Przetargi.pl
Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny w budynku Dworu Artusa

Centrum Kultury Dwór Artusa ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Rynek Staromiejski 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 655 49 29, 655 49 39 , fax. 0-56 655 49 59
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Dwór Artusa
    Rynek Staromiejski 6 6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 655 49 29, 655 49 39, fax. 0-56 655 49 59
    REGON: 87028381400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.artus.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka kultury podległa samorządowi gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny w budynku Dworu Artusa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna i monitoring elektroniczny w budynku Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu przy ul. Rynek Staromiejski 6, CPV 7971000-4 Usługi ochroniarskie Zadaniem oferenta będzie strzeżenie obiektu i mienia Centrum Kultu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: a). posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności czy czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia. Oferent powinien zapoznać się z lokalizacją ochranianego obiektu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: a). oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stosownie do treści art. 44 i art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. b). oświadczenie oferenta o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie została wszczęta procedura zmierzająca do uchylenia koncesji; oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego, innego niż w celu przekształcenia lub połączenia; akceptację istotnych postanowień umowy; według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych obowiązany jest on przedłożyć: a). aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego Rejestru Przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b). koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, na podstawie ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia /tj. Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm./ c). dokumenty stwierdzające, że osoby będące wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia d). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym przez art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g). Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia w myśl ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia /Dz. U. z 2005 r., nr 145, poz. 1221 z późn. zm./ z dołączonymi do wykazu licencjami potwierdzającymi wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony 1-go lub 2-go stopnia, wraz z potwierdzeniem, iż Zleceniobiorca nie jest Zakładem pracy chronionej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych /Dz. U.z 2008r Nr 14, poz. 92 z późn. zm./; wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ h). wykaz wykonanych w ciągu trzech ostatnich lat usług o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie. i). polisa potwierdzająca, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej niniejszym zamówieniem, do wysokości przynajmniej 5.000.000 zł. j). wykaz posiadanych pojazdów, którymi dysponuje wykonawca w celu realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 3. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymaganych w pkt. 6.2 a)., e)., f). niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b). Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c). Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.artus.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach