Przetargi.pl
Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów MORiS wraz z ochroną imprez i meczy ligowych

Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 032 2417055
  • Data zamieszczenia: 2016-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
    ul. Dąbrowskiego 113 113
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2417050, 2411313, fax. 032 2417055
    REGON: 27156867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów MORiS wraz z ochroną imprez i meczy ligowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    załącznik nr 1 do SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Ochrona w okresie od 01.04.2016 do 31.12.2016r. I.W skład wykonania zadania wchodzi: 1. Ochrona obiektów MORiS, - wykaz obiektów , zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014r., poz.1099) - zakres obowiązków ustalono w załączniku nr 14 do niniejszej specyfikacji. UWAGA!Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości osób do ochrony obiektów, dni i godzin ochrony. 2. Ochrona imprez organizowanych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2013r., poz. 611 z późniejszymi zmianami) - wykaz w poniższej tabeli A. Usługi ochrony imprez będą obejmować: ochronę porządku publicznego, sceny, sprzętu technicznego oraz system patroli po wyznaczonych trasach, celem ochrony bezpieczeństwa uczestników imprez. Obowiązki Wykonawcy określają w szczególności art.22.1. ustawy z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2013r. poz. 611 z późniejszymi zmianami), które Wykonawca zobowiązuje się stosować UWAGA!Zakres ochrony sceny i sprzętu technicznego, obowiązki służb porządkowych ustalone będą na każdej imprezie przez kierownika ds. bezpieczeństwa wyznaczonego przez Zamawiającego.3. Ochrona meczy ligowych organizowanych przez Zamawiającego odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2013r., poz. 611 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą o kulturze fizycznej. Usługa będzie obejmować ochronę porządku publicznego poprzez zabezpieczenie obiektu celem zapewnienia bezpieczeństwa uczestników rozgrywek meczy ligowych w ilościach wskazanych w poniższej tabeli B UWAGA!Zamawiający zastrzega, że ilość godzin ochrony, imprez masowych, meczy oraz miejsca ich odbywania mogą ulec zmianie.4. System wizyjny CCTV obiektów - usługa będzie obejmować monitoring całodobowy. Obraz przekazywany będzie w sposób płynny do centrum monitorowania w siedzibie Wykonawcy5. Radiolinia napadowa z nadajnikiem - wezwanie grupy interwencyjnej dojazd grupy do 10 minut (2 osoby) bez wywoływania głośnego alarmu za pomocą pilota, należy zainstalować radiolinię napadową z przesyłem sygnału zagrożenia do stacji monitorowania alarmów. Radiolinia napadowa winna zapewnić zasięg pracy na całym obszarze chronionego obiektu. 6. System alarmowy - bariera podczerwieni zewnętrznej zawiera czujniki ochrony obwodowej, które montuje się na zewnątrz obiektu. Bariera składa się z dwóch elementów jednym jest nadajnikiem , drugi odbiornikiem. Nadajnik emituje podczerwień nie widoczną dla gołego oka, odbiornik odbiera podczerwień. W przypadku pojawienia się przeszkody między nadajnikiem, a odbiornikiem, odbiornik przekazuje informację do centrum monitorowania w siedzibie Wykonawcy. Do SIWZ dołączone są mapy obiektów z zaznaczonym terenem barier.7.System alarmowy na budynku - (System Sygnalizacji Włamania i Napadu), zespół urządzeń służących do wykrywania i sygnalizowania wejścia bądź jego próby lub obecności osoby do tego nieuprawnionej. System alarmowy winien zabezpieczać :otwarcie drzwi, okien i innych zamknięć chronionego obszaru;penetrację drzwi, okien i innych zamknięć chronionego obszaru bez ich otwierania;poruszanie się w chronionym obszarze (pułapkowo);atak na urządzenia lub miejsca szczególnie zagrożoneII. OPIS OBIEKTÓW I WYKAZ GODZIN OCHRONY1. KOMPLEKS HAJDUKI UL. GRANICZNA 92 - HALA SPORTOWA ORAZ BASEN Ochrona fizyczna Pracownik ochrony od 01.04.2016 do 31.12.2016od poniedziałku do niedzieli, święta 22.00 - 6.00 - 2.200 GODZIN święta 6:00 do 22:00 godziny - 128 GODZIN Monitoring Obecnie: Brak systemu alarmowego w obiekcie, obecny system CCTV - zewnętrzny, 8 kamer.wymagane dodatkowe zabezpieczenia:Router do obsługi CCTV Radiolinia napadowa wraz z nadajnikiem Gotowość Grup Interwencyjnych2. STADION UL. CICHA 6 Ochrona fizycznaPracownik ochrony od 01.04.2016 do 31.12.2016Pracownik ochrony całodobowo 24h - 6.600 GODZIN Monitoring Obecnie: System alarmowy w budynku głównym nr 1, System CCTV - analogowo - cyfrowy obraz z kamer wyświetlany na dwóch monitorach w stróżówce ochrony, na jednym monitorze - jedna kamera na drugim obraz z kamer zmienia się co 5 sekund.Wymagane dodatkowe zabezpieczenia:System alarmowy - bariery podczerwieni zewnętrzne wraz z nadajnikiem Radiolinia napadowa z nadajnikiem Gotowość Grup Interwencyjnych Wyświetlanie obrazu z wybranych przez pracownika Ochrony kamer zewnętrznych3.HALA UL. DĄBROWSKIEGO 113Ochrona fizyczna Pracownik ochrony od 01.04.2016 do 31.12.2016 Pracownik ochrony całodobowo 24h - 6.600 GODZIN Monitoring Obecnie: Brak systemu alarmowego , obecny system CCTV - nowy cyfrowy zamontowany w 2015r. , 9 sztuk obejmuje cały teren zewnętrzny.Wymagane dodatkowe zabezpieczenia: Radiolinia napadowa z nadajnikiemGotowość Grup Interwencyjnych 4.OBIEKT KRESY UL. WOLNOŚCI 139 Ochrona fizyczna Pracownik ochrony od 01.04.2016 do 31.12.2016:Brak pracownika ochrony w dniach od poniedziałku do piątku soboty i niedziele oraz święta w godzinach od 07:00 do 22:00 (wymagane uprawnienia do obsługi kotłów G2E, piec eko groszek) - 1.275 GODZIN Monitoring Obecnie: Brak systemu alarmowego, System CCTV - dwie kamery, jedna stała, jedna obrotowa zamontowane na budynku gospodarczym. Wymagane dodatkowe zabezpieczenia: System alarmowy - bariery podczerwieni zewnętrzne wraz z nadajnikiem System alarmowy na terenie budynku Montaż dodatkowych kamer CCTV + router (parametry kamer i rejestratora podane niżej) Radiolinia napadowa z nadajnikiem Gotowość Grup Interwencyjnych 5.OBIEKT UL. ODLEGŁA 5 Ochrona fizyczna Pracownik ochrony od 01.04.2016 do 31.12.2016: od poniedziałku do piątku 15.00-23.00. (wymagane uprawnienia do obsługi kotłów G2E, piec eko groszek) - 1.520 GODZIN soboty i niedziele oraz święta w godzinach od 08:00 do 20:00 - 1.020 GODZIN Monitoring Obecnie: Brak systemu alarmowego, obecny system CCTV - sześć kamer zewnętrznych analogowych. Wymagane dodatkowe zabezpieczenia: System alarmowy - bariery podczerwieni zewnętrzne wraz z nadajnikiem System alarmowy na terenie budynku Radiolinia napadowa wraz z nadajnikiem Router do obsługi CCTV (parametry kamer i rejestratora podane niżej) Gotowość Grup Interwencyjnych 6.KORT DO PADŁA LODOWISKO UL. KATOWICKA Ochrona fizyczna Bez pracownika ochrony Monitoring Obecnie: Brak systemu alarmowego, brak systemu CCTV. Wymagane dodatkowe zabezpieczenia: System alarmowy - bariery podczerwieni zewnętrzne wraz z nadajnikiem System alarmowy na terenie kontenerów Montaż systemu CCTV , dodatkowe kamery (parametry kamer i rejestratora podane niżej) Router do obsługi CCTV Radiolinia napadowa z nadajnikiem Gotowość Grup Interwencyjnych 7.ORLIK LODOWISKO UL. 3GO MAJA Ochrona fizyczna Bez pracownika ochrony Monitoring Obecnie: Brak systemu alarmowego, obecny system CCTV 1 kamera udostępniona ze szkoły. Wymagane dodatkowe zabezpieczenia: Montaż systemu CCTV dodatkowe kamery + router (parametry kamer i rejestratora podane niżej) System alarmowy na terenie budynku oraz garażu Radiolinia napadowa z nadajnikiem Gotowość Grup Interwencyjny 8.STADION MIEJSKI ( BOISKO SZTUCZNA TRAWA, KORTY) UL. LOMPY 10 A UL. FILAROWA Ochrona fizyczna Pracownik ochrony od 01.04.2016 do 31.12.2016 od poniedziałku do piątku 22.00 6.00 1.520 GODZIN soboty, niedziele, święta 24 godziny 2.040 GODZIN Monitoring Obecnie: System alarmowy w budynku nr 1 1 pomieszczenie, System alarmowy w budynku nr 2 każde pomieszczenie, System CCTV siedem kamer obejmuje wszystkie obiekty. Wymagane dodatkowe zabezpieczenia: System alarmowy bariery zewnętrzne wraz z nadajnikiem obiekt ul. Filarowa Radiolinia napadowa wraz z nadajnikiem Gotowość Grup Interwencyjnych 9.ORLIK UL. KOŚCIUSZKI Ochrona fizyczna Bez pracownika ochrony Monitoring Obecnie: Brak systemu alarmowego , obecny system CCTV trzy kamery obejmujące obiekt. Wymagane dodatkowe zabezpieczenia: Router do obsługi CCTV (parametry kamer i rejestratora podane niżej) Radiolinia napadowa wraz z nadajnikiem Gotowość Grup Interwencyjnych 10.OBIEKT BASEN PL. POWSTAŃCÓW Ochrona fizyczna Bez pracownika ochrony Wymagane dodatkowe zabezpieczenia: Radiolinia napadowa wraz z nadajnikiem Gotowość Grup Interwencyjnych Nadzór monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego oraz systemów telewizji przemysłowej CCTV odbywać się będzie w centrum monitorowania w siedzibie Wykonawcy. UWAGA!!! Kamery o parametrach nie gorszych niż: a) rozdzielczość: 1920x1080 b)czułość: 0.01Lux@F1.2 (wł.AGC), 0 Lux z IR c)IR: zasięg 30m d)pamięć wewnętrzna: wbudowany slot kart pamięci na kartę o pojemności 120GB e) obiektyw: 2.8~12mmF1.4 f) kompresja: H.264MJPEG g)WDR: 120dB h)klasa szczelności: IP66 i) funkcje:3D DNR, BLC, detekcja ruchu, automatyczna przysłona, ROI: 1 obszar, detekcja przekroczenia linii, detekcja naruszenia strefy j) zasilenie: 12VDCPoE Rejestrator o parametrach nie gorszych niż: a) ilość wejść: 8 kanałów IP b)pasmo wejściowe: 80 Mbps c) rozdzielczość nagrywania: do 5Mpx d)wyjście monitorowane: HDMI i VGA e) wbudowany switch: 8 portów POE f)interfejs SATA: 2 g)wejściawyjścia alarmowe:41 UWAGA: 1. Zapis obrazu z kamer winien być przechowywany w centrum monitorowania w siedzibie Wykonawcy przez min. 14 dni. 2. Obraz monitoringu CCTV w sposób płynny ma być przekazywany do centrum monitorowania w siedzibie Wykonawcy WYKAZ IMPREZ - TABELA A Rok 2016 Lp. NAZWA IMPREZY ILOŚĆ OSÓB OCHRANIAJĄCYCH ILOŚĆ GODZIN ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN IMPREZY Rok 2016 PILNOWANIE SCENY ILOŚĆ GODZIN 1. Festyn Plac św. Jana Lipiec 9 osób 8 godzin 72 godzin 2 osoby 18 godzin 1 dowodzący 8 godzin *8 godzin 2. Festyn Plac Mickiewicza Sierpień 11 osób 8 godzin 88 godzin 2 osoby 8 godzin 1 dowodzący 8 godzin *8 godzin 3. Festyn Maciejkowice Sierpień 4 osób 10 godzin 40 godzin 2 osoby 18 godzin 1 dowodzący 8 godzin *8 godzin 4. Festyn Pnioki Wrzesień 11 osób 8 godzin 88 godzin 2 osoby 16godzin 1 dowodzący 8 godzin *8 godzin 5. Festyn Różana Gałeczki Wrzesień 8 osób 8 godzin 64 godziny 2 osoby 20 godzin 1 dowodzący 8 godzin *8 godzin 6. Święto Miasta Chorzów Czerwiec 56 osób 10 godzin 560 godzin 7 osoby 180 godzin 1 dowodzących 10 godzin *10 godzin 7. Biesiada Rocznicowa Listopad 9 osób 8 godzin 72 godzin 1 dowodzący 8 godzin *8 godzin Razem ilość godzin pracowników ochrony Razem ilość godzin dowodzących 984 godzin 58 godzin Razem pilnowanie sceny: 302 godzin WYKAZ MECZY LIGOWYCH - TABELA B ROK 2016 L.p NAZWA DRUZYNY ILOŚĆ OSÓB OCHRANIAJĄCYCH PRZEWIDYWANA ILOŚĆ GODZIN ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN NA MECZ PRZEWIDYWANA ILOŚĆ MECZY ŁĄCZNA LICZBA GODZIN 1. KPR RUCH CHORZÓW 16 osób 3 godziny 48 godzin 10 480 1 dowodzący 3 godziny *3 godziny 30 2. CLEAREX CHORZÓW 4 osoby 3 godziny 12 godzin 8 96 1 dowodzący 3 godziny *3 godziny 24 3. ALBA CHORZÓW 2 osoby 3 godziny 6 godzin 10 60 1 dowodzący 3 godziny *3 godziny 30 Razem ilość godzin pracowników ochrony Razem ilość godzin dowodzących 636 84 III. ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY I. Ochrona fizyczna na obiektach MORiS w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 113, ul. Cichej 6, ul. Granicznej 92, ul. Wolności 139, ul. Odległej, ul. Lompy 10a Pracownik ochrony, odpowiada za prawidłową organizację pracy zgodnie z dokumentacją ochronną, poleceniami przełożonych i poleceniami Zamawiającego oraz kierowników obiektów: Pana Mariusza Schmidt tel. 693-458-271, Pana Marka Hypa tel. 602-369-245 W razie absencji kierowników obiektów należy się kontaktować z gospodarzami poszczególnych obiektów: a) Pan Janusz Ptok - gospodarz obiektu, ul. Cicha 6, tel.601-415-777 b) Pan Rafał Paczula - gospodarz obiektu, ul. Dąbrowskiego 113, tel. 601-466-167 c) Pan Marcin Mendyka - gospodarz obiektu, ul. Graniczna 92, tel. 501-308-367 d) Pan Krzysztof Kałuża - gospodarz obiektu, ul. Wolności 139, tel. 500-118-958 e) Pan Eugeniusz Niechcioł - gospodarz obiektu, ul. Lompy 10a, tel.501-205-950 f) Pan Andrzej Bentkowski - gospodarz obiektu, ul. Odległa, tel. 508-184-971 g) Pan Rafał Kruz - gospodarz obiektu MORiS, ul. 3go Maja 78 tel. 507-528-525 h) Pan Marek Ciupa - gospodarz obiektu, ul. Katowicka tel.601-921-753 i) Pan Marek Glinka - gospodarz obiektu Pl. Powstańców 1 tel.664-356-253 j) Pan Jerzy Jasiński gospodarz obiektu ul. Kościuszki tel.668-441-918 Pracownicy ochrony podlegają w czasie pełnienia służby kierownictwu MORiS oraz kierownictwu zatrudniającej ich agencji ochrony. Pracownicy ochrony działają zgodnie z właściwymi aktami prawnymi regulującymi zasady i warunki wykonywania ochrony osób i mienia oraz funkcjonowania agencji ochrony osób i mienia, w tym ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 poz. 1099 tekst jednolity) Przestrzeganie dyscypliny pracy i zasad należytego, nienagannego zachowania się na służbie oraz dbałość o swój wygląd zewnętrzny (czyste, jednolite umundurowanie, posiadanie w widocznym miejscu identyfikatora) Obowiązki Wykonawcy: 1. Kontrola osób wchodzących i wychodzących na teren obiektu 2. Kierowanie interesantów do biur, 3. Wypisywanie przepustek jednorazowych interesantom - data, godzina, cel wejścia wyjścia osoby zgodnie z dokumentem tożsamości lub innym dokumentem ze zdjęciem dotyczy ul. Dąbrowskiego, i ul. Cichej 4. Prowadzenie ewidencji przepustek jednorazowych, dotyczy ul. Dąbrowskiego, i ul. Cichej 5. Prowadzenie na bieżąco książki ruchu osobowego, dotyczy ul. Cichej 6. Wybiórcza kontrola bagaży