Przetargi.pl
Dostawa bonów towarowych dla pracowników Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu

Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-369 Opole, ul. Mickiewicza 2-4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4413639 , fax. 077 4413645
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego
    ul. Mickiewicza 2-4 2-4
    45-369 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4413639, fax. 077 4413645
    REGON: 00029244500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów towarowych dla pracowników Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w wersji papierowej dla pracowników Zamawiającego w następującej ilości: 441 bonów towarowych o wartości nominalnej - 100 PLN, 705 bonów towarowych o wartości nominalnej - 50 PLN, 690 bonów towarowych o wartości nominalnej - 20 PLN wraz z 150 szt. kopert służących do ich opakowania. 3. Łączna wartość nominalna bonów wynosi 93150.00 PLN. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny w terminie podanym w pkt IV niniejszej specyfikacji .Miejscem dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego podana w pkt I niniejszej specyfikacji. 5. Bony towarowe to emitowane i oferowane przez Wykonawcę papierowe znaki legitymacyjne na okaziciela służące do regulowania należności za towary i usługi w określonych placówkach handlowo-usługowych w oznaczonym terminie. 6. Wymagany minimalny okres ważności bonów - co najmniej do 30 czerwca 2010 r. 7. Bony muszą być w postaci papierowej, Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na bony w postaci elektronicznej (karty elektroniczne). 8. Miejscami realizacji bonów wymaganymi przez Zamawiającego są sklepy wielkopowierzchniowe, sklepy i placówki handlowo-usługowe z terenu miasta Opola i województwa opolskiego posiadające w swojej ofercie szeroki wybór artykułów spożywczych i przemysłowych. Zamawiający nie uznaje za placówki handlowo-usługowe placówek typu kioski z prasą, stoiska targowe, bary przydrożne .itp., jako nie zapewniające szerokiego wyboru artykułów spożywczych i przemysłowych. 9. Wymagana minimalna ilość sklepów wielkopowierzchniowych (obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 400 m2) na terenie granic administracyjnych miasta Opola honorujących bony: przynajmniej 2 (dwa). 10. Wymagana minimalna ilość sklepów wielkopowierzchniowych (obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 400 m2) oraz sklepów i punktów usługowych i gastronomicznych w województwie opolskim honorujących bony: przynajmniej 50 (pięćdziesiąt). 11. Bony muszą być zabezpieczone przed sfałszowaniem i dostarczone w formie niewymagającej stemplowania lub cięcia przez Zamawiającego. 12. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany będzie do przedstawienia w ofercie liczbę sklepów wielkopowierzchniowych wymienionych w pkt. 9 i punktów handlowych, o których mowa w pkt. 10. Informacja ta będzie stanowić podstawę do badania i oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : ich działalność umożliwia wykonywanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i udokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 3. 5. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, warunki, o których mowa w ust. 1 pkt 4 każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 6.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. 2) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z ich treści nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Wykonawca składa następujące dokument w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy -w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (załącznik nr 2 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawniona/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązany sporządzić wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ (na wzorach stanowiących załączniki niniejszej specyfikacji) w języku polskim. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykaz zawierający liczbę sklepów i placówek handlowo-usługowych położonych na terenie miasta Opola i województwa opolskiego, w których zagwarantowana jest możliwość realizacji zaoferowanych bonów towarowych - Wykaz musi zawierać, co najmniej nazwę sklepu, jego adres i branżę. 3. Forma dokumentów: Wszystkie wyżej wymienione dokumenty lub oświadczenia muszą być potwierdzone przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty oryginałem pełnomocnictwa. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia dokumentów wymienionych w ust. 1 oraz oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość sklepów wielkopowierzchniowych (obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 400 m2) na terenie miasta Opola
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.opole.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach