Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
- Data zamieszczenia: 2013-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8 1-8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
REGON: 00109467000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługę serwisową urządzeń drukująco - kopiujących w Urzędzie Miejskim Wrocławia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa serwisowa kserokopiarek znajdujących się w poszczególnych obiektach Urzędu Miejskiego, których opis stanowi załącznik nr 1 do umowy. 2. Obsługa serwisowa polegać będzie na: 1) a) przeglądach (wykonanych zgodnie z zaleceniami producenta) które obejmują : - sprawdzenie stanu technicznego kserokopiarki - montaż i demontaż modułów kserokopiarki - wymianę zużytych części zamiennych kserokopiarki na fabrycznie nowe - czyszczenie kserokopiarki - smarowanie kserokopiarki - kontrolę i regulację kserokopiarki - poinformowanie użytkownika o stanie technicznym kserokopiarki b) dojeździe i ekspertyzie urządzeń c) naprawie urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 d) dostarczaniu w czasie trwania umowy fabrycznie nowych tonerów w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii i innych materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kserokopiarek wymienionych w załączniku nr 1, z wyjątkiem papieru. e) zabraniu i usunięciu na własny koszt wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych zużytych i wymienionych w ramach serwisu f) innych czynności gwarantujących sprawną pracę urządzeń 2) W ramach wykonywanych usług Wykonawca zobowiązuje się do: a) dokonywania przeglądów i napraw kserokopiarek zgodnie z zaleceniami producenta oraz stosowania wyłącznie oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych, b) w przypadku awarii, dokonania jej usunięcia w miejscu użytkowania kserokopiarki, c) zakończenie naprawy kserokopiarki lub dostarczenie materiałów eksploatacyjnych zakończy się przed upływem 48 godzin zegarowych od momentu zgłoszenia, z wyłączeniem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy, a w przypadku niemożności naprawy kserokopiarki w podanym terminie, dostarczenia na własny koszt kserokopiarki zastępczej o zbliżonych parametrach technicznych. 3) Zamawiający będzie rozliczał się comiesięcznie (w ciągu 30 dni licząc od daty dostarczenia na koniec każdego miesiąca faktury VAT wraz z kartą serwisową , stanowiącą zał. nr 2 do niniejszego wniosku) z Wykonawcą w kwocie odpowiadającej iloczynowi sumy ilości wykonanych w rozliczeniowym miesiącu kopii przez dane kserokopiarki i ceny brutto za wykonanie jednej kopii formatu A-4 (wg oferowanej ceny dla kserokopiarek), po odliczeniu kopii testowych wykonanych podczas konserwacji lub napraw. 4) Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dokonywane przeglądy i naprawy oraz dostarczone części i materiały eksploatacyjne, od daty podpisania przez użytkownika karty serwisowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis kserokopiarek - pogwarancyjny na 2016 rok w CUI i Urzędzie Miejskim Wrocławia
Dodano: 2015-12-16 - Konserwacja i naprawa pogwarancyjna kserokopiarek będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-05 - Konserwacja i naprawa pogwarancyjna kserokopiarek będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu.
Dodano: 2015-10-26 - Obsługa serwisowa kserokopiarek Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Dodano: 2014-09-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISU I KONSERWACJI KOPIAREK KONICA MINOLTA BIZHUB I CANON IR DOLNOŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR WE WROCŁAWIU ORAZ PODLEGŁYCH 26 BIUR POWIATOWYCH
Dodano: 2014-03-21 - Serwis kserokopiarek - pogwarancyjny na 2014 rok w Urzędzie Miejskim Wrocławia i Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, znak postępowania: CUI/ZP/PN/1/2014
Dodano: 2014-01-09 - świadczenie usługi serwisu i konserwacji kopiarek Konica Minolta BIZHUB Dolnosląskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2013-04-12 - świadczenie usługi serwisu i konserwacji kopiarek Konica Minolta BIZHUB i lub Canon IR Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2013-03-28 - Konserwacja i naprawa kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego
Dodano: 2012-11-07 - Konserwacja i naprawa kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego
Dodano: 2012-10-09