Przetargi.pl
Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń oraz instalacji komputerowej sali zajęć praktycznych przy ul. Prężyńskiej 3-5-7

Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Podgórna 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4362995 , fax. 077 4362995
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1
    ul. Podgórna 5 5
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4362995, fax. 077 4362995
    REGON: 00074314900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń oraz instalacji komputerowej sali zajęć praktycznych przy ul. Prężyńskiej 3-5-7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest projekt Instalacji elektrycznej zasilania urządzeń oraz instalacji komputerowej sal zajęć praktycznych w obiekcie Powiatowe Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku przy ul. Prężyńskiej 3-5-7 1. Zakres opracowania: - zasilanie urządzeń w pomieszczeniach krajalni, pomieszczeniach obróbki ręcznej oraz maszyn dziewiarskich - zasilanie urządzeń sal komputerowych - instalacja elektryczna sali audio - wizualnej - instalacja komputerowa 2. Podstawa opracowania - obowiązujące przepisy PBUE, normy PNE i katalogi - wytyczne i uzgodnienia ustne z inwestorem - projekt instalacji elektrycznej przebudowy obiektu szkolnego na utworzone 3. Rozdzielnice i wlz Wewnętrzne linie zasilające do poszczególnych tablic są wykonane w ramach projektu przebudowy za wyjątkiem linii zasilającej do tablicy TS 4 1, którą należy wykonać zgodnie ze schematem ideowym. Tablice należy wykonać zgodnie ze schematami ideowymi. Jednocześnie należy dobudować w tablicy TP ochronniki przepięciowe SPC-S 20/280/4 oraz zabezpieczenia 2xP312B16A + P312B10A dla obwodów sali audio - wizualnej. 4. Instalacja elektryczna sali audio - wizualnej Instalację wykonać jako wtynkową przewodami YDYp 3x2,5mm2 dla gniazd wtykowych oraz YDYp 3x1,5mm2 dla oświetlenia. Oświetlenie wykonać jako z zastosowaniem świetlówek trójpasmowych L30/840. Osprzęt zastosować podtynkowy tj. wyłącznik świecznikowy oświetlenia oraz gniazdo wtykowe podwójne z stykiem ochronnym. 5. Instalacja elektryczna zasilania urządzeń. Instalację elektryczną zasilania urządzeń w salach obróbki ręcznej, maszyn dziewiarskich oraz krajalni wykonać w listwach PCV o odpowiednich przekrojach do ilości przewodów. Przewody stosować zgodnie ze schematami. Wszystkie obwody przewiduje się zakończyć zestawami wyłącznik - gniazdo 3x16A+N+PE. 6. Instalacja sal komputerowych Instalację wykonać w listwach PCV z przegrodą oddzielającą przewody energetyczne od komputerowych. W obwodach komputerowych stosować gniazda wtykowe 230V typu Data, zasilane z tablicy komputerowej przewodem YDYp 3x2,5mm2. Natomiast gniazda komputerowe stosować typu RJ-45. Sieć strukturalną wykonać przewodami UTP 4x2x0,5 kat 5e. Jako główny punkt dystrybucyjny przyjęto szafę naścienną 19``-9U z dwoma panelami rozdzielczymi krosowymi 24 portowymi do których doprowadzić i rozszyć wszystkie przewody UTP. Szafkę należy uziemić - podłączyć linka LgY6mm2 do najbliższej miejscowej szyny wyrównawczej. Instalację elektryczną wykonać w ten sposób aby wszystkie gniazda zasilające urządzenia komputerowe (DATA) były włączone w jedną fazę, przełączając pozostałe obwody elektryczne 1 fazowe w tablicach TP na pozostałe dwie fazy. Po montażu instalacji opisać i oznaczyć gniazda oraz panele krosowe. 7. Uwagi końcowe Po wykonaniu prac montażowych należy wykonać komplet pomiarów: - rezystancji izolacji przewodów - pętli zwarcia - wyłączników różnicowo - prądowych - testowe kabli informatycznych W wykonanych instalacjach stosować aparaty i urządzenia posiadające dopuszczenie, znak bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1. Posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że wykonali co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością minimum 40 000,00 PLN. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający będzie uznawał wykonanie robót budowlanych polegających na: wykonaniu instalacji elektrycznej, oświetleniowej i komputerowej wewnątrz budynku. 2. Posiadają potencjał finansowy do realizacji przedmiotu zamówienia tj. środki finansowe własne lub zdolność kredytową, lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Warunek posiadania wymaganego doświadczenia oraz potencjału kadrowego muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy (wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Warunek posiadania wymaganego doświadczenia i potencjału finansowego muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy (wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane). Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz porównywalnych elektrycznych robót budowlanych wykonanych w okresie przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Formularz nr 4) 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Formularz nr 5 ), 7. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,3,4 powinny być złożone przez każdy podmiot. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawcy tacy zamiast dokumentów określonych w punktach 3, 4 niniejszego działu składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalegają oni z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeśli w kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach