Gmina Radgoszcz ogłasza przetarg
- Adres: 33-207 Radgoszcz, pl. św Kazimierza 7-8
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-14 641-41-39 , fax. 0-14 641-46-61
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radgoszcz
pl. św Kazimierza 7-8 7-8
33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie
tel. 0-14 641-41-39, fax. 0-14 641-46-61
REGON: 85166078900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 282 500 zł (słownie: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset zł) (sprawa znak: F-3054/1/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze kredytu na pokrycie deficytu budżetowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów przez Gminę Radgoszcz w kwocie 2.282.500 zł (słownie: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset zł) na okres od 28 grudnia 2009 r. do 30 czerwca 2015 r. Warunki realizacji zamówienia: a/Uruchomienie kredytu: - transze kredytu zostaną uruchomione w terminie do 28 grudnia 2009 r. po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania na środki przez zamawiającego, - dla celów oceny ofert należy przyjąć następujące terminy uruchomienia transz: - I transza - kwota 2.282.500 zł - 28 grudnia 2009 r., b/ odsetki będą płatne kwartalnie. c/ terminy spłaty i raty kredytu: 1 rata - 31 styczeń 2010 r. -59 500 zł, 2 rata - 31 maj 2010 r. -50 000 zł, 3 rata - 30 czerwiec 2010 r. -50 000 zł, 4 rata - 31 lipiec 2010 r. -50 000 zł, 5 rata - 31 maj 2011 r. -114 600 zł, 6 rata - 30 czerwiec 2011 r. -150 000 zł, 7 rata - 31 lipiec 2011 r. -150 000 zł, 8 rata - 31 maj 2012 r. -50 000 zł, 9 rata - 30 czerwiec 2012 r. -214 600 zł, 10 rata - 31 lipiec 2012 r. -100 000 zł, 11 rata - 30 wrzesień 2012 r. -50 000 zł, 12 rata - 31 maj 2013 r. -50 000 zł, 13 rata - 30 czerwiec 2013 r. -214 600 zł, 14 rata - 31 lipiec 2013 r. -100 000 zł, 15 rata - 30 wrzesień 2013 r. -50 000 zł, 16 rata - 31 styczeń 2014 r. -100 000 zł, 17 rata - 28 luty 2014 r. -100 000 zł, 18 rata - 30 kwiecień 2014 r. -100 000 zł, 19 rata - 30 czerwiec 2014 r. -114 600 zł, 20 rata - 31 styczeń 2015 r. -100 000 zł, 21 rata - 28 luty 2015 r. -100 000 zł, 22 rata - 30 kwiecień 2015 r. -100 000 zł, 23 rata - 30 czerwiec 2015 r. -114 600 zł. d) Bank nie będzie naliczał odsetek od niewykorzystanego kredytu. e) Bank nie będzie pobierał opłat od wcześniejszej spłaty kredytu. f) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, która będzie dostępna na stronie internetowej www.radgoszcz.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 66 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), tj. a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz którzy złożą ważną i nie podlegającą odrzuceniu ofertę. Spełnienie powyższych warunków zweryfikuje Komisja Przetargowa badając dokumenty, o których mowa w ust. III. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedłożenia: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt umowy kredytowej (sporządzony przez Wykonawcę tj. Bank zgodnie z zapisami SIWZ) - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w niniejszym postępowaniu (oświadczenie do złożenia na załączniku nr 2 do SIWZ); - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2016 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 1.530.674,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 639 028,17 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Łapanów.
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 3.443.642,95 zł z przeznaczeniem na spłatę przypadających na rok 2016 zobowiązań z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
Dodano: 2016-07-20 - Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3 100 000,00 PLN (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji polegającej na przebudowie części mieszkalnej wraz z przeszkleniem galerii komunikacyjnych oraz montażem dźwigu osobowego w budynku mieszkalno- usługowym, zlokalizowanym w Oświęcimiu, Rynek Główny 16.
Dodano: 2016-07-13 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016
Dodano: 2016-07-12 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1800000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na pokrycie zobowiązań, które zostały zaplanowane w rozchodach budżetu Gminy Szczucin na 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 3.000.000 PLN na sfinansowanie zadań realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2.612.186,43 zł.
Dodano: 2016-06-29