Przetargi.pl
Ochrona fizyczna budynków wraz z przyległymi terenami Wydziału Inżynierii Materiałowej PW

Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-507 Warszawa, Wołoska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 234 87 37, , fax. 22 234 87 37
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej
    Wołoska 141
    02-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 234 87 37, , fax. 22 234 87 37
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna budynków wraz z przyległymi terenami Wydziału Inżynierii Materiałowej PW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona fizyczna budynków wraz z przyległymi terenami Wydziału Inżynierii Materiałowej PW w podziale na dwie części: część I zamówienia – „Wołoska”, część II zamówienia – „Bytnara”. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Formularza oferty – SOPZ część I zamówienia – „Wołoska” oraz w załączniku nr 2 do Formularza oferty – SOPZ część II zamówienia – „Bytnara”. 3.5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 3.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wszystkie czynności wyszczególnione w załączniku nr 1 i/lub 2 do SIWZ, 3.5.2. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby, o których mowa w pkt 3.5.1. będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). 3.6. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w swojej siedzibie w celu umożliwienia Wykonawcom sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania ceny oferty. 3.7. Termin wizji ustala się na dzień: 21 stycznia 2021 r. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców, złożeniem oferty na część I zamówienia „Wołoska”, o godz. 10:00. w budynku pod adresem: ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, pok. 205. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców, złożeniem oferty na część II zamówienia „Bytnara”, o godz. 10:45. w budynku pod adresem: ul. Bytnara 25, 02-645 Warszawa, pok. H002. 3.8. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 21 stycznia 2021 r., r. do godz. 09:30 przesłać faksem na nr (22) 234 87 37 lub e-mailem na adres e-mail: zamówienia.wim@pw.edu.pl wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizji. Brak uczestnictwa w wizji lokalnej nie skutkuje pozbawieniem Wykonawcy udziału w postępowaniu tj. wykluczeniem lub odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, Dz.U. z 2018 r. poz. 2142)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.10.1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty na załączniku nr 1 do SIWZ; 6.10.2. podpisany SOPZ na załączniku nr 1 i/lub nr 2 do Formularza oferty; 6.10.3. podpisane - Zestawienie wielkości budynków i terenów przyległych przeznaczonych do obsługi - na załączniku nr 3 do Formularza oferty; 6.10.4. aktualny certyfikat potwierdzający Wdrożenie systemu zarządzania jakością (jeżeli dotyczy); 6.10.5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do Formularza oferty; 6.10.6. w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: 6.10.6.1. pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, 6.10.6.2. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, 6.10.6.3. spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę – poświadczoną za zgodność z oryginałem. 6.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 6 do Formularza oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach