Przetargi.pl
obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie miasta Stargardu Szczecińskiego w 2012r

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie miasta Stargardu Szczecińskiego w 2012r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: obsługa remontową i eksploatacyjną dróg gminnych na terenie miasta Stargardu Szczecińskiego w okresie od 01 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r. 2. Zamówienie składa się z dwóch części (zadań). Teren miasta Stargardu Szczecińskiego podzielony został na dwa obszary działania: obszar 1 (zadanie nr 1) - obejmujący drogi gminne położone na północny wschód od linii kolejowej Poznań -Szczecin, obszar 2 (zadanie nr 2) - obejmujący drogi gminne położone na południowy zachód od linii kolejowej Poznań -Szczecin. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (wykonawca może złożyć ofertę na wybrane jedno zadanie lub odrębnie złożyć ofertę na zadanie 1 i odrębnie na zadanie 2). Zamawiający dokona wyboru wykonawców oddzielnie na każde z zadań. 3. Określenie przedmiotu zamówienia (dotyczy obu zadań): 1) wykonywanie remontów cząstkowych i usług eksploatacyjnych na wszystkich drogach będących w zarządzie Gminy-Miasta Stargard Szczeciński (w tym również dróg nie posiadających statusu dróg publicznych) w 2012r. w zakresie robót i czynności opisanych w załączniku do siwz; 2) świadczenie zamówienia również na innych drogach, które Zamawiający przejmie w zarządzenie po terminie wszczęcia niniejszego postępowania do końca okresu realizacji umowy; 3) wykonywanie innych robót remontowo-eksploatacyjnych, nie wymienionych w załączniku do siwz, niezbędnych dla właściwego utrzymania dróg ( w tym robót polegających na remoncie lub przebudowie wykraczających po za remonty cząstkowe) 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) łączna długość dróg gminnych podlegających eksploatacji - ~75 km, z czego przynależnych: zadaniu I ~ 30 km, zadaniu II ~45 km 2) orientacyjna wielkość planowanych nakładów przeznaczonych na realizację zamówienia w 2012r: a) remonty cząstkowe i usługi eksploatacyjnych: dla zadania I ~ 300 tys zł brutto, dla zadania II ~400 tys. zł brutto - podane kwoty należy traktować jako minimalne - rzeczywiste kwoty mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb remontowych oraz możliwości finansowych Zamawiającego; b) roboty opisane w p. 3 ppkt 3): dla zadania I nie więcej niż 150 tys. zł brutto, dla zadania II nie więcej niż 200 tys. zł brutto (konkretne kwoty jakie Zamawiający przeznaczy na wykonanie tych robót wynikać będą z bieżących potrzeb remontowych oraz możliwości finansowych Zamawiającego ) 5. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót cząstkowych opisuje załącznik do siwz. Do wykonywanych robót zastosowanie mają specyfikacje techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót dla robót drogowych opracowane przez GDDKiA. 2) Szczegółowy wykaz dróg publicznych podlegających zamówienia opisują załączniki do siwz 3) Remonty cząstkowe obejmują usuwanie lokalnych uszkodzeń powstałych w czasie eksploatacji nawierzchni i oznakowania. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania w ramach zawartej umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą, wykonywania prac remontowych wykraczających poza remonty cząstkowe. 5) Eksploatacja pasów zieleni będących w granicach pasa drogowego, oczyszczanie terenu i utrzymanie zimowe nawierzchni drogowych nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości przewidywanych ilości poszczególnych robót i usług określonych w załączniku do siwz stosownie do aktualnych potrzeb i posiadanych środków finansowych 6. Pozostałe obowiązki i czynności Wykonawcy wchodzące w zakres zamówienia (obowiązki ogólne), a w tym m.in.: 1) Wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp. 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawna i materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów. 3) W zakres zamówienia wchodzi również bieżąca kontrola stanu technicznego oznakowania drogowego oraz nawierzchni ulic, chodników i wjazdów realizowana przez przeglądy cykliczne co najmniej trzy razy w tygodniu. 4) W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, uszkodzenie należy zabezpieczyć, oznakować i o fakcie niezwłocznie poinformować inspektora. Pozostałe uszkodzenia należy zgłaszać najpóźniej następnego dnia po wykonanym przeglądzie z propozycją sposobu i terminu wykonania naprawy. 5) Wykonawca winien zapewniać możliwość zabezpieczenia miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego lub pieszego, po godz. 15 oraz w soboty i niedziele). Przystąpienie do czynności zabezpieczających winno następować niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu na wskazany przez wykonawcę numer kontaktowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności prowadzonej na rzecz zamawiającego. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie w zakresie działalności prowadzonej na rzecz zamawiającego w momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia tj. od 1 stycznia 2012 r. 7) Wykonawca nie ponosi jedynie odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie mienia w wyniku aktów wandalizmu lub skutków nieprzewidywalnych zdarzeń (np. wypadki, skrajne warunki pogodowe itp.) 7 Zakres możliwości dokonywania zmiany umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy). Zamawiający nie przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian w umowie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach