Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2547408, centrala 2547598 , fax. 042 2547418
- Data zamieszczenia: 2012-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
ul. Wojska Polskiego 121 121
91-726 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 2547408, centrala 2547598, fax. 042 2547418
REGON: 00027579000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa prawna świadczona przy realizacji dwóch projektów: Część 1 - Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej-infrastruktura, oraz Część 2 - Budowa Centrum Nauki i Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna świadczona na rzecz Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi przy realizacji dwóch projektów: Część 1 - Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej-infrastruktura, oraz Część 2 - Budowa Centrum Nauki i Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi 2. Świadczone przez wybranego wykonawcę usługi prawnicze w zakresie części 1 oraz części 2 postępowania będą dotyczyć w szczególności zagadnień z zakresu: - prawa budowlanego, - prawa zamówień publicznych, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, - prawa autorskiego i praw pokrewnych, - prawa cywilnego i procedury cywilnej, - podatku od towarów i usług, podatku od osób fizycznych, od osób prawnych, - prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, - oraz innych związanych z realizacją projektów zgodnie z prawem polskim i unijnym. 3. W ramach umowy odnośnie do części 1 oraz części 2 postępowania przewiduje się następujące rodzaje usług prawniczych: a) doradztwo prawne w sprawach związanych z realizacją Projektów; b) zastępstwo procesowe w toczących się postępowaniach z twórcą projektu budowlanego, tj. postępowanie o zapłatę kar umownych w.p.s. 1.064.039,91 zł. (postępowanie o zapłatę, postępowanie karne i wytoczenie powództwa z akcji paulińskiej), c) sprawdzanie dokumentacji Projektów w zakresie zgodności z prawem krajowym i zgodności z prawem unijnym; d) parafowanie (akceptowanie) umów i innych dokumentów związanych z projektami; e) pomoc prawna w trakcie realizacji umów w ramach Projektów, f) kompleksowa obsługa prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach Projektów, w tym w szczególności ustalanie szacunkowej wartości zamówienia, przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych elementów dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców, wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia ofert, wykluczenia wykonawców, przygotowywanie protokołu postępowania, uczestnictwo w komisjach przetargowych, badanie i ocena ofert i inne, g) współpraca w zakresie nadzorowania poprawności realizacji projektu pod względem formalno-prawnym; h) sporządzanie opinii prawnych dotyczących Projektów; i) wsparcie prawne osób zajmujących się realizacją Projektów w zakresie zgodności podejmowanych czynności z wymogami prawa odnośnie zamówień publicznych, regulaminu pracy i innych zagadnień prawnych mających wpływ na realizacje Projektów; j) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach sądowych, przed organami administracji publicznej i organami innych instytucji publicznych i prywatnych związanych z Projektami; k) bieżące informowanie Zamawiającego o zmianach przepisów prawnych mających wpływ na realizację projektów, l) udzielanie pomocy w trakcie kontroli dotyczących realizacji projektów polegającej na przygotowaniu wyjaśnień, stanowisk, itp. 4. Zamawiający odnośnie do części 1 i części 2 wymaga wykonywania obsługi prawnej w warunkach dyspozycyjności i możliwości konsultacji telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez pięć dni roboczych w tygodniu w godzinach od 8.30 do 16.30. 5. Zamawiający odnośnie do części 1 i części 2 przewiduje przeprowadzenie ok. 7 postępowań przetargowych, w tym 4 postępowania o wartości zamówienia przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 6. Zamawiający odnośnie do części 1 i części 2 przewiduje konieczność sporządzenia ok. 2 opinii prawnych miesięcznie. 7. Zamawiający odnośnie do części 1 i części 2 wymaga fizycznej, osobistej obecności Wykonawcy w siedzibie zamawiającego w celu konsultowania i parafowania dokumentów oraz omawiania bieżących problemów w rozmiarze co najmniej 12 godzin tygodniowo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1. Część I - obsługa prawna projektu Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej-infrastruktura - 800,00 PLN (osiemset złotych) 2. Część II - obsługa prawna projektu Budowa Centrum Nauki i Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi - 400,00 PLN (czterysta złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.asp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - 76zp16 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-05-05 - Obsługa prawna Stowarzyszenia Łódzki Obszar Metropolitalny w Łodzi
Dodano: 2015-12-24 - Obsługa prawna wszelkich inwestycji realizowanych przez JRP, w tym również związanych z realizacją Projektu Funduszu Spójności WODOCIĄGI I OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW W ŁODZI II
Dodano: 2015-05-22 - Nr sprawy 46/ZP/14 Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej 207 000 EURO na wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi
Dodano: 2014-06-17 - ZP/83/2014 - Kompleksowa obsługa prawna w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej na rzecz Instytutu CZMP
Dodano: 2014-06-06 - Przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla uczestniczek i uczestników projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Dodano: 2014-04-28 - Pomoc prawna świadczona przez radcę prawnego lub adwokata
Dodano: 2014-01-23 - Usługi prawnicze polegające na wykonaniu stałej obsługi prawnej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Łowiczu.
Dodano: 2014-01-23 - PROWADZENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI PRAWNEJ ZLECENIODAWCY (JEDNOSTKI REALIZUJĄCEJ PROJEKT) W ZAKRESIE DOTYCZĄCYM REALIZACJI PROJEKTU MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM, STANOWIĄCEGO CZĘŚĆ PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO WSPÓLNOTOWEJ POMOCY STRUKTURALNEJ W RAMACH FUNDUSZU SPÓJNOŚCI NR POIS.01.01.00-00-003/07
Dodano: 2014-01-17