Przetargi.pl
Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie Zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu bilingowego wraz z bieżącą obsługą systemu informatycznego

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 359 13 34, , fax. -
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie Zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu bilingowego wraz z bieżącą obsługą systemu informatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu drukowania i kopiowania w Siedzibie Zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu bilingowego wraz z udostępnieniem urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżącą obsługą systemu informatycznego. 2) Zamawiający wdrożył i eksploatuje system sieciowej kontroli drukowania i kopiowania PRINTOSCOPE. W skład eksploatowanego u Zamawiającego systemu PRINTOSCOPE, wchodzą następujące moduły: a) moduł PRINTOSCOPE Cost Control, b) baza danych PostgreSQL, c) agenci PRINTOSCOPE na stacjach lokalnych, d) moduł PRINTOSCOPE Treminal Serwer – w architekturze rozproszonej (kilka serwerów PTS), e) sprzęt - Terminale systemu PRINTOSCOPE wraz z wbudowanymi czytnikami kart Mifare, f) moduł PRINTOSCOPE Desktop Authentication (część serwerowa), g) klient modułu PRINTOSCOPE Desktop Authentication (na stacjach lokalnych) 3) Zakres zamówienia obejmuje: a) utrzymanie w eksploatacji posiadanego przez Zamawiającego systemu PRINTOSCOPE; b) utrzymanie w ruchu posiadanych przez Zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych poprzez: naprawę, konserwację oraz dostawę i montaż wszelkich materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do poprawnej eksploatacji urządzeń. Wymaganie to nie obejmuje papieru, który będzie dostarczany i uzupełniany przez Uniwersytet Śląski; c) utrzymanie w ruchu posiadanych przez Zamawiającego terminali systemu PRINTOSCOPE; d) udostępnienie urządzeń wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem, konfiguracją oraz podłączeniem ich do systemu PRINTOSCOPE (maksymalnie 20 urządzeń, po 10 z każdego typu określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ). Urządzenia pozostaną własnością Wykonawcy. Ewentualne ubezpieczenie urządzeń pozostaje po stronie Wykonawcy. Dzienny koszt udostępnienia zostanie podany w ofercie osobno dla urządzeń I i II Typu. Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń umożliwiających realizację wydruku podążającego oraz autoryzacji użytkowników w taki sam sposób jak urządzeń realizujących te funkcje posiadanych przez Zamawiającego. Udostępnione urządzenia będą traktowane dokładnie tak samo jak urządzenia posiadane przez Zamawiającego, a wykonane na nich kopie/wydruki będą również rozliczane per kopia. Usługa realizowana na urządzeniach musi być realizowana na takim samym poziomie jak na urządzeniach Zamawiającego. e) deinstalację, uruchomienie, konfigurację oraz podłączenie do systemu PRINTOSCOPE urządzeń w przypadku zmiany lokalizacji urządzenia użytkowanego już w siedzibie Zamawiającego - (maksymalnie 40 urządzeń). Transport urządzeń realizowany będzie przez Zamawiającego. Wykonawca dokona deinstalacji urządzenia w ciągu 1 dnia roboczego od momentu mailowego zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia urządzenia w nowej lokalizacji w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku gdy deinstalacja ogranicza się do odłączenia od sieci komputerowej oraz elektrycznej, a urządzenie nie wymaga specjalnego zabezpieczenia na czas transportu, Zamawiający może wyrazić zgodę na wykonanie tej czynności przez pracowników Zamawiającego. f) szkolenie pracowników w zakresie zmian w modułach informatycznych; g) Zamawiający dopuszcza możliwość wdrożenia przez Wykonawcę Systemu Wydruku innego niż PRINTOSCOPE. Wszelkie koszty wdrożenia nowego Systemu Wydruku pokryje Wykonawca. Szczegółowy opis równoważnego Systemu Wydruku zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 5) Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.10.2020r. przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy , jeżeli wyczerpanie tej kwoty nastąpi przed upływem tego terminu. W przypadku udostępnienia urządzeń wielofunkcyjnych termin realizacji będzie wynosił do 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. 6) Miejsce realizacji zamówienia. Budynki Zamawiającego w Katowicach, Sosnowcu, Cieszynie, Chorzowie (siedziba Zamawiającego) – dokładne adresy zgodnie z pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ 7) Wymagany maksymalny czas dostarczenia urządzenia zastępczego o parametrach technicznych nie gorszych od uszkodzonego urządzenia dla obu priorytetów eksploatacyjnych - do 16h roboczych: a) gdy czas naprawy przekracza 6h roboczych dla I priorytetu, b) gdy czas naprawy przekracza 10h roboczych dla II priorytetu . Czas ten liczony jest od momentu stwierdzenia braku możliwości dokonania naprawy w czasie przewidzianym dla danego priorytetu. 8) Wymagany maksymalny czas usuwania awarii urządzeń (w tym terminali) od momentu zgłoszenia: a) dla pierwszego priorytetu eksploatacyjnego - do 6h roboczych, b) dla drugiego priorytetu eksploatacyjnego - do 10h roboczych 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2020 poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach