Przetargi.pl
ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY, NA TERENIE GMINY JEŻÓW SUDECKI.

Gmina Jeżów Sudecki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-521 Jeżów Sudecki, ul. Długa 63
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 132 254, -255, -257 , fax. 757 132 254, -255, -257
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżów Sudecki
    ul. Długa 63 63
    58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
    tel. 757 132 254, -255, -257, fax. 757 132 254, -255, -257
    REGON: 23082168700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowsudecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY, NA TERENIE GMINY JEŻÓW SUDECKI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Zakres prac przewiduje: 5.1.1.wyposażenie miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki oraz worki, właścicieli nieruchomości, w tym dostarczenie harmonogramów odbioru, 5.1.2.odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z pojemników będących własnością właścicieli nieruchomości oraz z ustawionych przez Wykonawcę, w tym: 5.1.2.a. odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych zmieszanych gromadzonych w pojemnikach, 5.1.2.b. odbieranie odpadów segregowanych, gromadzonych w workach, 5.1.2.c. odbieranie odpadów segregowanych gromadzonych w pojemnikach ustawionych w miejscach publicznych, 5.1.2.d. odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, gromadzonych w workach. 5.1.3.odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; 5.1.4.odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory wszystkie odpady wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20 za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych. 5.1.5.Odbiór odpadów budowlanych nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami nieruchomości a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. 5.1.6.Dysponowanie bazą magazynowo- transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbierane będą odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza powinna spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań z zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013 r. poz. 122. 5.2. Odbieranie odpadów z zabudowy jednorodzinnej. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo- workowy zbiórki odpadów komunalnych: 5.2.1.Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod odpadu 20 03 01: 5.2.1.a. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności min. 120l nieruchomości zamieszkałe do 4 osób włącznie lub z pojemników o pojemności 240l nieruchomości zamieszkałe powyżej 4 osób. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscu uzgodnionym z właścicielem nieruchomości. 5.2.1.b. Częstotliwość odbioru wywozu niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych- minimalnie raz na dwa tygodnie, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5.2.1.c. Realizacja reklamacji nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić na nr fax.:757 132 -254, -255, -257 lub e-mail: drogi@jezowsudecki.pl. 5.2.1.d. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, a także przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 5.2.1.e. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również utrzymanie czystości wokół ww. pojemników, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi zmieszanymi odpadami komunalnymi właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia takiego rodzaju worków, w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym miesiącu będzie niewystarczająca jak również przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w miesiącu sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków adres i ilości dostawionych worków niezbędnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. 5.2.2.Selektywnie zebrane odpady komunalne odpady segregowane, w tym odpady opakowaniowe kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40 : 5.2.2.a. Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie odbywać się w systemie workowym. Wprowadza się trzy rodzaje worków: niebieski na odpady z papieru i tektury, zielony na odpady ze szkła, żółty na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowaniowych odpadów wielomateriałowych. 5.2.2.b. Worki do odbioru od właścicieli nieruchomości, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów komunalnych dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: materiał folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, tj. co najmniej 60 mikronów, kolorystyka i pojemność żółty 120l, niebieski 120l, zielony 60l, oznakowanie worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy. 5.2.2.c. Worki do pierwszego odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ilościach zapewniających funkcjonowanie systemu, przy ustawianiu pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych. 5.2.2.d. Częstotliwość wywozu worków od właścicieli nieruchomości, na których gromadzone są odpady w sposób selektywny: worki niebieskie na odpady z papieru i tektury 1 raz w miesiącu, worki zielone na odpady ze szkła- minimalnie 2 razy w miesiącu, worki żółte na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowaniowych odpadów wielomateriałowych minimalnie 2 razy w miesiącu. 5.2.2.e. Realizacja reklamacji nieodebrane z nieruchomości worki zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić fax. 757 132 -254, -255, -257 lub e-mail: drogi@jezowsudecki.pl. 5.2.2.f. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: przekazywanie właścicielom nieruchomości objętych systemem, worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych, tj.: papier, szkło, plastik/metal/odpady wielomateriałowe, po odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość lub przy pojemniku na odpady komunalne zmieszane, nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 5.2.3 Odpady komunalne ulegające biodegradacji -kod 15 01 03, 20 01 38, 20 02 01: 5.2.3.a. Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. 5.2.3.b. Worki do odbioru odpadów biodegradowalnych od właścicieli nieruchomości dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: -materiał- folia ulegająca biodegradacji, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, tj. co najmniej 60 mikronów, -kolorystyka i pojemność: brązowy- 120l, -oznakowanie- worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy. 5.2.3.c. Worki do pierwszego odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ilościach zapewniających funkcjonowanie systemu, przy ustawianiu pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych. 5.2.3.d. Częstotliwość wywozu worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji: -minimalnie 2 razy w miesiącu. 5.2.3.e. Odbiór worków do odpadów ulegających biodegradacji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5.2.3.f.Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów ulegających biodegradacji poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w danym miesiącu zbiórki) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 5.2.4. Odpady wielkogabarytowe -kod 20 03 07- i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36-: 5.2.4.a. Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy lub do mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, ustawionego na terenie poszczególnych sołectw gminy Jeżów Sudecki. 5.2.4.b. Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego- 2 razy w roku, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5.2.4.c. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu jedne raz w danym miesiącu zbiórki dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 5.3.Odbieranie odpadów z zabudowy wielorodzinnej: 5.3.1.Niesegregowane -zmieszane- odpady komunalne -kod odpadu 20 03 01-: 5.3.1.a. Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności min. 1100l od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli/zarządców nieruchomości. 5.3.1.b. Częstotliwość odbioru ww. 1 raz w tygodniu, w dniu uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami budynków, w porozumieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5.3.1.c. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, a także przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kary przekazania odpadów. 5.3.1.d. Bieżące utrzymywanie czystości i porządku wokół pojemników. 5.3.2.Selektywnie zebrane odpady komunalne odpady segregowane, w tym odpady opakowaniowe kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40: 5.3.2.a. Odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie zabudowy wielorodzinnej prowadzony będzie w systemie pojemnikowym w tzw. zestawach recyklingowych o pojemności od 1100 l do 1500l, z zachowaniem następującej kolorystyki: -pojemnik niebieski z napisem papier i wymienionymi rodzajami odpadów, które można do pojemnika gromadzić, - pojemnik zielony z napisem szkło i wymienionymi rodzajami odpadów, które można do pojemnika gromadzić, - pojemnik żółty z napisem plastik, metal, opakowaniowe odpady wielomateriałowe. 5.3.2.b. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli zarządców nieruchomości. 5.3.2.c. Częstotliwość odbioru ww. min. co dwa tygodnie każda z trzech wymienionych frakcji osobno, w dniu uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami budynków, w porozumieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5.3.2.c. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: - monitorowanie i opróżnianie pojemników z częstotliwością gwarantującą nie zaleganie odpadów przy pojemnikach, nie rzadziej jednak niż 1 raz na dwa tygodnie- wywóz ww. odpadów odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami budynków, w porozumieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego, - zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu - jeden raz w miesiącu- owodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 5.3.3.Odpady ulegające biodegradacji - 15 01 03, 20 01 08, 20 01 38, 20 02 01- 5.3.3.a. Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy wielorodzinnej prowadzony będzie w systemie pojemnikowym, o pojemności od 1100 l do 1500l. Pojemniki w kolorze brązowym z napisem bioodpady i wymienionymi rodzajami odpadów, które można do pojemnika gromadzić. 5.3.3.b. Pojemniki do odbioru odpadów -a wymianę oraz w ramach reklamacji zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli -rządców nieruchomości. 5.3.3.c. Częstotliwość odbioru w/w odpadów: -inimalnie 2 razy w miesiącu. 5.3.3.d. Wywóz odpadów odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami/właścicielami budynków, w porozumieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5.3.3.e. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów ulegających biodegradacji poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w danym miesiącu zbiórki) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 5.3.4.Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36: 5.3.4.a. Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie z miejsc wyznaczonych przez zarządców/właścicieli budynków np.: przy pojemnikach. 5.3.4.b. Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego- 2 razy w roku, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5.3.4.c. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego oraz elektronicznego poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w danym miesiącu zbiórki dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 5.4.Odbieranie odpadów z mobilnego punktu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych kod 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 29, 20 01 31, 20 01 33, 20 01 37. 5.4.1.Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20- za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych. 5.4.2.Częstotliwość odbioru niebezpiecznych odpadów komunalnych, tj. rozpusczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20- 4 razy w roku, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5.4.3.Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niebezpiecznych odpadów komunalnych określonych w pkt. 3.4. poprzez przekazanie ich do odzysku i unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w danym miesiącu zbiórki dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 10. 000,00 PLN słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowsudecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach