Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2012021 , fax. 018 2015351
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
ul. Kamieniec 10 10
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2012021, fax. 018 2015351
REGON: 00031151000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem środków do utrzymania czystości przez okres trzech lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę własnym transportem, do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem środków do utrzymania czystości (tj. mydła, proszki, płyny, pasty, worki, papier toaletowy itp.) przez okres trzech lat z podziałem na 2 (dwa) PAKIETY, odpowiadających parametrom technicznym i jakościowym przedstawionym w punkcie 3.9. przedmiotowej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Pakiety Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium (łączna wartość wadium dla 2 Pakietów wynosi 2.200,00 zł (słownie: dw tysiące dwieście złotych 00/100) w odpowiedniej wysokości, dla każdego z pakietów, na który Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: Pakietu Nr 1 - 1.600,00 zł, Pakietu Nr 2 - 600,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: I. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. II. Posiadania wiedzy i doświadczenia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych dostaw odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. III. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. IV. Sytuacji ekonomicznej i finansowej, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. listy referencyjne) - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy środków czystości o wartości minimum 30.000,00 zł brutto każda. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 5 do SIWZ. III. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. IV. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa wyżej w punkcie 9.1. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie II
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2016-03-30 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę chemii profesjonalnej,środków czystości i innych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa środków czystości dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu
Dodano: 2016-01-07 - Dostawa środków czystościowych
Dodano: 2015-07-08 - Sprzedaż i dostawa Środków czystości specjalistycznych
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego Nr sprawy: ZP-10/2015.
Dodano: 2015-03-11 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę chemii profesjonalnej, środków czystości i innych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa środków czystościowych
Dodano: 2014-05-08