Przetargi.pl
Obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe w kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe w kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe sezonowych i całorocznych wraz z urządzeniami pomocniczymi przynależnymi do kotłowni. Celem zamówienia jest zapewnienie stałej dostawy energii cieplnej do obiektów zasilanych z przedmiotowych kotłowni, wyszczególnione w Specyfikacji technicznej, tj. w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga świadczenia usług przez Wykonawcę zatrudniającego wyszkolony personel, posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie w serwisowaniu urządzeń będących przedmiotem zamówienia. 3. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) 50721000-5 – Obsługa instalacji grzewczych 2) 71314200-4 – Usługi zarządzania energią 3) 50720000-8 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania usług jest miejsce określone w Specyfikacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Kotłownie opalane paliwem znajdują się w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 – Grupa Zabezpieczenia Kołobrzeg, Zadanie nr 2 – Grupa Zabezpieczenia Koszalin, Zadanie nr 3 – Grupa Zabezpieczenia Darłowo. 5. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: Wykaz czynności w zakresie realizacji zamówienia, na wykonanie których Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia w ramach umowy o pracę: Czynności codzienne: 1) Załadunek opału z placu rozładunkowego przy kotłowni i przewiezienie do magazynu a następnie do kotłów grzewczych, 2) Utrzymanie wymaganych temperatur oraz poziomu wody, 3) Bieżąca konserwacja urządzeń technologicznych kotłowni – kotłów, pomp, urządzeń zabezpieczających, regulacyjnych, armatury odcinającej (zawory, zasuwy), aparatury kontrolno-pomiarowej, 4) Bieżące usuwanie popiołu i sadzy, 5) Bieżące czyszczenie kotłów grzewczych, 6) Utrzymywanie w dobrym stanie technicznym połączeń armatury i rurociągów, 7) Utrzymywanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno-pomiarowej, pomieszczeń kotłowni i zaplecza kotłowni, 8) Przestrzeganie instrukcji eksploatacji /obsługi urządzeń technologicznych, 9) Przestrzeganie przepisów bhp, p.poż, ochrony środowiska, 10) Rozliczenie zużycia ilościowego opału na ostatni dzień każdego miesiąca, 11) Zgłaszanie na bieżąco awarii (nie później niż w ciągu 2-3 godz. ) Czynności okresowe (minimum raz w tygodniu): 1) Przegląd i inspekcja kotłów – ocena stanu technicznego, 2) Przegląd sprawności armatury regulacyjnej i pomiarowej, 3) Konserwacja kotłów zgodnie z DTR (w tym odżużlanie i odmulanie), 4) Konserwacja pomp, 5) Sprawdzenie stanu techn. instalacji elektrycznej i sterowniczej, 6) Sprawdzenie wizualne stanu technicznego przewodów dymowych, izolacji termicznej przewodów, 7) Uzupełnienie wody w zładzie do poziomu wg instrukcji, 8) Zgłaszanie Zamawiającemu dysfunkcji w pracy urządzeń, 9) Wykonywanie odczytów kontrolnych urządzeń pomiarowych. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz oferty oraz w załącznikach 2a, 2b i 2c do SIWZ – Formularz cenowy szczegółowy. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz oferty oraz w załącznikach 2a, 2b i 2c do SIWZ – Formularz cenowy szczegółowy część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 9. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 10. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 12. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę skierowanych do realizacji zamówienia publicznego – zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 2 niniejszej SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50721000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w ramach przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka: BIP/PLATFORMA ZAKUPOWA informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz oferty oraz w załącznikach 2a, 2b i 2c do SIWZ – Formularz cenowy szczegółowy , 2) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego (ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załączniki nr 3 do SIWZ. 5) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik do SIWZ, wzór – załącznik nr 4 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach