Przetargi.pl
ochrona fizyczna mienia KPSS

Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-360 Lublin, ul. Sulisławicka 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7481881 , fax. 081 7481881
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie
    ul. Sulisławicka 7 7
    20-360 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7481881, fax. 081 7481881
    REGON: 06019277700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ochrona fizyczna mienia KPSS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona fizyczna mienia przez dozorowanie budynku i terenu Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie ul. Sulisławicka 7. 1. Ochrona mienia przez dozorowanie budynku a w szczególności terenu wokół obiektu wykonywana będzie w dniach od 1-go do ostatniego dnia każdego miesiąca -od poniedziałku do piątku w godzinach od 1600 do 0800 (16 godz.), -a w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta praca całodobowa od 0800 do 0800 z wyłączeniem sobót i niedziel, w których zaplanowane są zajęcia dla słuchaczy w systemie niestacjonarnym (zaocznym). 2. Dyżur na każdej zmianie pełni 1 osoba. 3. Budynek jest dodatkowo chroniony poprzez elektronicznym systemem zabezpieczeń. 4. Harmonogram pracy w poszczególnych miesiącach obowiązywania umowy stanowi załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Złożą wymagane dokumenty określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi w oparciu o złożoną ofertę oraz dołączone do niej oświadczenia i dokumentyna zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te usługi zostały wykonane należycie. -polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl /KPSS/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach