Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 20-620 Lublin, ul. Muzyczna 10
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5326921
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego
ul. Muzyczna 10 10
20-620 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5326921
REGON: 00027772400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osmuz.neostrada.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
.Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II stopnia w Lublinie, przy ul. Muzycznej 10. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacania wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 5.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 5.1.1.dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 5.1.2.wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych (minimum 3 roboty) o wartości, co najmniej 200.000,00 zł brutto każda robota. 5.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 5.2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5.2.2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1.Oświadczenia: 6.1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (według załącznika nr 2) a mianowicie oświadczenie, że wykonawca: 6.1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 6.1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6.1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.1.4 nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 6.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 6.3.1. odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 6.3.2.wykaz robót (minimum 3 roboty ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda robota z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według załącznika nr 5) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.4.W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt 6.3.2 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę (ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 6.5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.5.1.Dokumenty wymagane w pkt 6.2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 6.5.2.Oświadczenie wymagane w pkt. 6.1.1. oraz pozostałe dokumenty wymagane w pkt 6.3. winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.8.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci: za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6.9.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osmuz.neostrada.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych oraz adaptacji pomieszczeń biurowych na potrzeby zwiększenia liczby pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 - Etap 1 (Pion A oraz instalacje na poziomie niskiego parteru)
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego
Dodano: 2015-09-15 - Dostosowanie pomieszczeń Przedszkola Samorządowego w Krasnobrodzie przy ul. Lelewela 37 do wymogów ochrony przeciwpożarowej w zakresie zawartym w decyzji Nr PZ-5580/8-7/13 z dnia 29 kwietnia 2013 roku.
Dodano: 2015-09-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne w budynkach nr 28, 36, 53, 60, 61 i 67 Komendy NOSG oraz wykonanie robót instalacyjnych wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne ww. budynków
Dodano: 2015-09-03 - Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Gołąb
Dodano: 2015-08-26 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Nieliszu o łącznik sali gimnastycznej z budynkiem szkoły wraz z urządzeniami budowlanymi odcinek kanalizacji deszczowej
Dodano: 2015-08-26 - Budowa wiaty - zadaszenia nad kojcami dla cieląt wraz z utwardzeniem terenu na działce nr 37/8 na terenie Stadniny Koni w Janowie Podlaskim.
Dodano: 2015-08-12 - Podniesienie jakości bazy noclegowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym Pod Wianuszkami w Kazimierzu Dolnym
Dodano: 2015-07-23 - Roboty budowlane polegające na budowie trzech budynków wielorodzinnych przy ul. Zygmunta Augusta - budynki 1A, 1B, 1C w Lublinie
Dodano: 2015-07-21 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego
Dodano: 2015-06-22