jak również zabezpieczenie przed powiększeniem rozmiaru szkody. 5. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy, w tym w wyniku niewłaściwej lub nieskutecznej ochrony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jedentysiącpięćsetzłotych i 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.), Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego, w ING Bank Śląski O/Będzin nr 21 1050 1360 1000 0023 5475 2590. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie spółki. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zapisami art.46 ust. 1, 1a, 2. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.recyklingwojkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach