Przetargi.pl
Obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe w kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie ( 2 zadania).

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp,mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe w kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie ( 2 zadania).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe sezonowych i całorocznych wraz z urządzeniami pomocniczymi przynależnymi do kotłowni. Celem zamówienia jest zapewnienie stałej dostawy energii cieplnej do obiektów zasilanych z przedmiotowych kotłowni, wyszczególnione w Specyfikacji technicznej, tj. w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga świadczenia usług przez Wykonawcę zatrudniającego wyszkolony personel, posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie w serwisowaniu urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) 50721000-5 – Obsługa instalacji grzewczych 2) 71314200-4 – Usługi zarządzania energią 3) 50720000-8 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania usług jest miejsce określone w Specyfikacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Kotłownie opalane paliwem znajdują się w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 – Grupa Zabezpieczenia Koszalin, Zadanie nr 2 – Grupa Zabezpieczenia Darłowo. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: Wykaz czynności w zakresie realizacji zamówienia, na wykonanie których Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia w ramach umowy o pracę: Czynności codzienne: 1) Załadunek opału z placu rozładunkowego przy kotłowni i przewiezienie do magazynu a następnie do kotłów grzewczych, 2) Utrzymanie wymaganych temperatur oraz poziomu wody, 3) Bieżąca konserwacja urządzeń technologicznych kotłowni – kotłów, pomp, urządzeń zabezpieczających, regulacyjnych, armatury odcinającej (zawory, zasuwy), aparatury kontrolno-pomiarowej, 4) Bieżące usuwanie popiołu i sadzy, 5) Bieżące czyszczenie kotłów grzewczych, 6) Utrzymywanie w dobrym stanie technicznym połączeń armatury i rurociągów, 7) Utrzymywanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno-pomiarowej, pomieszczeń kotłowni i zaplecza kotłowni, 8) Przestrzeganie instrukcji eksploatacji /obsługi urządzeń technologicznych, 9) Przestrzeganie przepisów bhp, p.poż, ochrony środowiska, 10) Rozliczenie zużycia ilościowego opału na ostatni dzień każdego miesiąc. Czynności okresowe (minimum raz w tygodniu): 1) Przegląd i inspekcja kotłów – ocena stanu technicznego, 2) Przegląd sprawności armatury regulacyjnej i pomiarowej, 3) Konserwacja kotłów zgodnie z DTR (w tym odżużlanie i odmulanie), 4) Konserwacja pomp, 5) Sprawdzenie stanu techn. instalacji elektrycznej i sterowniczej, 6) Sprawdzenie wizualne stanu technicznego przewodów dymowych, izolacji termicznej przewodów, 7) Uzupełnienie wody w zładzie do poziomu wg instrukcji, 8) Zgłaszanie Zamawiającemu dysfunkcji w pracy urządzeń, 9) Wykonywanie odczytów kontrolnych urządzeń pomiarowych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz oferty oraz w załącznikach 2a, 2b do SIWZ – Formularz cenowy szczegółowy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz oferty oraz w załącznikach 2a, 2b do SIWZ – Formularz cenowy szczegółowy część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę skierowanych do realizacji zamówienia publicznego – zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 2 niniejszej SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania przez Wykonawców ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w wyznaczonych przez Zamawiającego częściach (zadaniach). Część I (zadanie 1) – Grupa Zabezpieczenia Koszalin Część II (zadanie 2) - Grupa Zabezpieczenia Darłowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50721000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający ni określa szczególnych wymagań w ramach przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka: BIP/PLATFORMA ZAKUPOWA informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać: Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -ZAŁĄCZNIK NR 3 DO siwz, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 4 do SIWZ. Formularz cenowy szczegółowy do SIWZ -2A, 2B.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach