Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-017 Katowice, ul. Myśliwska 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2586281 , fax. 032 2598710
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5 5
40-017 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2586281, fax. 032 2598710
REGON: 01751157500050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna mienia - stacja paliw przy DK-1 w m. Wikłów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie na rzecz Zamawiającego całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego, tj.: Obiekt - stacja paliw znajduje się przy Drodze Krajowej Nr 1 w km 452+200 w m. Wikłów gm. Kruszyna, w odległości ok. 30 km od Częstochowy, przy jezdni prowadzącej do Warszawy. W skład chronionego obiektu wchodzi: - budynek stacji paliw o powierzchni użytkowej 210 m2, składający się z baru gastronomicznego z zapleczem kuchennym, sklepu, pomieszczeń obsługi stacji paliw, toaletami dla podróżnych, - budynek agregatu prądotwórczego, - wiata nad siedmioma dystrybutorami, - cztery zbiorniki paliwa, - dwie studnie głębinowe, - zbiornik na ścieki, - przyległy do stacji paliw teren, Obiekt nie jest ogrodzony. Obecnie obiekt nie jest użytkowany, wszystkie media są odcięte. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy PZP. 3. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie: usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 4. Wymagania określone w pkt 2 i pkt 3 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 500 000 zł. 1a.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 1. spełnia każdy z Wykonawców. 2. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w każdym z 3 ostatnich lat, tj. 2006, 2007 i 2008, usługi rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu z należytą starannością, na dowód czego przedstawi odpowiednie referencje od poprzednich Zamawiających. 2a. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. Ocena, czy wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 Ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę w wysokości minimum 500 000 zł. 8. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty wystawione przez Zamawiającego potwierdzające, że wszystkie wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia składowiska odpadów należącego do BPK Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r..
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach do końca roku 2016
Dodano: 2016-07-22 - Usługa ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Katowicach oraz usługa prowadzenia szatni w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
Dodano: 2016-07-21 - Usługa ochrony osób i mienia 2016
Dodano: 2016-07-20 - usługa ochrony fizycznej i technicznej osób i mienia SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku wraz z zapewnieniem funkcjonowania bezobsługowych systemów parkingowych i usługą zimowego utrzymania terenu szpitala (zamówienie: TAG-313-PN/42-2016)
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r.
Dodano: 2016-07-12 - ochrona fizyczna nowo budowanego budynku Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-06 - Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz transport wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-05