Przetargi.pl
Obsługa prawna Urzędu Gminy Przeworno.

Gmina Przeworno ogłasza przetarg

  • Adres: 57-130 Przeworno, ul. Kolejowa 4a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8102052, 8101311 , fax. 074 8102002
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przeworno
    ul. Kolejowa 4a 4a
    57-130 Przeworno, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8102052, 8101311, fax. 074 8102002
    REGON: 00053927100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Urzędu Gminy Przeworno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Urzędu Gminy Przeworno. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. świadczenie pomocy prawnej poprzez udzielanie porad prawnych w zakresie zadań ustawowych samorządu gminnego, 2.2. sporządzanie i wydawanie na piśmie opinii prawnych, 2.3. uczestnictwo w opracowaniu oraz opiniowanie dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń,regulaminów, instrukcji oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Urzędu Gminy, 2.4. interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień, 2.5. uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem stosunku prawnego, 2.6. opiniowanie pod względem prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień i ugód oraz uczestniczenie w ich tworzeniu (opiniowanie projektów w/w. dokumentów), 2.7. opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych, 2.8. występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego przed sądami i urzędami, prowadzenie spraw przed organami orzekającymi z wykorzystaniem wszystkich przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów Gminy Przeworno, 2.9. zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wskazanych przez Zamawiającego postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych sprawach będących w toku (rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia), 2.10. uczestniczenie w sesjach Rady Gminy Przeworno, prezentowanie stanowiska prawnego oraz świadczenie pomocy prawnej Wójtowi Gminy i Radzie Gminy Przeworno w zakresie podejmowanych uchwał, 2.11. bieżące informowanie Wójta Gminy: a) o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Gminy Przeworno, b) o stanie zaawansowania spraw prowadzonych w imieniu Gminy Przeworno, także przed sądami 2.12. sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Gminy Przeworno oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, 2.13. bieżące prowadzenie repertorium prowadzonych postępowań sądowych 2.14. stosowanie obowiązującego w Urzędzie Gminy elektronicznego systemu obiegu dokumentów SOD w zakresie wydawania opinii prawnych, 3) Wykonawca zobowiązany jest do udzielania opinii i porad prawnych w szczególności: a) Wójtowi Gminy, b) pracownikom Urzędu Gminy. 4) Opinie prawne sporządzane będą na piśmie, w terminie od dnia otrzymania zapytania, odpowiednio: a) do 2 dni roboczych - w sprawach nieskomplikowanych, b) do 5 dni roboczych - w sprawach szczególnie skomplikowanych lub zawiłych, W przypadku niemożności wywiązania się z powyższych terminów Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia osoby występującej o opinię w celu ustalenia nowego terminu wydania opinii prawnej. 5) W przypadkach uzasadnionych okolicznościami faktycznymi danej sprawy dopuszcza się możliwość wydawania opinii prawnej lub udzielenie porady prawnej w formie ustnej. 6) Wykonawca opiniuje projekty aktów normatywnych Rady Gminy Przeworno w terminie, odpowiednio: a) niezwłocznie, lecz nie później niż w drugim dniu od dnia przekazania projektów aktów normatywnych, b) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 24 godzin od chwili przekazania projektów aktów normatywnych - w przypadku zwoływania sesji Rady Gminy Przeworno w trybie art. 20 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym. 7) Wykonawca opiniuje projekty zarządzeń Wójta Gminy niezwłocznie, lecz nie później niż w drugim dniu od dnia przekazania projektu zarządzenia. 8) Zamawiający wymaga, aby wykonywanie przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego odbywało się w wymiarze minimum 10 roboczogodzin w tygodniu, w godzinach pracy Urzędu Gminy, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez strony określonym w § 2 ust. 2 pkt 2 umowy. 9) Wykonawca zapewnia kontakt telefoniczny pod wskazanymi numerami telefonów oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej w pozostałe dni urzędowania Urzędu Gminy. 10) W przypadku, gdy wskazany w harmonogramie dzień jest dniem wolnym od pracy Urzędu lub zaistnieje konieczność stawienia się Wykonawcy w sądzie lub z innych przyczyn o charakterze losowym, nie będzie możliwe świadczenie obsługi prawnej w ustalonym terminie - Wykonawca wykona obsługę w innym dniu tygodnia bez dodatkowego wynagrodzenia. Każdorazowo fakt ten Wykonawca niezwłocznie uzgadnia z Wójtem Gminy lub Sekretarzem. 11) Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie wraz z niezbędnym wyposażeniem (biurko, szafy biurowe, krzesła, komputer wraz z drukarką) oraz mediami (energia, linia telefoniczna, dostęp do poczty elektronicznej i internetu). 12) Wykonawca będzie wykonywał czynności związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach