Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1/8 1/8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa urządzeń drukująco-kopiujących Toshiba w Urzędzie Miejskim Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełna pogwarancyjna obsługa serwisowa dziewięciu kserokopiarek Toshiba e-Studio 352 znajdujących się w poszczególnych obiektach Urzędu Miejskiego: 1. Obsługa serwisowa polegać będzie na: 1.1 przeglądach (wykonanych zgodnie z zaleceniami producenta), które obejmują: 1.1.1 sprawdzenie stanu technicznego kserokopiarki; 1.1.2 montaż i demontaż modułów kserokopiarki; 1.1.3 wymianę zużytych części zamiennych kserokopiarki; 1.1.4 czyszczenie kserokopiarki; 1.1.5 smarowanie kserokopiarki; 1.1.6 kontrolę i regulację kserokopiarki; 1.1.7 poinformowanie użytkownika o stanie technicznym kserokopiarki 1.2 nieodpłatnej diagnozie wszelkich awarii urządzeń; 1.3 naprawie ww. urządzeń; 1.4 nieodpłatnym dostarczaniu w czasie trwania umowy tonerów w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii i innych materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania ww. kserokopiarek, z wyjątkiem papieru; 1.5 zabraniu i usunięciu na własny koszt wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych zużytych i wymienionych w ramach serwisu; 1.6 wykonaniu innych czynności gwarantujących sprawną pracę urządzeń - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w obcej, wymienialnej walucie. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości przez cały okres związania ofertą, uwzględniając wahania kursu walut. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław nr 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289 - dla podmiotów krajowych i Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław, ul. Rynek 9/11, 50 - 950 Wrocław kod swift: WBKPPLPR, nr iban: PL 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289 - dla podmiotów zagranicznych, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Gwarancję i poręczenia należy wystawiać na: Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław i zdeponować w Likwidaturze Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 10, w pok. nr 5a. 5. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Kasa Wydział Księgowości Urzędu Miejskiego Wrocławia, ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, pok. nr 5a. 6. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwróci - z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Złożenie powyższego wniosku przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania lub którego oferta została odrzucona jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, z powodu wykluczenia ich z postępowania (lub odrzucenia ofert), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. wykonali ( lub wykonują ) z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu obsługi serwisowej urządzeń drukująco - kopiujących na kwotę o wartości minimum 60.000 PLN brutto dla każdego z kontraktów. Przez (wykonywanie) usługi Zamawiający rozumie umowę, będącą w toku realizacji, która do dnia wszczęcia postępowania została zrealizowana z należytą starannością na kwotę wymaganą przez Zamawiającego; 3. dysponują lub będą dysponować ( tj. przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób ) co najmniej dwiema osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, tj. takimi, które posiadają min. dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu kserokopiarek. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: w formie oryginału: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy, w formie kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis ( zaświadczenie ), o którym mowa w pkt. 2, powinien zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokument, o którym mowa w pkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt b) stosuje się odpowiednio. 3. wykaz zrealizowanych ( lub realizowanych ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na świadczeniu obsługi serwisowej urządzeń drukująco - kopiujących na kwotę o wartości minimum 60.000 PLN brutto dla każdego z kontraktów; Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością ( np. listy referencyjne). 4. wykaz co najmniej dwóch osób przeznaczonych do wykonania przedmiotowego zamówienia, posiadających min. dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu kserokopiarek, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności. W wykazie należy określić sposób dysponowania poszczególnymi osobami. 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest samodzielnie złożyć dokumenty wymienione w pkt 2. Oświadczenie wymienione w pkt 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie ( podpisane przez Pełnomocnika, każdego z Wykonawców odrębnie lub wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie ). Wykazy określone w pkt 3 oraz pkt 4 - Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (wystarczy dołączyć wykaz w formie jednego dokumentu dotyczącego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wtedy należy wskazać w tzw. (uwagach), którego Wykonawcy i w jakim zakresie dokument ten dotyczy. Dla dokumentów wymienionych w pkt. 3 oraz w pkt. 4 spełnianie warunków będzie oceniane łącznie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis kserokopiarek - pogwarancyjny na 2016 rok w CUI i Urzędzie Miejskim Wrocławia
Dodano: 2015-12-16 - Konserwacja i naprawa pogwarancyjna kserokopiarek będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-05 - Konserwacja i naprawa pogwarancyjna kserokopiarek będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu.
Dodano: 2015-10-26 - Obsługa serwisowa kserokopiarek Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Dodano: 2014-09-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISU I KONSERWACJI KOPIAREK KONICA MINOLTA BIZHUB I CANON IR DOLNOŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR WE WROCŁAWIU ORAZ PODLEGŁYCH 26 BIUR POWIATOWYCH
Dodano: 2014-03-21 - Serwis kserokopiarek - pogwarancyjny na 2014 rok w Urzędzie Miejskim Wrocławia i Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, znak postępowania: CUI/ZP/PN/1/2014
Dodano: 2014-01-09 - świadczenie usługi serwisu i konserwacji kopiarek Konica Minolta BIZHUB Dolnosląskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2013-04-12 - świadczenie usługi serwisu i konserwacji kopiarek Konica Minolta BIZHUB i lub Canon IR Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2013-03-28 - Obsługę serwisową urządzeń drukująco - kopiujących w Urzędzie Miejskim Wrocławia.
Dodano: 2013-01-24 - Konserwacja i naprawa kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego
Dodano: 2012-11-07