Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki 14
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4695740 w. 409, 4695741 , fax. 77 469 57 40 w. 348
- Data zamieszczenia: 2015-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
ul. Karola Miarki 14 14
46-082 Kup, woj. opolskie
tel. 77 4695740 w. 409, 4695741, fax. 77 469 57 40 w. 348
REGON: 53093851700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Prowadzenie Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej Zamawiającego, obejmujące wykonywanie badań radiologicznych. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: a) Świadczył zamawiane usługi na wysokim poziomie zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami umożliwiającymi akredytację i certyfikację, sztuką i etyką zawodu, obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności oraz całodobowej, nieprzerwanej pracy na rzecz Zamawiającego, b) Świadczył usługi na rzecz pacjentów SCM Sp. z o. o. oraz pacjentów zgłaszających się celem wykonania badań RTG na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiającego z podmiotami zewnętrznymi, jak również odpłatnie na podstawie skierowania lekarskiego, c) Osoby świadczące usługi w Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej posiadały odpowiednie kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami, d) Prowadził pełną ewidencję wykonanych badań, również w systemie informatycznym Zamawiającego, e) Badania obrazowe w Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej były wykonywane przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, f) Opisy badań umieszczane były bezpośrednio w systemie informatycznym funkcjonującym SCM Sp. z o. o. oraz wydawane w postaci wydruku papierowego autoryzowanego przez lekarza opisującego badanie; g) Na własny koszt i we własnym zakresie dokonywał zakupu nośników informatycznych i niezbędnych artykułów biurowych, koniecznych do bieżącego funkcjonowania Pracowni Rentgenodiagnostyki; h) W związku z bieżącym użytkowaniem i eksploatacją, we własnym zakresie i na własny koszt utrzymywał w należytej czystości pomieszczenia w Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej, Pracowni Leczenia Bólu i Poradni Leczenia Bólu; i) Utylizował odpady powstające w Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej; j) Użytkował pomieszczenia, urządzenia medyczne i pozostały sprzęt będący na wyposażeniu Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej w sposób odpowiadający ich przeznaczeniu, przestrzegał przepisów ochrony P/POŻ, BHP, i ochrony mienia, k) Organizował i ustalał terminy przeglądów specjalistycznych aparatury rentgenowskiej użytkowanej w Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej i Pracowni Leczenia Bólu.W przeglądach organizowanych przez Wykonawcę musi uczestniczyć delegowany pracownik Zamawiającego, l) Sporządzał, prowadził i aktualizował dokumentację Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej i Pracowni Leczenia Bólu, w tym do celów ochrony radiologicznej; m) Sporządzał i aktualizował księgę jakości Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej i Pracowni Leczenia Bólu w części dotyczącej ochrony radiologicznej; n) Pełnił funkcję Inspektora Ochrony Radiologicznej dla Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej i Pracowni Leczenia Bólu, o) Świadczył zamawiane usługi zgodnie ze standardami i procedurami obowiązującymi u Zamawiającego w szczególności dotyczącymi akredytacji i zintegrowanego systemu zarządzania jakością oraz wewnętrznymi uregulowaniami Zamawiającego. p) Usługi stanowiące przedmiot zamówienia były wykonywane przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, q) przedstawił polisę ubezpieczeniową stwierdzającą zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, i zobowiązał się do utrzymywania ważnej polisy ubezpieczeniowej przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Wykonawca, w trakcie świadczenia usług na rzecz pacjentów Zamawiającego, będzie korzystał nieodpłatnie z: a) bazy lokalowej Zamawiającego, b) aparatury i sprzętu medycznego Zamawiającego, 4. Korzystanie ze środków określonych w ust. 2 będzie odbywać się w zakresie niezbędnym do świadczenia przedmiotowych usług. 5. Wykonawca nie może wykorzystywać środków określonych w pkt. 3 na cele odpłatnego świadczenia usług, chyba że odpłatność wynika z odrębnych przepisów i jest pobierana na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego cennikiem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną