Przetargi.pl
Obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 282 500 zł (słownie: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset zł) (sprawa znak: F-3054/1/09)

Gmina Radgoszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-207 Radgoszcz, pl. św Kazimierza 7-8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 641-41-39 , fax. 0-14 641-46-61
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radgoszcz
    pl. św Kazimierza 7-8 7-8
    33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie
    tel. 0-14 641-41-39, fax. 0-14 641-46-61
    REGON: 85166078900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 282 500 zł (słownie: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset zł) (sprawa znak: F-3054/1/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze kredytu na pokrycie deficytu budżetowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów przez Gminę Radgoszcz w kwocie 2.282.500 zł (słownie: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset zł) na okres od 28 grudnia 2009 r. do 30 czerwca 2015 r. Warunki realizacji zamówienia: a/Uruchomienie kredytu: - transze kredytu zostaną uruchomione w terminie do 28 grudnia 2009 r. po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania na środki przez zamawiającego, - dla celów oceny ofert należy przyjąć następujące terminy uruchomienia transz: - I transza - kwota 2.282.500 zł - 28 grudnia 2009 r., b/ odsetki będą płatne kwartalnie. c/ terminy spłaty i raty kredytu: 1 rata - 31 styczeń 2010 r. -59 500 zł, 2 rata - 31 maj 2010 r. -50 000 zł, 3 rata - 30 czerwiec 2010 r. -50 000 zł, 4 rata - 31 lipiec 2010 r. -50 000 zł, 5 rata - 31 maj 2011 r. -114 600 zł, 6 rata - 30 czerwiec 2011 r. -150 000 zł, 7 rata - 31 lipiec 2011 r. -150 000 zł, 8 rata - 31 maj 2012 r. -50 000 zł, 9 rata - 30 czerwiec 2012 r. -214 600 zł, 10 rata - 31 lipiec 2012 r. -100 000 zł, 11 rata - 30 wrzesień 2012 r. -50 000 zł, 12 rata - 31 maj 2013 r. -50 000 zł, 13 rata - 30 czerwiec 2013 r. -214 600 zł, 14 rata - 31 lipiec 2013 r. -100 000 zł, 15 rata - 30 wrzesień 2013 r. -50 000 zł, 16 rata - 31 styczeń 2014 r. -100 000 zł, 17 rata - 28 luty 2014 r. -100 000 zł, 18 rata - 30 kwiecień 2014 r. -100 000 zł, 19 rata - 30 czerwiec 2014 r. -114 600 zł, 20 rata - 31 styczeń 2015 r. -100 000 zł, 21 rata - 28 luty 2015 r. -100 000 zł, 22 rata - 30 kwiecień 2015 r. -100 000 zł, 23 rata - 30 czerwiec 2015 r. -114 600 zł. d) Bank nie będzie naliczał odsetek od niewykorzystanego kredytu. e) Bank nie będzie pobierał opłat od wcześniejszej spłaty kredytu. f) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, która będzie dostępna na stronie internetowej www.radgoszcz.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 66 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), tj. a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz którzy złożą ważną i nie podlegającą odrzuceniu ofertę. Spełnienie powyższych warunków zweryfikuje Komisja Przetargowa badając dokumenty, o których mowa w ust. III. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedłożenia: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt umowy kredytowej (sporządzony przez Wykonawcę tj. Bank zgodnie z zapisami SIWZ) - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w niniejszym postępowaniu (oświadczenie do złożenia na załączniku nr 2 do SIWZ); - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach