Przetargi.pl
Ochrona budynków Parku Naukowo Technologicznego w Opolu Sp. z o.o.

Park Naukowo-Technologiczny w Opolu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 45-215 Opole, ul. Luboszycka 36
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 424 56 30 , fax. 77 424 56 30
  • Data zamieszczenia: 2015-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny w Opolu Sp. z o.o.
    ul. Luboszycka 36 36
    45-215 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 424 56 30, fax. 77 424 56 30
    REGON: 16150635800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnt.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka samorządu gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona budynków Parku Naukowo Technologicznego w Opolu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług ochrony mienia z terenem należącym do Park Naukowo - Technologicznego w Opolu Sp. z o.o., a także monitoring systemu alarmowego oraz wsparcie doraźne grupy interwencyjnej. 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy pracowników ochrony - zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin - sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia, składającego się z dwóch budynków Parku Naukowo-Technologicznego w opolu rejon ul. Wrocławskiej działka nr. Ew. 112, 13/6, 13/7, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 2. Osoby sprawujące usługę ochrony stanowić powinny stały zespół zgodny z wykazem stanowiącym załącznik do oferty. Wprowadzenie nowej osoby do ochrony może nastąpić wyłącznie po wcześniejszym zawiadomieniu osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego oraz przedstawieniu wymaganych dokumentów nowej osoby, w szczególności pracownika znajdującego się na liście kwalifikowanych pracowników ochrony. 3. Zakres usług będzie obejmował całodobową ochronę pełnioną przez: - 2 pracowników ochrony 24h 7 dni w tygodniu 4. Nad pracownikami ochrony sprawowany będzie całodobowy nadzór przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy posiadającego licencję co najmniej II stopnia. 5. Nad usługą sprawowany będzie całodobowy nadzór przez kierownika/koordynatora ochrony z min. licencją II stopnia. 6. Wykonawca będzie posiadać bezpośredni numer zgłoszeniowy umożliwiający bezpośredni kontakt ze stacją monitorowania z czynnym numerem telefonu. 7. Wykonawca zapewni całodobowe wsparcie min. dwóch zmotoryzowanych grup interwencyjnych Zamawiającego z czasem dojazdu do 10 min. 8. Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie w szczególności: -zabezpieczenie ochranianego obiektu przed przedostaniem się do niego osób nieupoważnionych, -podejmowanie interwencji w przypadku zagrożenia osób i mienia lub naruszenia porządku publicznego wewnątrz i na zewnątrz ochranianego obiektu, w tym m.in. legitymowanie uczestników zdarzeń, wypraszanie ich z ochranianego obiektu i terenu, wzywanie grupy interwencyjnej Wykonawcy, Policji. -zgłaszanie osobie wskazanej przez Zamawiającego, w sposób ustalony między stronami, o istotnych wydarzeniach mających miejsce na ochranianym obiekcie i terenie. -prowadzenie właściwej dokumentacji związanej z wykonywaniem czynności ochronnych na terenie obiektu, to jest prowadzenie rejestru zdarzeń i uwag związanych z prowadzoną ochroną (dziennik służby) -zamawiający zapewni pracownikom ochrony dostępu (wejście) do zamkniętych pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, tj.: występowania zagrożenia pożarem, zalaniem wodą, usiłowania dokonania kradzieży z włamaniem itp. -monitorowanie systemów alarmowych (przez 24 godziny na dobę) zainstalowanych w obiekcie. Do pracowników ochrony należeć będzie obsługa central: pożarowej i antywłamaniowej oraz telewizji dozorowej, -dokonywanie systematycznych obchodów wewnętrznych i zewnętrznych ochranianego obiektu (m.in. sprawdzanie okien, zaworów), -pracownicy ochrony są zobowiązani do utrzymania czystości w okolicach wejścia do budynku oraz odśnieżania wejścia podczas pełnienia dyżuru, -do pracowników ochrony należeć będzie udzielanie podstawowych informacji przez telefon (np. przekazywanie informacji w przypadku braku połączenia osób dzwoniących z zewnątrz). 9. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: -Zapewnienie pracowników ochrony zatrudnionych przez Wykonawcę na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, -Zatrudnienie pracowników do realizacji zadania w pełni sprawnych fizycznie i psychicznie. -Zapewnienie pracowników ochrony zdolnych do wykonania obowiązków, wyróżniających się wysoką kulturą osobistą. -Wyposażenie pracowników ochrony w ubrania galowe z identyfikatorem. -Wyposażenie pracowników w środki łączności bezprzewodowej niezbędne do bezpośredniej łączności np. z grupą interwencyjną Wykonawcy. -Wyposażenie pracowników w elektroniczny system weryfikujący dokonywane patrole z weryfikacją on-line. -Przesyłanie drogą elektroniczną raportów z obchodów na zadanie zamawiającego. -Do 14 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji Instrukcję Ochrony. -W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualny wykaz pracowników ochrony. UWAGA: -Zamawiający poprzez uprawnione osoby będzie dokonywał kontroli jakości świadczonych usług w dowolnym czasie i bez uprzedzenia. O nienależytym wykonaniu usług Zamawiający niezwłocznie będzie informował pisemnie Wykonawcę. -Dopuszcza się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem pełnienia dozoru oraz jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zadania. Koszty dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z warunkami ochrony poniesie Wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim umówieniu z pracownikiem PNT w Opolu Sp. z o.o. Pracownik wyznaczony do asysty podczas wizji lokalnej - Paweł Cieślewicz +48 77 424 56 30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pnt.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach