Przetargi.pl
Obsługa serwisowa aparatury medycznej

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-952 Katowice, ul. Ceglana 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3581200, 3581332 , fax. 0-32 3581432, 2518437, 2518473
  • Data zamieszczenia: 2012-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
    ul. Ceglana 35 35
    40-952 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3581200, 3581332, fax. 0-32 3581432, 2518437, 2518473
    REGON: 00132576700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa w zakresie napraw, przeglądów technicznych aparatury medycznej - Części nr 1 - 29 - Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów wyszczególnionych w załącznikach nr 4.1-4.29 do SIWZ Części nr 30 - 46 - Usługi w zakresie napraw aparatów wyszczególnionych w załącznikach nr 4.30- 4.46 do SIWZ 2.Przez naprawy aparatury medycznej rozumie się wszelkie prace wykonywane w celu przywrócenia im pełnej sprawności technicznej, w tym także: demontaże, montaże, transport do miejsca użytkowania, instalacje oraz potwierdzenie wykonania tych czynności protokołem serwisowym i wpisem do paszportu technicznego aparatu. 3.Przez przeglądy techniczne rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta aparatu, polegających na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzeniu koniecznych kalibracji, konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i potwierdzenie wykonania tych czynności protokołem serwisowym i wpisem do paszportu technicznego aparatu. 4.Warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej aparatury medycznej wyszczególnionej w załącznikach do specyfikacji w celu uzyskania wszystkich informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6.Zamawiający wymaga, aby przeglądy techniczne wykonywane były w terminach uzgodnionych drogą faxową lub elektroniczną z Działem Aparatury i Techniki Medycznej Zamawiającego. 7.Zamawiający wymaga, aby przeglądy i naprawy wykonywane były w siedzibie Zamawiającego przy użyciu własnych materiałów i narzędzi Wykonawcy oraz oryginalnych części zamiennych, a w przypadku braku możliwości naprawy w siedzibie Zamawiającego - transport urządzenia do i z naprawy odbywał się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8.Awarię Zamawiający będzie każdorazowo zgłaszał w formie elektronicznej (e-mail) lub fax-em. 9.Wykonawca przystąpi do usunięcia awarii natychmiast, tj. nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu uzyskania informacji od Zamawiającego z wyłączeniem sobót, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 10.Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W szczególnych przypadkach związanych z koniecznością sprowadzania części zamiennych z zagranicy możliwe jest przedłużenie tego terminu po uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 11.Przeprowadzenie naprawy wymagające wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie każdorazowo uzgadniał z Działem Aparatury i Techniki Medycznej Zamawiającego, z przedstawieniem oferty cenowej na w/w części dostarczane przez Wykonawcę. Wykonanie naprawy nastąpi po pisemnej akceptacji kosztów przez Zamawiającego. 12.Każda czynność (naprawa, przegląd) zostanie wpisana przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia, a w przypadku konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji zostanie wydane (bez dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego) odpowiednie orzeczenie techniczne. 13.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany zgodnie z wymogami producentów aparatury, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i ppoż., przez osoby posiadające potrzebne kwalifikacje. 14.Na wymienione w trakcie naprawy części Wykonawca udziela co najmniej 6-miesięcy gwarancji. 15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody związane z nieprawidłowym wykonaniem naprawy i przeglądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach