Urząd Gminy w Starej Błotnicy ogłasza przetarg
- Adres: 26-806 Stara Błotnica, 46
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 385-77-90 , fax. 048 383-50-92
- Data zamieszczenia: 2011-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Starej Błotnicy
46 46
26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
tel. 048 385-77-90, fax. 048 383-50-92
REGON: 00054003800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ogrodzenie placu wielofunkcyjnego w Starej Błotnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ogrodzenie placu wielofunkcyjnego w Starej Błotnicy. Zasadnicze kody i nazwy określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), stosowane w opisie 45342000-6 wznoszenie ogrodzeń. Ogrodzenie placu wielofunkcyjnego na działkach nr ewid. 88/8 i 89/3 w miejscowości Stara Błotnica. Ogrodzenie należy wykonać z systemowych paneli zgrzewanych ocynkowanych o oczkach 50x200x4 mm, mocowane do słupków z kształtowników zamkniętych 60x40x2 mm obsadzanych w fundamentach betonowych. Alternatywnie dopuszcza się zastosowanie prefabrykowanych fundamentów ogrodzeniowych. W linii ogrodzenia będą wykonane dwa piłkochwyty z krat zgrzewanych 15,0x6,0 m oraz 2 bramy dojazdowe 500x200 cm i 4 furtki 100x200 cm. Na ogrodzonym placu należy zamontować dwie bramki do piłki nożnej. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w kosztorysie ofertowym. Powyższy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi. Oferent zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznać się z przyszłym placem budowy). Wymagania jakościowe: - w/w roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektem wykonawczym, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w iarze kosztorysie ofertowym stanowiącym zał. do niniejszej specyfikacji. W ramach wyszczególnionych w w/w kosztorysie ofertowym należy wykonać również: -wszelkie roboty-prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace pomocnicze i towarzyszące wynikające ze specyfikacji technicznej: m.in. bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (projektu umowy, specyfikacji technicznej, kosztorys ofertowy). Materiały, urządzenia niezbędne do realizacji zleconych robót, w tym przewidziane w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. Materiały do budowy powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z póżn. zm.) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej. Wykonawca będzie przeprowadzał pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w specyfikacji technicznej. Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca winien udzielić min. 36 miesięcy gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości kwoty 2000,00-PLN /słownie dwa tysiące złotych/, ważne w okresie nie krótszym niż termin związania ofertą, który określony w 13. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę; a. pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Bank Spółdzielczy w Radomiu Oddział Błotnica nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003. b. o wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie odpowiedniej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej w dniu, w którym upływa termin składania dokumentacji ofertowych. c. poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancje bankowe, e. gwarancje ubezpieczeniowe, f. poręczenia, o których jest mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 PZP. UWAGA. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej muszą zawierać treść zgodną z brzmieniem art. 46 ust. 4a i ust. 5. Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert to jest 16.08.2011 r. godz. 10 00 . Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i Wykonawca nie może ograniczać w żaden sposób (np. dodatkowymi dokumentami, wymaganiami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełnił dokumentów i oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wniesienie wadium wymaganego na zasadach ustalonych w niniejszym punkcie następuje poprzez zamieszczenie w dokumentacji ofertowej odpowiedniego dokumentu. W przypadkach gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca załącza oryginał odpowiedniej gwarancji lub poręczenia, czyniąc to w sposób nieniszczący jego struktury i treści, tzn. bez dziurkowania i wszywania, np. w obwolucie z przeźroczystej folii (wynika to z faktu że dokument ten podlega zwrotowi podmiotowi go wystawiającemu). W przypadku wpłacenia wadium przelewem wystarczające jest zamieszczenie w treści wzorcowego załącznika nr 1 Oferty informacji o wpłaceniu wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ogrodzenia terenów ZUOP w siedzibie Otwock - Świerk
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie grodzeń w Nadleśnictwie Radziwiłłów w roku 2016
Dodano: 2016-07-19 - Wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Nr 272 przy ul.Gajcego 9
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie remontu ogrodzenia w Składnicy ARM w Lisowicach
Dodano: 2016-05-11 - Wymiana ogrodzenia obiektów sportowych i ogrodzenia parkingu na terenie Zespołu Szkół Nr 124 przy ulicy Conrada 6 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-04-29 - Remont ogrodzenia w Przedszkolu nr 250 przy ul. Kinowej 10A w Warszawie
Dodano: 2016-04-07 - Remont ogrodzenia i nawierzchni przed budynkiem
Dodano: 2016-04-01 - Remont ogrodzenia zewnętrznego w Przedszkolu nr 295 przy ul. Afrykańskiej 9 w Warszawie w Warszawie
Dodano: 2016-03-14 - Remont ogrodzenia w Przedszkolu nr 73 przy ul. Sygietyńskiego 4a w Warszawie
Dodano: 2016-03-11 - Remont ogrodzenia Szkoły Podstawowej Nr 271 przy ul. Niegocińskiej 2 w Warszawie
Dodano: 2016-03-08