17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
- Data zamieszczenia: 2021-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
4 Marca 3
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe w kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie(2zadania). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe sezonowych i całorocznych wraz z urządzeniami pomocniczymi przynależnymi do kotłowni. Celem zamówienia jest zapewnienie stałej dostawy energii cieplnej do obiektów zasilanych z przedmiotowych kotłowni, wyszczególnione w Specyfikacji technicznej, tj. w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga świadczenia usług przez Wykonawcę zatrudniającego wyszkolony personel, posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie w serwisowaniu urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania usług jest miejsce określone w Specyfikacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Kotłownie opalane paliwem znajdują się w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 – Grupa Zabezpieczenia Koszalin, Zadanie nr 2 – Grupa Zabezpieczenia Darłowo. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: Wykaz czynności w zakresie realizacji zamówienia, na wykonanie których Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia w ramach umowy o pracę: Czynności codzienne: 1) Załadunek opału z placu rozładunkowego przy kotłowni i przewiezienie do magazynu a następnie do kotłów grzewczych, 2) Utrzymanie wymaganych temperatur oraz poziomu wody, 3) Bieżąca konserwacja urządzeń technologicznych kotłowni – kotłów, pomp, urządzeń zabezpieczających, regulacyjnych, armatury odcinającej (zawory, zasuwy), aparatury kontrolno-pomiarowej, 4) Bieżące usuwanie popiołu i sadzy, 5) Bieżące czyszczenie kotłów grzewczych, 6) Utrzymywanie w dobrym stanie technicznym połączeń armatury i rurociągów, 7) Utrzymywanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno-pomiarowej, pomieszczeń kotłowni i zaplecza kotłowni, 8) Przestrzeganie instrukcji eksploatacji /obsługi urządzeń technologicznych, 9) Przestrzeganie przepisów bhp, p.poż, ochrony środowiska, 10) Rozliczenie zużycia ilościowego opału na ostatni dzień każdego miesiąca, Czynności okresowe (minimum raz w tygodniu): 1) Przegląd i inspekcja kotłów – ocena stanu technicznego, 2) Przegląd sprawności armatury regulacyjnej i pomiarowej, 3) Konserwacja kotłów zgodnie z DTR (w tym odżużlanie i odmulanie), 4) Konserwacja pomp, 5) Sprawdzenie stanu techn. instalacji elektrycznej i sterowniczej, 6) Sprawdzenie wizualne stanu technicznego przewodów dymowych, izolacji termicznej przewodów, 7) Uzupełnienie wody w zładzie do poziomu wg instrukcji, 8) Zgłaszanie Zamawiającemu dysfunkcji w pracy urządzeń, 9) Wykonywanie odczytów kontrolnych urządzeń pomiarowych. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50721000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe w kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie.
Dodano: 2021-01-12 - Obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe w kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie ( 2 zadania).
Dodano: 2020-12-17 - Obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe w kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie.
Dodano: 2020-09-08 - Wytworzenie i dostawa energii cieplnej
Dodano: 2020-08-25 - „OBSŁUGA KOTŁOWNI – MIROSŁAWIEC (budynek 64)”
Dodano: 2020-03-25 - Wytworzenie i dostawa energii cieplnej
Dodano: 2019-08-28 - Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń kotłowni i węzłów cieplnych
Dodano: 2019-04-18 - Wytworzenie i dostawa energii cieplnej
Dodano: 2018-09-03 - OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ KOTŁOWNI I WĘZŁÓW CIEPLNYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 21 BAZĘ LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W ŚWIDWINIE
Dodano: 2018-05-04 - Wytworzenie i dostawa energii cieplnej
Dodano: 2017-08-31