wnoszonych wwożonych na z terenu obiektu, - przeciwdziałaniu wnoszeniu na obiekt napoi alkoholowych, środków pirotechnicznych, odurzających, niebezpiecznych 7. Obserwacja monitoringu CCTV oraz reagowanie na wskazania systemów wspomagających ochronę fizyczną, w szczególności: aktywowanie i dezaktywowanie systemów sygnalizacji włamaniowej, napadu lub pożaru, dozór i obsługa urządzeń alarmowych oraz ostrzegawczych znajdujących się w chronionych obiektach, ustalanie przyczyny lubi osób odpowiedzialnych za włączenie się alarmów 8. Kontrola pracowników - sprawdzenie ważności identyfikatora dotyczy ul. Cichej 9. Kontrola i prowadzenie książki ewidencji pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z obiektu zgodnie z listą dostarczoną i zatwierdzoną przez Ruch Chorzów S.A. oraz MORiS, dotyczy ul. Cichej 10. Zachowanie tajemnicy nie przekazywanie osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonym przez niego sprawach 11. Stałe patrolowanie terenu na zewnątrz i wewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu 12. Sprawdzanie stanu zabezpieczeń technicznych typu: oświetlenie, ogrodzenie, przeprowadzanie kontroli stanu zabezpieczenia budynku i pomieszczeń - tzw. obchody, pod względem przeciwpożarowym, dostania się osób niepowołanych, skuteczności zamknięć okien i drzwi oraz nienaruszalności plomb, kłódek, zamków, krat, itp., wyłączenia zbędnego oświetlenia, zamknięcia otwartych zaworów wody w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych 13. Zapewnienie stałej łączności z pracownikiem z centrum monitorowania w siedzibie Wykonawcy, grupą interwencyjną oraz wyposażenie pracownika ochrony w sprawne środki łączności. 14. Podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie obiektu 15. Wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom ( dojazd grupy interwencyjnej na obiekt max. czas 10 min.) 16. Zapoznanie pracowników ochrony z regulaminem obowiązującym na danym obiekcie 17. Niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na danym obiekcie 18. Ponoszenie odpowiedzialności za powstałe szkody, jeżeli były one wynikiem niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia 19. Dbania o ład i porządek: - kontrola pomieszczeń po grupach korzystających z obiektu - włączanie i wyłączanie oświetlenia sal gimnastycznych i oświetlenia zewnętrznego itp., - bieżąca kontrola pomieszczeń ogólnodostępnych (gaszenie świateł, zakręcanie wody, zamykanie okien, zamykanie pomieszczeń, itp.) - utrzymanie czystości w wyznaczonych rejonach - w okresie zimowym odśnieżanie schodów, części chodnika przed wejściem, posypywanie piaskiem, solą. - odnotowanie w książce raportowej zauważone usterki i uszkodzenia - rozstawienie sprzętu sportowego w szczególności : rozstawianie koszy do koszykówki wieszanie siatki do siatkówka) - wydawanie kluczy do pomieszczeń zgodnie z wykazem 20.Wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie m.in. jednorazowy przyjazd grupy interwencyjnej na każdy obiekt w godzinach nocnych od godziny 23:00 do 05:00 21. Zdalny obchód obiektów co godzinę za pośrednictwem systemu CCTV potwierdzony zapisem 23. Dozór i obsługa urządzeń alarmowych oraz ostrzegawczych znajdujących się w chronionych obiektach, ustalenie przyczyny włączenia się alarmów Dodatkowe informacje dla Wykonawcy dotyczące obiektu przy ul. Cichej: Zasady poruszania się po terenie obiektu z (wyłączeniem parkingu głównego): 1) Wejście na obiekt i przebywanie na nim będzie możliwe tylko i wyłącznie dla posiadaczy identyfikatorów w godzinach pracy klubu oraz treningów. 1. Samochody nie znajdujące się na liście nie będą wpuszczane na parking wewnętrzny. 2. Goście pracowników oraz interesanci wpuszczani będą na teren obiektu wraz z pracownikiem klubu oraz po wydaniu przepustki, którą należy potwierdzić w dziale klubu do którego się udają. 3. Przekazanie obiektu do przygotowania imprezy masowej organizowanej przez Ruch Chorzów S.A. odbywa się na podstawie protokołu przekazania obiektu spisanego w obecności przedstawiciela Zarządcy obiektu, klubu Ruch Chorzów S.A. oraz firmy ochraniającej każdorazowo od godz. 18:00 dnia poprzedzającego dzień organizacji imprezy masowej. Nie podpisanie stosownego protokołu przekazania obiektu, spowoduje przekazanie zgodnie ze zgłoszeniem imprezy masowej - na dwie godziny przed imprezą i zamknięty godzinę po imprezie. Uwaga! W rozliczeniu miesięcznym należy odliczyć nie przepracowaną ilość godziny 4. Protokolarny odbiór obiektu przez Zarządcę od Ruchu Chorzów S.A. nastąpi po opuszczeniu obiektu przez uczestników imprezy masowej nie dłużej jak do 1 godziny po zakończeniu imprezy masowej. 5. Wjazd samochodów na parking wewnętrzny możliwy będzie po dostarczeniu przez klub listy z numerami rejestracyjnymi samochodów uprawnionych do wjazdu na parking wewnętrzny. 6. Przebywanie gości po wcześniejszej rejestracji wejścia i podania celu wizyty ( do kogo), w przypadku wjazdu autokarów z zawodnikami drużyn rozgrywających spotkanie na obiekcie, potwierdzenie u pracownika ochrony przez osobę uprawnioną z ramienia klubu. Uwaga! Pracownik ochrony nie ponosi odpowiedzialności za mienie znajdujące się w pomieszczeniach klubów sportowych DODATKOWE OBOWIĄZKI NA POSZCZEGÓLNYCH OBIEKTACH 1. Obiekt przy ul. Dąbrowskiego 113 - obsługa centrali p. poż, obsługa wentylatorów na hali 2. Obiekt przy ul. Graniczna 92 - kontrola widowni w trakcie trwania zawodów 3. Obiekt przy ul. Lompy 10a - obsługa oświetlenia boiska ze sztuczną nawierzchnia, obsługa oświetlenia bieżni L.A. 4. Obiekt przy ul. Odległej 5 i ul. Wolności 139 - obsługa kotła węglowego (eko - groszek), obsługa wentylatorów, obsługa sauny UWAGA! Zamawiający wymaga aby osoby ochraniające obiekty były przydzielone na dany obiekt i niezmienne do zakończenia zamówienia. Dopuszcza się zmiany osób ochraniających na danym obiekcie jednie za pisemną zgodą Zamawiającego. II. OCHRONA MECZY LIGOWYCH NA OBIEKTACH UL. DĄBROWSKIEGO 113 ORAZ UL. GRANICZNEJ 92 Obowiązki Wykonawcy: 1) Pracownik ochrony zobowiązany jest do: 1) ochrony porządku publicznego poprzez zabezpieczenie trybun, celem zapewnienia bezpieczeństwa uczestników rozgrywek meczy ligowych, do wykonywania poleceń przełożonych i poleceń Zamawiającego oraz osób odpowiedzialnych za dany mecz a) podejmowanie działań prewencyjnych zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, jak również ujęcie osób popełniających przestępstwa i wykroczenia godzące w dobra Zamawiającego oraz stosowne zabezpieczenie terenu, b) ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy podczas organizowanych meczów oraz imprez w czasie realizacji zamówienia, c) zapewnienie jednolitego umundurowania osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami art. 38 pkt. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 roku Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), d) wyposażenie pracowników w sprawne środki łączności bezprzewodowej III. System wizyjny CCTV obiektów przy ul. Dąbrowskiego 113, ul. Cichej 6, ul. Granicznej 92, ul. Wolności 139, ul. Odległej 5, ul. Lompy 10a, ul. Katowicka 6, ul. 3go Maja 78, Pl. Powstańców 1, ul. Kościuszki 1. Monitorowanie całodobowe oraz reagowanie na wskazania systemów wspomagających ochronę fizyczną, w szczególności: aktywowanie i dezaktywowanie systemów sygnalizacji włamaniowej, napadu lub pożaru, dozór i obsługa urządzeń alarmowych oraz ostrzegawczych znajdujących się w chronionych obiektach, ustalanie przyczyny lub i osób odpowiedzialnych za włączenie się alarmów; w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom ,wsparcie grupy interwencyjnej ( 2 osoby - dojazd na obiekt w ciągu 10 minut). a) Wykonawca na żądanie Zamawiającego udostępni wyciągi z odpowiednich rejestrów włącznie z wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego b) Przeglądy serwisowe urządzeń wykonywane będą raz na kwartał przez Wykonawcę , potwierdzone protokołem. Zamawiający ponosi koszty naprawy urządzeń należących do niego natomiast pozostałe koszty ponosi Wykonawca c) Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię do 4 godzin, z podaniem numeru telefonu służb serwisowych, czynnego przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. d) Na czas usunięcia awarii zapewnić ochronę doraźną (bezpłatnie do 30mint.) lub otrzymania sygnału alarmowego do odwołania przez Zamawiającego 2. Napadówka - wezwanie grupy interwencyjnej bez wywoływania głośnego alarmu za pomocą pilota. Reagowanie na sygnał alarmu odebrany z obiektu Zamawiającego przez centrum monitorowania poprzez przyjazd grupy interwencyjnej Wykonawcy w czasie nie dłuższym niż 10 minut od odebrania sygnału lub zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji 3. System alarmowy - bariera podczerwieni zewnętrznej - w przypadku pojawienia się przeszkody między nadajnikiem, a odbiornikiem, odbiornik przekazuje informację do centrum monitorowania. Wykonawcy w czasie nie dłuższym niż 10 minut od odebrania sygnału lub zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji wysyła grupę interwencyjną 4. System alarmowy na budynku służący do wykrywania i sygnalizowania wejścia bądź jego próby lub obecności osoby do tego nieuprawnionej. System alarmowy winien zabezpieczać otwarcie drzwi, okien i innych zamknięć chronionego obszaru; penetrację drzwi, okien i innych zamknięć chronionego obszaru bez ich otwierania; poruszanie się w chronionym obszarze (pułapkowo); atak na urządzenia lub miejsca szczególnie zagrożone Wykonawcy w czasie nie dłuższym niż 10 minut od odebrania sygnału lub zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji wysyła grupę interwencyjną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 9.1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości : 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert tj. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.03.2016r. do godz. 09:00. 9.2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 9.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1050 1243 1000 0022 4984 4891 9.4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 9.5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. 9.6.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9.7.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 , 3 i 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9.8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres prowadzenia działalności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach