Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
ul. Niedziałkowskiego 6 6
45-085 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
REGON: 01751157500147 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna (dozorowanie ) , sprzątanie i usługi konserwacyjne w budynku i posesji GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje : a) całodobową ochronę fizyczną ( dozorowanie ) - ludzi i mienia w obiekcie Zamawiającego -tj. w budynku biurowym wraz z przyległym terenem , w tym parkingiem i czterema garażami . Obiekt wyposażony jest w system zewnętrznych kamer monitorujących i czujniki ruchu na poszczególnych kondygnacjach oraz w wydzielonych pomieszczeniach . Wykonawca dodatkowo zapewni własną Grupę Interwencyjną ( nie dopuszcza się podwykonawstwa ) składającą się z licencjonowanych pracowników ochrony oraz zapewni telefon komórkowy do dyspozycji pracowników ochrony obiektu . b) sprzątanie budynku i posesji ( teren wewnętrzny i zewnętrzny ) - ogólna powierzchnia do sprzątania w budynku - ok. 1.525 m2 ( piwnica , parter oraz piętra I - III ) , - powierzchnia posesji - ok. 1.604 m2 , w tym : 798 m2 teren utwardzony ( parking , ciągi piesze i drogi wewnętrzne ) , 266 m2 - tereny zielone . c) usługi konserwacyjne ( drobne naprawy ) w budynku - tj. prowadzenie prac naprawczych i konserwacyjnych w budynku i jego wyposażeniu oraz na posesji , w dniach roboczych , w wymiarze 5 godziny dziennie . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości : 4.500 zł ( słownie złotych: cztery tysiące pięćset złotych ) . Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 46 1130 1219 0026 3102 9720 0005 0000 , b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz (2) spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu : (2.1) Posiadają ważną koncesję na świadczenie usług ochrony fizycznej , (2.2) Posiadają licencję II stopnia pracownika ochrony dla osoby nadzorującej lub członka zarządu , (2.3) Posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 600.000 zł , (2.4) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 1.000.000 zł , (2.5) Zrealizowali ( lub realizują ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 6 podobnych zamówień polegających na dozorowaniu i sprzątaniu ( lub co najmniej po 6 zamówień w tych asortymentach oddzielnie ) trwających co najmniej 6 m-cy . (2.6) Posiadają certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie : - usług fizycznej ochrony osób i mienia , - usług sprzątania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków , Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: (1.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (1.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (1.3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (1.4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (1.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (2.1) Koncesje/ę na świadczenie usług ochrony fizycznej . (2.2) Licencję II stopnia pracownika ochrony dla osoby nadzorującej lub członka zarządu (2.3) Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu , (2.4) Polisę , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku w zakresie ubezpieczenia , (2.5) Informację o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzającą spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. (2.6) Certyfikat/y ISO 9001:2000 w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia oraz w zakresie usług sprzątania . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej - na zasadzie spełnia - nie spełnia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl > Oddział Opole > zamówienia publiczne.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług gospodarczych na terenie obiektów : wyłuszczarni nasion i stacji oceny nasion w Lasowicach Małych .
Dodano: 2015-11-16 - Ochrona fizyczna (dozorowanie) terenu Obwodu Drogowego w Starym Koźlu przy ul. Braci Wolnych 37 w roku 2010
Dodano: 2009-12-07 - Dozorowanie mienia na placu składowym Rejonu w Nysie, położonym w m. Biała Nyska w okresie od dnia 31 lipca 2009r. do dnia 31 lipca 2011r.
Dodano: 2009-06-29