Przetargi.pl
Ochrona fizyczna i elektroniczna obiektów, osób i mienia PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna i elektroniczna obiektów, osób i mienia PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest stała, bezpośrednia ochrona fizyczna i elektroniczna obiektów, osób i mienia Zamawiającego zlokalizowanego: a) przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku, b) w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, w okresie 2 lat. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na: a) Zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów Zamawiającego. b) Ochrona obiektów, pomieszczeń, urządzeń i sprzętu Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych. c) Ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem. d) Zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego, ujawnianie faktów dewastacji mienia Zamawiającego oraz powiadamianie Zamawiającego o tych zdarzeniach. e) Niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 3. Zasady wykonywania przedmiotu zamówienia: 3.1. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna w obiektach o których mowa w pkt. 1 a) i b) winna być realizowana w oparciu o pracowników ochrony posiadających doświadczenie w wykonywaniu prac ochroniarskich. 3.2. Stały, całodobowy dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemie alarmowym Zamawiającego w obiektach, o których mowa w pkt. 1 a) i b) w oparciu o płytę i przekaźnik zainstalowany w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca winien podłączyć drogą radiową lokalny system alarmowy zainstalowany w obiektach Zamawiającego do Centrum Monitorowania Sygnałów Alarmowych Wykonawcy. 3.3. Wykonawca dostosuje obecny system alarmowy zainstalowany w obiektach, o których mowa w pkt. 1 a) i b) do własnych wymogów monitorowania. 3.4. Zabezpieczenie techniczne polegające na eksploatacji, konserwacji i naprawach systemu alarmowego Zamawiającego. 4. Szczegółowe zasady ochrony osób, obiektów i mienia przy ul. Komunalnej 4: 4.1. Do obiektów objętych ochroną fizyczną zalicza się niżej wymienione budynki znajdujące się w obrębie ogrodzenia przy ul. Komunalnej 4 tj: a) budynek dwukondygnacyjny administracyjno - biurowy, b) budynek dwukondygnacyjny administracyjno - socjalny, c) budynek warsztatowy przyległy do budynku administracyjnego, d) budynki magazynowe, e) budynki garażowe, f) budynek OC, g) portiernia, h) park maszynowy, i) budynek kontenerowej stacji paliw, j) budynek myjni samochodowej. 4.2. Ochrona fizyczna osób, obiektów i mienia realizowana będzie w formie stałej i bezpośredniej w dni robocze od poniedziałku do piątku w systemie całodobowym oraz w dni wolne od pracy tj.: soboty, niedziele oraz święta w systemie całodobowym. 4.3. Ochrona elektroniczna realizowana będzie w systemie całodobowym we wszystkie dni tygodnia, niedziele oraz święta przy wykorzystaniu istniejącego lokalnego systemu alarmowego polegająca na stałej obserwacji i odbieraniu sygnałów z obiektów położonych we Włocławku przy ul. Komunalnej 4. W przypadku otrzymania sygnału o alarmie, Wykonawca winien zapewnić podjęcie niezwłocznej interwencji przez załogę patrolową z równoczesnym powiadomieniem Zamawiającego. W ramach niniejszego monitoringu monitorowane będą sygnały alarmowe włamania oraz napadu, które będą transmitowane drogą radiową. Zadaniem Wykonawcy będzie odebranie sygnału alarmowego z monitorowanego obiektu, podjęcie interwencji przez zmotoryzowane patrole interwencyjne. Od chwili odebrania sygnału alarmowego, interwencja w chronionym obiekcie winna być podjęta: - w godz. od 7:00 do 19:00 w czasie max 8 min. - w godz. od 19:00 do 7:00 w czasie max 6 min. 4.4. Do zadań pracownika ochrony fizycznej będzie należało: a) obsługa portierni, przy czym zabrania się: wpuszczania osób nieuprawnionych na teren portierni oraz pozostawienia portierni otwartej bez nadzoru, b) obsługa systemu alarmowego, c) obsługa centrali telefonicznej, d) bieżące śledzenie zapisów z kamer zlokalizowanych na terenie przedsiębiorstwa, e) bieżące śledzenie tankowań służbowych pojazdów będących własnością Zamawiającego, przez pracowników przedsiębiorstwa oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach, które wystąpią podczas tankowań, f) dokonywanie obchodów terenu z częstotliwością min. 2 razy w nocy oraz podczas przekazywania zmian, g) kontrola osób pobierających i zdających klucze do pomieszczeń biurowych, h) ochrona urządzeń łączności przed osobami nieuprawnionymi, i) ochrona sprzętu technicznego znajdującego się na terenie zakładu przed dostępem osób nieuprawnionych, j) kontrola interesantów wchodzących na teren biurowca do części administracyjno - biurowej, k) ochrona zakładu przed wtargnięciem osób nieuprawnionych, l) obsługa bramy wjazdowej, kontrola wjazdu i wyjazdu samochodów uprawionych do wjazdu na teren zakładu, ł) otwieranie i zamykanie budynku, m) obsługa punktów oświetleniowych, n) czuwanie nad bezpieczeństwem pracowników zakładu i interesantów, o) realizowanie wszystkich zadań wynikających z Zarządzeń wydawanych przez Prezesa Zarządu PGK Saniko w zakresie ochrony i kontroli obiektów i mienia, p) utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniu dozorowanym (portierni). 5. Szczegółowe zasady ochrony obiektów i mienia RZUOK w Machnaczu: 5.1. Do obiektów objętych ochroną fizyczną zalicza się niżej wymienione budynki znajdujące się w obrębie ogrodzenia na terenie RZUOK w Machnaczu tj: a) budynek sortowni, b) hala magazynowa, c) budynek generatora prądu, d) budynek wagowy z częścią socjalną, e) park maszynowy, f) teren składowiska, g) tunele foliowe, h) komposter, i) kontener ssawy, j) kontener punktu zbiorczego ujęcia biogazu. 5.2. Ochrona obiektów i mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w następujące dni i godziny: - dni robocze tj.: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. od 21:00 - 6:00 - dni wolne od pracy oraz święta - ochrona całodobowa. 5.3. Ochrona elektroniczna realizowana będzie w systemie całodobowym we wszystkie dni tygodnia, niedziele oraz święta przy wykorzystaniu istniejącego lokalnego systemu alarmowego polegająca na stałej obserwacji i odbieraniu sygnałów z obiektów położonych na terenie RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski. W przypadku otrzymania sygnału o alarmie Wykonawca winien zapewnić podjęcie niezwłocznej interwencji przez załogę patrolową z równoczesnym powiadomieniem Zamawiającego.W ramach niniejszego monitoringu monitorowane będą sygnały alarmowe włamania oraz napadu, które będą transmitowane drogą radiową. Zadaniem Wykonawcy będzie odebranie sygnału alarmowego z monitorowanego obiektu, podjęcie interwencji przez zmotoryzowane patrole interwencyjne. Od chwili odebrania sygnału alarmowego, interwencja w chronionym obiekcie winna być podjęta: - w godz. od 7:00 do 19:00 w czasie max 15 min. - w godz. od 19:00 do 7:00 w czasie max 20 min. 5.4. Do zadań pracownika ochrony fizycznej będzie należało: a) ochrona zakładu przed dostępem osób nieuprawnionych, b) obsługa systemu alarmowego, c) bieżące śledzenie zapisów z kamer zlokalizowanych na terenie przedsiębiorstwa, d) dokonywanie obchodów terenu z częstotliwością min. 2 razy w nocy oraz podczas przekazywania zmian, e) obsługa urządzenia komposter w zakresie: - śledzenia czy komposter pracuje prawidłowo, - dokonywania odczytów i zapisów parametrów pracy kompostera, - utrzymania właściwych parametrów CO2 i NH3, - utrzymania właściwej temperatury pracy kompostera, - kontrolowanie ilości materiału w skrajnych komorach kompostera, - dokonywanie załadunków i wyładunków kompostera wg. wskazań Zamawiającego, - włączanie nadmuchu powietrza każdorazowo po załadunku kompostera i mniej więcej co 2, 3 godziny na okres ok. 15 min. - prowadzenie dziennych kart ewidencji wykonywanych usług, o których mowa powyżej i przekazywanie ich Kierownikowi RZUOK lub Mistrzowi RZUOK. f) rejestrowanie przywożonych odpadów do zakładu z wyłączeniem wprowadzania danych do programu, g) obsługa wagi elektronicznej firmy Pivotex, h) obsługa wagi mechanicznej w przypadku awarii wagi elektronicznej, i) obsługa bramy wjazdowej, kontrola wjazdu i wyjazdu samochodów uprawionych do wjazdu na teren zakładu, j) utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniu dozorowanym (pomieszczenie wagowe), k) utrzymanie w należytej czystości wagi oraz likwidowanie śliskości na wadze w okresie zimy, l) otwieranie i zamykanie budynków, m) obsługa punktów oświetleniowych, n) obsługa pieca olejowego w przypadku zatrzymania pracy jednostki kogeneracyjnej - postępowanie zgodnie z instrukcją użytkowania pieca, o) wykonywanie codziennej kontroli systemu grzewczego oraz po uruchomieniu pieca olejowego w przypadku zatrzymania pracy jednostki kogeneracyjnej, kontrola ta obejmuje: - kontrolę pracy wszystkich pompek i nagrzewnic (kabina 1 i 2) znajdujących się w poszczególnych obiektach RZUOK tj. w budynku hali obróbki odpadów, w budynku socjalnym oraz w tunelach foliowych, - kontrolę temperatury w tunelach foliowych, w przypadku bardzo niskich temperatur w okresie produkcji kwiatów 3 - 5°C, należy postępować zgodne ze wskazaniami Zamawiającego, - kontrolę ogrzewania instalacji przeciwpożarowej na hali sortowniczej, - kontrolę temperatury w pomieszczeniu agregatu, w którym temperatura minimalna może wynosić +5°C, w przypadku spadku temperatury należy włączyć nagrzewnice znajdującą się w budynku agregatu, p) uruchomianie agregatu prądotwórczego małej mocy typu Bekum w sytuacji zaniku napięcia w sieci zasilającej - postępowanie zgodnie z instrukcją użytkowania agregatu, q) niezwłoczne powiadamianie Kierownika RZUOK lub Mistrza RZUOK o awariach i innych problemach zaistniałych w RZUOK, r) realizowanie wszystkich zadań wynikających z Zarządzeń wydawanych przez Prezesa Zarządu PGK Saniko w zakresie ochrony i kontroli obiektów i mienia. 6. Konserwacja i naprawa urządzeń systemu alarmowego. Konserwacja i naprawa urządzeń systemu alarmowego będzie realizowana według n/w czynności: - kontrola i ocena stanu technicznego, - wymiana zużytych podstawowych elementów, - sprawdzanie, smarowanie czyszczenie, - montaż i demontaż urządzeń (elementów). Pod pojęciem naprawy rozumie się wykonywanie wszelkich innych niż ujęte w zakresie przeglądu konserwacyjnego czynności zapewniające prawidłową pracę systemu alarmowego zainstalowanego w obiektach Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z roku 2007 Nr 42, poz. 275, z póz. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach