NOVA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Śniadeckich 14
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4421200 , fax. 018 4421200 w. 6
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: NOVA Sp. z o.o.
ul. Śniadeckich 14 14
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4421200, fax. 018 4421200 w. 6
REGON: 49187382200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa linii sortowniczej na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Obsługa linii sortowniczej na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Nowym Sączu w następującym zakresie: a/ ręczna selekcja odpadów przed przenośnikiem załadowczym, niekwalifikujących się do dalszego procesu sortowania, b/ obsługa wewnętrzna i zewnętrzna trybuny sortowniczej Obsługa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku (średnio 21 dni w miesiącu) przez 8 godzin dziennie (szczegółowy harmonogram godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy określi umowa). W okresach szczególnego wzrostu ilości odpadów kierowanych do segregacji dopuszcza się również, uruchomienie pracy 2 -zmianowej. Wynagrodzenie za pracę zmianową następować będzie proporcjonalnie według tych samych zasad, które obowiązują dla przedmiotowych stanowisk. 2. Prowadzenie prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych i socjalnych na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Nowym Sączu 2 razy w tygodniu. 3. W przypadku postoju linii sortowniczej wykonywanie różnego rodzaju prac gospodarczych zgodnie ze wskazaniami kierownictwa Spółki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiająca nie przewiduje wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1, 3) , 4) Prawa zamówień publicznych, a ponadto: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.3 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiająca odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia.nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnieńpełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, B.3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 i 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, B.4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług odpowiadających podobnemu rodzajowi przedmiotowego zamówienia w okresie co najmniej 12 miesięcy - według załącznika nr 3 do SIWZ, B.5) referencje od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługa wykonywana była z należytą starannością, B.6) zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B i C dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nova.nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02, 18 01 03, 18 01 09
Dodano: 2016-07-26 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Koniusza
Dodano: 2016-07-15 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Budzów
Dodano: 2016-06-30 - Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Rzepiennik Strzyżewski
Dodano: 2016-06-14 - WYWÓZ ORAZ ZAGOSPODAROWANIE USTABILIZOWANYCH KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH O KODZIE 190805 Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
Dodano: 2016-06-03 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE SKAŁA
Dodano: 2016-05-30 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tokarnia
Dodano: 2016-05-17 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE SKAŁA
Dodano: 2016-05-16 - Świadczenie usług w zakresie odbierania zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Kozłów
Dodano: 2016-05-02 - Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Kozłów
Dodano: 2016-04-15