Przetargi.pl
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łomiankach

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łomiankach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie przez osoby posiadające uprawnienia radcy prawnego lub adwokata usługi polegającej na obsłudze prawnej Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek budżetowych Gminy Łomianki w 2011 roku. 2.Wykonawca od chwili zawarcia niniejszej umowy, zobowiązuje się do świadczenia pomocy prawnej i doradztwa prawnego na rzecz Zamawiającego we wszystkich sprawach prawnych pozostających w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością. 3.Przez pomoc prawną i doradztwo prawne strony rozumieją wszystkie czynności i sprawy pośrednio chociażby związane z przepisami prawa, których przedmiotem jest w szczególności udzielanie porad i konsultacji prawnych, wydawanie opinii prawnych, przygotowanie projektów umów, projektów aktów prawnych, projektów pism, reprezentacja interesów w ramach prowadzonych rokowań i negocjacji oraz zastępstwa procesowego. 4.Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łomiankach, oraz w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. W siedzibie Zamawiającego Wykonawca będzie pełnił dyżury minimum 15 godzin w tygodniu w różnych dniach uzgodnionych z Zamawiającym, oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Sesja Rady Miejskiej obsługiwana będzie poza wskazanym limitem czasu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1)udzielania porad i konsultacji prawnych, 2)opracowywania i uzgadniania projektów aktów prawnych potrzebnych dla Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek budżetowych Gminy Łomianki, opiniowania ich pod względem redakcyjnym i prawnym, 3)udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych, 4) udziału w negocjacjach warunków i porozumień zawieranych przez Gminę Łomianki, w tym jednostki podległe, opiniowania projektów tych umów i porozumień, 5)udzielania pomocy prawnej pracownikom Urzędu Miejskiego w Łomiankach jednostek budżetowych Gminy Łomianki w zakresie wykonywanych przez nich zadań, 6)uczestniczenie w negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie umów cywilno - prawnych, porozumień lub innych, 7)wykonywania zastępstwa prawnego i procesowego Zamawiającego, na podstawie udzielonych pełnomocnictw, 8)wskazywania na uchybienia w działalności organów gminy i jednostek budżetowych Gminy Łomianki, w tym urzędu, w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 9)uczestnictwo w sesjach Rady Miejskiej i innych posiedzeniach planowanych przez Burmistrza i Radę Miejską, 10)udzielanie pomocy prawnej, na polecenie burmistrza lub zastępcy burmistrza, kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych, 11)inne czynności zlecone przez Zamawiającego. 7.Konkretne dni i godziny pracy zostaną uzgodnione przez strony przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne. 8.Wykonawca zobowiązany jest do dołożenia należytej staranności w prowadzeniu spraw Zamawiającego oraz do dbałości o jego interesy. Wykonawca będzie w miarę potrzeby konsultował z Zamawiającym sposób świadczenia usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach