Przetargi.pl
Ochrona fizyczna budynków Urzędu Miasta Torunia, ochrona w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacja i obsługa awaryjna systemu alarmowego

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2011-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna budynków Urzędu Miasta Torunia, ochrona w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacja i obsługa awaryjna systemu alarmowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna budynków Urzędu Miasta Torunia, ochrona w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacja i obsługa awaryjna systemu alarmowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: A. Ochronę fizyczną osób i mienia wykonywaną w niżej wymienionych w budynkach: 1) budynek ul. Wały gen. Sikorskiego 8 - ochrona całodobowa ( stanowisko jednoosobowe), prowadzona przez 7 dni w tygodniu, 2) budynek ul. Grudziądzka 126 b - ochrona całodobowa ( stanowisko jednoosobowe), prowadzona przez 7 dni w tygodniu, 3) budynek ul. Batorego 38/40 - ochrona całodobowa ( stanowisko jednoosobowe), prowadzona przez 7 dni w tygodniu 4) budynek ul. Bydgoska 5 - ochrona od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 17:00 oraz w soboty od godz.8:00 do 16:00 - ochrona realizowana w czasie przeprowadzanych uroczystości ślubnych ( stanowisko jednoosobowe). B. Ochronę w formie monitorowania wraz z systemem sygnalizacji (powiadamiania) o zaistniałym włamaniu oraz równolegle działającym systemem informującym o zagrożeniu pożarowym a także konserwacja i obsługa awaryjna wskazanych wyżej systemów alarmowych, w niżej wymienionych budynkach UMT: 1) przy ul. Wały gen Sikorskiego 8 (system antywłamaniowy w pomieszczeniach Punktu Informacyjnego UMT oraz Biura Toruńskiego Centrum Miasta) 2) przy ul. Wały gen. Sikorskiego 10 - cały budynek 3) przy ul. Wały gen. Sikorskiego 12 - cały budynek 4) przy ul. Wały gen. Sikorskiego 25 - cały budynek 5) przy ul. Podmurnej 2/2A - cały budynek 6) przy ul. Podmurnej 60 - cały budynek 7) przy ul. Bydgoskiej 5 - cały budynek 8) przy ul. Grudziądzkiej 126 b - cały budynek 9) przy ul. Legionów 220 - cały budynek 10) przy ul. Jęczmiennej 23 - cały budynek 11) przy ul. Podmurnej 74 - cały budynek 12) przy ul. Poznańskiej 52 (PIUM) 13) przy ul. Dziewulskiego 38 (PIUM) Obowiązki i zadania pracowników ochrony (Wykonawcy): wydawanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom, a także przechowywanie kluczy po ich zdaniu; wydawanie (i przyjmowanie do przechowania) dokumentów i kluczy do samochodów służbowych; prowadzenie książki ewidencji kluczy, tj. wpisywanie daty, godziny, imienia i nazwiska osoby pobierającej i zdającej klucze w odpowiedniej książce oraz żądanie potwierdzenia pobrania/zdania kluczy, poprzez złożenie czytelnego podpisu; obsługa szatni - dot. pkt 1 i 4 (tylko w soboty); dokonywanie systematycznych obchodów pomieszczeń, korytarzy, holi i budynków - wewnątrz budynków, wokół budynków; informowania interesantów o miejscu urzędowania właściwego wydziału/biura; wykonywanie czynności zgodnie z przepisami regulującymi wykonywanie usług ochronnych, zasadami obrony koniecznej i stanu wyższej konieczności, z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób; zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu łącznie z zatrzymaniem osoby /osób/ powodujących w/w zakłócenia; zapewnienie bezpieczeństwa i zapobieganie przed utratą zdrowia lub życia osób przebywających w granicach ochranianego obiektu; ochronę przed zaborem, zniszczeniem, uszkodzeniem dokumentów i mienia Urzędu; ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu na terenie ochranianego obiektu; niezwłoczne powiadamianie Policji, Straży Miejskiej o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb; ochronę obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych; kontrolę osób wchodzących na teren ochranianego obiektu; nie dopuszczanie do wejścia na teren ochranianego obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających; nie dopuszczanie do wnoszenia na teren obiektu ochranianego broni, alkoholu oraz innych niebezpiecznych przedmiotów mogących zagrozić życiu i zdrowiu; prowadzenie niezbędnej dokumentacji służbowej /książki dyżurów w której pracownicy Wykonawcy wpisywać będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony/ oraz dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego. umożliwienie Zamawiającemu w każdej chwili dostępu do dokumentacji wymienionej wyżej, a po jej zakończeniu przekazanie Zamawiającemu oryginałów lub sporządzenia ich kopii; składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru; w razie pożaru w obiekcie, natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej oraz wzmożenie czujności w celu uniemożliwienia zaboru mienia przez osoby postronne działające pod pozorem niesienia pomocy; współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu; pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu bombowego lub pożarowego; w razie nieszczęśliwego wypadku wezwanie Pogotowia Ratunkowego; reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami (elektryczną, wodno-kanalizacyjną, przeciwpożarową) oraz informowanie o zaistniałym fakcie pracowników Referatu Administracyjnego. okazjonalne udzielanie pomocy interesantom (np. przy transporcie osoby niepełnosprawnej), o ile nie wpływa to na stan ochrony obiektu; przestrzeganie instrukcji p.pożarowej i BHP oraz instrukcji urządzeń zabezpieczających i alarmowych; zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy; otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do ochranianych budynków; Wykonawca zobowiązany jest do: -dysponowania zmotoryzowaną grupą interwencyjną, której czas reakcji nie może być dłuższy niż 15 minut od momentu telefonicznego zgłoszenia w ciągu dnia i nie dłuższy niż 10 minut w godzinach nocnych tj. od 22:00 do 6:00; -dysponowania Alarmowym Centrum Odbiorczym do przyjmowania sygnału alarmowego; -wyposażenia pracowników ochrony w niezależne środki łączności bezprzewodowej (np. radiowej) między centrum kierowania, grupami interwencyjnymi i służbami dozoru na chronionym obiekcie; -do wykonania przedmiotu zamówienia kierowania wyłącznie osób posiadających licencję pierwszego lub drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej; -zapewnia nadzoru nad wykonaniem umowy tzn. wyznaczenia pracownika (pracowników) ochrony fizycznej posiadającego licencję drugiego stopnia, odpowiedzialnego za organizowanie i kierowanie zespołem; -posiadania siedziby (przedstawicielstwo) na terenie miasta Toruń; -wyposażenia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie oraz imienne identyfikatory; -opracowanie projektu instrukcji ochrony obiektów Urzędu - w terminie 1 miesiąca od rozpoczęcia wykonania zamówienia; -sporządzenia imiennego wykazu pracowników realizujących przedmiot zamówienia oraz informowania Zamawiającego o planowanej zmianie personalnej; -konserwacji i naprawy systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenia chronionych osób i mienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach