Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2016-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa systemu WZDR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemu WZDR. 1. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia obsługi serwisowej dla systemu WZDR w zakresie: 1) serwis oprogramowania: a) doskonalenie systemu pod względem jakości i funkcjonalności; b) dostosowanie systemu do bieżących przepisów prawa; c) diagnozowanie i usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu; d) wskazywanie rozwiązań zastępczych w korzystaniu z oprogramowania systemowego na czas usuwania uszkodzeń bądź instalowania nowych wersji; e) dostarczanie nowych wersji oprogramowania dla Zamawiającego w terminach ich ukazywania się; f) usunięcie wszelkich awarii / usterek, które pojawią się w systemie (dotyczy to zarówno błędów programowych jak i ewentualnych naruszeń integralności danych z pominięciem błędów operatorów); g) konfiguracja modułów programowych wg potrzeb Zamawiającego; 2) konsultacje i doradztwo w zakresie: a) analizowanie problemów natury technicznej i organizacyjnej, dotyczących systemu i warunków jego eksploatacji oraz wskazywania niezbędnych rozwiązań, konstruowanie zapytań do baz danych systemu; b) optymalizacja konfiguracji systemu zarządzania bazą danych w zakresie wymaganym przez system; c) możliwość dostosowania systemu do planowanych zmian wewnętrznych Zamawiającego w celu zwiększenia stopnia wykorzystania systemu; d) usuwanie skutków awarii / usterek oraz błędów operatorów. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wizyta serwisowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WSPARCIE SERWISOWE DLA INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ ŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ
Dodano: 2016-07-21 - Asysta techniczna i utrzymanie Lokalnego Systemu Informatycznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-03-04 - WSPARCIE SERWISOWE DLA INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ ŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ
Dodano: 2016-02-09 - Asysta techniczna Systemu Informatycznego Wdrażania i Zarządzania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego pełniącego rolę Lokalnego Systemu Informatycznego dla RPO WSL 2007-2013
Dodano: 2015-11-06 - Obsługa serwisowa systemu WZDR
Dodano: 2015-08-03 - Obsługa serwisowa systemu WZDR
Dodano: 2014-07-04 - Administracja i konserwacja Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Tychy (SMWMT) 2014-2015
Dodano: 2013-11-27 - Serwis i asysta techniczna oprogramowania NETASQ oraz VMware w rozbiciu na zakresy
Dodano: 2013-06-26 - Wykonanie usługi konserwacji punktów kamerowych i bieżącego wsparcia serwisowego Systemu Monitoringu Wizyjnego w mieście Zabrze oraz czyszczenia 16 kloszy kamer zainstalowanych w ramach systemu monitoringu wizyjnego poprzez okresowe ich mycie
Dodano: 2013-05-10 - Świadczenie 12-miesięcznej usługi asysty technicznej oprogramowania funkcjonującego w urządzeniu NETASQ U1100
Dodano: 2012-04-27