Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Goplańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3515514, 3515437 , fax. 523 515 290
- Data zamieszczenia: 2020-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.
ul. Goplańska 2
88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3515514, 3515437, fax. 523 515 290
REGON: 90093448000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pk-kruszwica.pl/przetargi.php
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna mienia, kontrolowania ruchu osobowego i towarowego oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmu włamania, napadu, włamania i napadu na terenie i obiektach należących do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług ochrony fizycznej mienia, kontrolowania ruchu osobowego i towarowego oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmu włamania, napadu, włamania i napadu na terenie i obiektach należących do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ oraz projekcie przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający informuje, że umożliwi zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w czasie dogodnym dla Wykonawców, tj.: w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej. Informację w powyższym zakresie Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pk.kruszwica.pl. 3. Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę oraz Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego w pkt. 1-2 oraz w załączniku nr 4 do SWZ (§ 3 ust. 2 pkt 1-18) czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł.). 2. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Wadium – Usługi ochrony”, na konto: 98 8151 0001 0000 0273 2000 0012. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w gwarancjach bankowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku, gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, Wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 4. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach, o których mowa szczegółowo w pkt 3, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stosownie do postanowień art. 22 ust. 1a oraz 1b pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowy (uwaga: uprasza się o wypełnienie formularza ofertowego z należytą starannością). 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny budynków Centrum Kultury Dwór Artusa 2024-2026
Dodano: 2024-03-07 - Świadczenie usługi ochrony imprez artystyczno-rozrywkowych plenerowych i imprez artystyczno – rozrywkowych na obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy w roku 2024r.
Dodano: 2024-03-07 - Całodobowa ochrona mienia, osób, obiektów szpitala i przychodni SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
Dodano: 2024-02-27 - Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II, ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Znak sprawy: MPiTJPII/ZP-01/02/2024/PK
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usług ochrony osób, budynków i mienia Kujawsko–Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Toruniu
Dodano: 2024-02-02 - Całodobowa ochrona mienia, osób, obiektów szpitala i przychodni SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
Dodano: 2024-01-23 - USŁUGI PORTIERSKIE ORAZ DOZORU OSÓB I MIENIA WRAZ Z SYSTEMEM ANTYNAPADOWYM Z PATROLEM INTERWENCYJNYM W 2024 R.
Dodano: 2024-01-17 - Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
Dodano: 2024-01-09 - Kompleksowe zabezpieczenie dwóch imprez masowych artystycznych
Dodano: 2023-12-31 - Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy.
Dodano: 2023-12-31